Omg wanneer honger een symptoom is!!!! Niet te stillen man! En niet eens lekkere trek ofzo gewoon super fysieke maag honger!
@Kimm17 omg k zie indd ook een streep wat spannend, nu mooi oplopen en ook vroeg zeg, hoeveel dpo ben je nu?
@Kimm17 ik zie hem ook.. Super spannend .. Maar er kan nog van alles gebeuren aangezien je 1 week voor NOD zit... Ik hoop op een mooie knaltest over een paar dagen!
** NOD-lijst 26 juli t/m 15 augustus** 24 juli Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, MMM IUI 4, ronde te veel vanaf september 2017 26 juli Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Elraange - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 ( MMM- IUI) Kimm.17 - 26 jaar - 2e kindje - MMM-ICSI Orchidea - 23 jaar - 2e kindje - ronde 9 27 juli Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde teveel vanaf mei 2017 28 juli Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 10 FVG - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 biochemische zwangerschap) Mamaloo - 32 jaar - 2(3)e kindje - ronde 2 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 (2e ronde na mk) 29 juli Nvd - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na miskraam 30 juli Ro1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Eulalia - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 31 juli Leesteken - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 1 augustus Denise1 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 3 na miskraam 2 augustus Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 13 Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje- rond 5 ( 3e Met leteozol) 3 augustus 4 augustus 5 augustus Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 8 6 augustus Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 7 augustus Enigma - dan 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 (MMM- IUI) 8 augustus Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 9 augustus Vlindertje95 - 24 jaar- 1e kindje - ronde 15 (1e na vmk) Melon - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 augustus 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus Totaal (24) Wachtbankje (16) Zwanger Ongesteld MMM (3) Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest
Hoi meiden, EEEEEIIIIIINDELIJK, ik mag me weer aansluiten bij een groepje. Na 2 rondes mijn ei niet te hebben gevonden heb ik vandaag deze test in mijn handen
@Kimm17 Dat ziet er veel belovend uit. Hoop dat hij steeds hrder oploopt. @myka27 Wat fijn dat je weer een eisprong hebt deze maand. Nieuwe kansen
Goedemorgen meiden, Hoe gaat het met iedereen en met de symptomen? Het lukt mij voor het eerst deze maand om wat beter los te laten. Zag net in de temperatuur app dat ik op 5dpo gezet ben. Ik denk zelf echter 4dpo. Vorige maand voelde ik die dagen vanalles. Bij 5dpo een zware steek en sinds die dag menstruatie pijn en zelfs wat hele levendige dromen. Deze maand is het een stuk rustiger in mijn hoofd. Een hele verademing. Dat is overigens ook de reden dat ik niet elke dag online ben. Ik probeer wat meer ontspanning van het zwanger worden te nemen. En met vlagen lukt het al
Fijn is dat hè als je het wat los kan laten. Ook al is dat maar even Hopelijk hou je dit nog even vol en mag het tot een mooie test leiden.
Hier hetzelfde! Heb nog nergens last van alleen gisteren een paar keer steken in mijn borst. Maar weet niet of dat ermee temaken had haha.
Vandaag kan ik het ook weer beter loslaten want mijn dag is goed gevuld! Ik let bijna nooit op symptomen omdat ik er vorige maand ook geen had buiten pijnlijke borsten maar dat het ik sowieso van de progesteron. Geniet allemaal van het weekend!
Wat goed dames, ik probeer t ook wat los te laten, maar dat lukt nog niet zo goed. Ik zal eerlijk bekennen dat ik me soms suf google haha. Maar dat komt vast omdat k nu " weer" ben begonnen. Merk wel dat ik juist wat rustiger wordt, omdat t deze ronde nog niet raak hoeft te zijn, maar vind t wel fijn om mn klachten per dpo al wat bij te houden.