Ik durf eigenlijk niet meer na de negatieve test van gisteren Misschien dat ik straks wel een predictor in huis haal....
Ooh spannend! Ik zou dan inderdaad ook nog even wachten... heb je ervaring met de Kruidvat 2 voor 5? Die was bij mijn vorige zwangerschap al heel snel positief (10dpo). Predictor duurde veel langer...
Nee, testdrang wordt testangst.... ik heb echt testangst ontwikkeld de afgelopen tien maanden. Mijn laatste positieve test was 26 juli 2018 (was toen de heetste dag van het jaar..... en dat lijkt nu weer het geval op de laatste donderdag van juli) maar durf echt niet te testen, voel niks. Gelukkig nog geen bloedverlies gehad, paar rondes al op 9-10 dpo een veeg bruin, waar ik toen hoop uit putte ivm mogelijke innestelingsbloeding. Ik denk dat ik morgen of overmorgen ga testen, is ie negatief ga ik me bezatten, punt. (Niet meteen hoor, dus ik ga niet dronken naar m’n werk als ik morgen negatief test met ochtendurine ) En wat is het heet he, wou dat ik op Texel woonde, daar maar 27. Hier 39 en 28 binnen..... maar goed, nog 1 dagje afzien en dan wordt het koeler.
Uitslag van het bloed prikken was inderdaad geen eisprong uit op te maken, dus te vroeg geprikt. Ze wilde mij al op 150 mg gaan zetten, totdat ik zei van heb gisteren een positieve ovulatietest gehad. Dus nu even volgende week woensdag nogmaals bloedprikken. Krijg ik 2 dagen voor mijn nod de uitslag van. Gisteren gezellig gemaakt, wat zoverre kon met deze hitte haha. Dus nu twijfel ik of we vanavond nogmaals seks moeten hebben om safe te zitten of pas morgen. Mijn man heeft gewoon goede kwaliteit sperma. Wanneer raden jullie dan aan om nogmaals seks te hebben?
Oooh ik word gek van mezelf, ik ben ook echt super chaggo gewoon omdat ik zo een mega ongesteldheidsgevoel heb, lage rugpijn wat steekjes hier en daar. En daar put ik natuurlijk weer hoop uit, en ben ik het ene moment 100% overtuigd van een zwangerschap en het andere moment mag ik dat niet denken van mezelf en probeer ik het van me af te zetten. Als klap op de vuurpijl zei mijn middelste van 3,5 out of the blue; “mama heeft een baby in de buik” je snapt... ik maak mezelf gek, wachten tot nod is onmogelijk maar wachten tot de 28e vind ik ook een opgave godzijdank ben ik op vakantie en heb ik relatief gezien veel afleiding. Ik zou er zo geld voor over hebben om zekerheid te hebben! Gewoon een wel/niet, niet deze irritante wachtbankje perikelen
Gisteren positieve test, eisprong vandaag of morgen, eitje blijft nog 12 uur te bevruchten, zaadjes moeten even zwemmen, al kunnen de snelste er binnen een uur zijn. Ik vrees dat morgen laat op de dag te laat is. Ik zou vanavond doen, onder een lauwe douche..... of morgenochtend.
Lieve dames. Help! Volgens de ovutest die ik deze maand voor 't eerst (en laatst) heb gebruikt had ik vorige week woensdag mijn eisprong. Nu vandaag ineens 2 troebele slijmproppen bij het afvegen. Wat is dit??? Heb daarnaast ook steken alsof ik menstruatiekrampen heb en moet volgend weekend ongesteld worden. Heb altijd een regelmatige cyclus van 29 dagen en gebruik al een jaar geen anticonceptie meer (pas sinds februari zonder jasje ) Ps. Ovu test voor het laatst omdat ik er anders teveel mee bezig ben + door drukte op het werk is het nauwelijks haalbaar in hetzelfde tijdsbestek dagelijks te testen rond mijn Ovu.
Zo herkenbaar! Idd gewoon duidelijkheid zou fijn zijn. Vooral met al die uitzonderlijke, maar toch verklaarbare situaties met "toch" positief op "20 dpo", omdat er toch een late eisprong was etc. Ik hoop dat je jezelf niet al te gek maakt en lekker geniet van je vakantie!
Ik heb ook vreemde afscheiding en steekjes etc en volgend weekend nod dus denk dat het aan de warmte ligt want ik zit op 4dpo...
Hier vandaag een zwangerschapstest gedaan om te kijken of HCG al weg is en gelukkig een negatieve test. Gelijk maar een ovulatietest erbij gedaan en die had een licht streepje dus als het goed is, is mijn lichaam wel weer aan t opbouwen en herstellen! Super fijn... We willen er beide weer voor gaan maar ik ga me niet heel de tijd met ovutesten bezig houden want dat heb ik al die tijd gedaan tot de vorige ronde & toen ineens zwanger.. Dus denk dat t voor mij echt iets tegenhoud als ik er teveel mee bezig ben...
Ik heb helemaal geen ervaring met positieve testen Had al een k2v5 in huis en heb nu de predictor early en express. Ik denk als er morgen nog niks is gebeurd, dat ik zaterdag weer ga testen
Oh ik ben heel benieuwd @Visje79 ! Weet jij al met welke test je het als eerste gaat proberen? Haha ik hoop dat je je voorlopig helemaal niet meer kan bezatten! Hoeveel DPO ben je nu? En het is idd bloedheet, hier was het net nog steeds 38graden
Vandaag 11 dpo. Ik heb sensitest normale testen en zwanger&kids (innovita) vroege 10mIU/ml testen. Denk dat ik die gevoelige doe. Ja luchten zit er niet in. Hier ook nog 38...... pffff en binnen inmiddels 29.
Kv2v5 en de predictor early zijn mijn favo! Alleen jammer dat die predictor zo duur is. Mijn laatste zwangerschap heb ik op 9 dpo met beide positief getest Hopelijk nu 2 mooie strepen (per test natuurlijk haha)