Omdat ik nog nooit een positieve test gehad heb, en ik die witte dingen zo vreselijk zat ben lijkt het me beter te wachten. Maar er vroeg achterkomen is ook fijn, want als het misloopt weet ik in ieder geval dat het kan; maar zoals je zelf weet is dat ook wellicht niet ideaal. Dus ik bekijk het nu van dag tot dag dan maar. De truc is om.de testen buiten bereik van het toilet naast de slaapkamer te houden. Dan snel piesen en doortrekken en dan is de drang de rest van de dag veel minder. Maar pfff, merk gewoon dat ik niet zo lekker in mn vel zit. Zijn ook al 2 weken de badkamer aan het verbouwen. Dinsdag is het klaar en dan begin ik de dag niet meer met een hoop klerezooi naast mn slaapkamer, douchen in de tuin en loodgieters/tegelzetters/timmerlui etc. Dat zal hopelijk schelen. @wjvm testje wagen? @Vlindertje95 goed nieuws dus! Nu ff duimen voor een prima mri @Nora92 ik zou ook morgen of vanavond nog een testje doen. Volgens mij is de streep nog echt een heeeeel klein beetje lichter dan de controlestreep en dan zou je dinsdag helemaal goed zitten. @alle anderen ; ik lees en leef mee.
Ik had vanmorgen een tempertatuurdip. Die heb ik eigenlijk altijd tijdens de eisprong. Maargoed vandaag na een nacht in het ziekenhuis en een ander tijdstip is natuurlijk niet heel betrouwbaar meer maar als ik morgen en overmorgen een hogere temoeratuur zie weet ik vrijwel zeker dat het goed zit
Ja ik ben bang dat het voorraadje van gister het moet doen. Aghja ga nu wel rustiger het wachtbankje op, omdat ik er niet veel van verwacht.
@Stimpy84 Thanks! We gaan het sowieso gewoon morgen en dinsdag nog doen. Eerste foto was nog niet helemaal ingetrokken. Tweede foto die ik plaatste was duidelijker. Uiteindelijk was de test streep zelfs donkerder dan de controle streep.
Vandaag je piek is uiterlijk dinsdag de sprong en dan nog 12uur vruchtbaar, dus dinsdag is zeker nog een poging waard.
Ik heb genetisch onderzoek gehad en stolling onderzoek en dit was allemaal goed! Nee progesteron is nog nooit geprikt, is dit een goed idee om te laten prikken? En heb je nog meer ideeën? Haha die vriendin groet ik ook niet meer als ik haar zie.. dan kijkt ze me zo aan en ik geef haar mijn val dood look Moeders ....schoonmoeders allemaal hetzelfde spul
Ik heb destijds mezelf suf gegoogled om een oorzaak te vinden voor mijn miskraam en progesteron tekort kan ook een oorzaak zijn, vandaar dat het even mijn hoofd in schoot. Verder niet meteen een ander idee..
Wat een heerlijk vooruitzicht dat het einde van de verbouwing in zicht is. Kan me voorstellen dat je na 2 weken wel klaar bent met alle chaos die het met zich mee brengt. Wel tevreden over het resultaat?
Ik denk dat mijn menstruatie aankomt. Als het niet lukt willen we binnen 1 maand naar het buitenland gaan en daar met het traject beginnen.