NOD groepje 26 juli t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Leesteken, 3 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Was echt de eisprong stijging in de nacht van de positieve test dus.

Bijgevoegde bestanden:

Koetje14 vindt dit leuk.
  2. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Testangst.. dat is echt naar. Ik lees ook wel eens dat er gewacht wordt op de menstruatie en als die uitblijft dat er dan een week later een test ofzo wordt gedaan. Ik hoop dat het nog niet zo erg is bij je :(

3. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Nogmaals hoeft helemaal niet, ik werd in februari zwanger van 1x op de avond dat ik een positieve test in handen had. (Zonder test alle maanden ervoor geen succes)

Snies vindt dit leuk.
  4. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Morgen ben ik 7 of 9 dpo.. vorige zwangerschap met 7 dpo een negatieve test en met 9 dpo bijna een knaltest. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Als hij morgen nog negatief is dan doe ik er zondag nog 1. Dan zou ik volgens de laatste test 9 dpo moeten zijn. En als ik dan nog niets zie is het wachten op mijn menstruatie :o:

Visje79 vindt dit leuk.
  5. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Zou niet nodig moeten zijn. 1 keer tijdens je piek moet in principe voldoende zijn.

Snies vindt dit leuk.
  6. Newbee26

Newbee26 Actief lid

5 apr 2019
    103
    154
    43
    Vrouw
    Ik duim voor je ❤️

7. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Heb ik de vorige keer ook gedaan, niet een week maar 2dagen. Op do NOD en op zaterdag getest met een heel licht streepje. Nu maandag of dinsdag NOD en ik twijfel enorm om zondag te testen of gewoon te wachten en woensdag of zaterdag te doen (ligt eraan wanneer mn man dan thuis is, wil het heel graag samen doen). Geeft ook wel rust elke dag die ik verder ben is er weer 1tje. + te vaak een negatieve test beetgehad en een paar uur later ongesteld geworden.

8. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Normale mensen doen dat sowieso hahaha. Vertelde laatst een bevriende collega dat ik dan en dan een test ging doen en toen zei ze: ben je al overtijd dan? Voor nod testen is niet wat iedereen doet. Maar besloten er morgen voor te gaan! :thumup:

LolaLisa en Leesteken vinden dit leuk.
  9. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Spannend, ik hou het hier in de gaten!

Voor NOD is idd niet gebruikelijk maar op toch wel? Ik zou iig geen week nog wachten.

10. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Nee zeker niet! Daar drink ik veel te veel voor! :roflmao: Meestal test ik om te kijken of ik een wijntje mag

Lootje, Nvd, LolaLisa en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ja, dat is dan wel een houvast natuurlijk.

Nvd vindt dit leuk.
  12. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Klopt! Bij mijn zoon ook alleen op dag van piek seks gehad, erna niet meer door weekend bij anderen thuis en ervoor weet ik niet, misschien 1 x paar dagen ervoor. Dus kan ook genoeg zijn, maar als je nog puf hebt kan het zeker geen kwaad om extra voorraadje te leggen @Snies

Snies vindt dit leuk.
  13. Truuzje

Truuzje Actief lid

17 okt 2018
    160
    108
    43
    Vrouw
    Spannenddd @Leesteken en @Visje79 morgenvroeg dus twee testers? :rolleyes:

@Nvd Jij had dus pas een heel licht streepje 2 dag na NOD? Dat geeft mij dan weer hoop...

En idd door dit forum ben ik ook eerder dan NOD gaan testen :roflmao:

14. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ppppffff ff ego
    Vandaag 4/5 dpo en de hele dag al een kramperig gevoel
    Net bij toiletgang veel afscheiding vermengt met roze.
    Het is nog veel te vroeg hoor o_O

15. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Hoi meiden

Even tijdje afwezig want druk druk druk..
    Ik lees wel mee! Zag dat er morgen 2 testers zullen zijn. Spannend! Ik ga duimen.

Vandaag of morgen waarschijnlijk mijn ei dus net nog even gezellig gemaakt.
    Bij de eerste 2 zwangerschappen was het na de eerste ronde al raak dus ben benieuwd of het nu ook zo zal zijn. Mijn cyclus is wel enorm veranderd na mijn zwangerschap. Veel korter geworden. Meer mensen hier "last" van gekregen?

Leesteken, Nvd en Wasabi vinden dit leuk.
  16. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
  17. Stimpy84

Stimpy84 Actief lid

22 jul 2019
    152
    314
    63
    Vrouw
    Ik zou wachten als het lukt. Ik heb idd ook vaak voor nod getest en binnen een uur ongesteld geworden. En voor mij is het vroege testen alleen een indicatie dat het nog niet positief is want dan denk ik dat als er nog geen bloed is, er nog een kans is. Doe dan maar bloed, weet ik meteen waar ik aan toe ben.

18. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    In NL is het niet gebruikelijk:roflmao: maar je doet er niemand kwaad mee toch:) vind het persoonlijk vervelender als je toch ongi wordt op nod, met een negatieve test voor nod weet je vaak wel dat de kans kleiner is en komt de klapt toch wat minder hard aan:confused:

19. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Nou ja ik vond hem licht, ik zie hier weleens tuurstreepjes voorbij komen die ik echt niet zie en de helft reageert met ja ik zie hem. Deze was zeker na indrogen best zichtbaar, al moest mijn man 3x kijken en de gebruiksaanwijzing nog eens nalezen omdat hij het echt niet geloofde dat dat het was.
    Helaas is hij uiteindelijk blanco opgedroogd anders kon ik hem laten zien. Oww wacht ik kan hem vergelijken met een ovutest, ff foto maken voor je

Edit foto toegevoegd; de meest rechtse was te vergelijken met mn zwangerschapstest op 2/3 dagen na NOD (16/17dpo)

Bijgevoegde bestanden:

20. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Het "probleem" is dat ik voorheen heel vaak overtijd was en dan ging testen en een paar uur later bloed. En dan testte ik al op dag 16 ofzo. Maar toen deed ik nooit ovulatietesten. Dus achteraf altijd verkeerd gezeten. Eerste keer met zwanger en bij 16/17 dpo test gedaan, dat werd een miskraam

De 2 cyclussen erna waren 16 DPO ongesteld en 9 DPO ongesteld. Ik heb dus echt geen idee waar ik aan toe ben. Hou maar gewoon 14 even aan. Dan zou ik 30 juli moeten hebben. De appjes zeggen de 29ste. Dus ben enorm benieuwd.

Twijfel nog steeds aan de ene kant denk ik zondag testen als hij dan negatief is dan weet ik gewoon dat mijn ongesteldheid eraan komt en klaar. Aan de andere kant vertrouw ik daar dan toch niet op tot ik ongesteld ben + als ik zag hoe licht hij de vorige keer was bij 16/17 dpo, zou ik een early moeten pakken als ik op 12 test. Nijg toch naar gewoon wachten en blijven temperaturen.

Deel Deze Pagina