Hallo, Ik heb mezelf even op het lijstje toegevoegd. Nod is 3 augustus. Ik denk een kleine kans hier hoor. Had zaterdagmiddag een positieve ovulatie test. Ik vermoed zondag middag ongeveer eisprong gehad en hebben maandag avond “geklust”. Maar toch... wel spannend. Dit stond ook eigenlijk niet helemaal op de planning. Dus het is meer afwachten of het zo is. Als ik zwanger ben dan is het welkom. Mocht ik niet zwanger zijn dan is het ook goed. Vandaag 6 dpo. Had wat trekkend gevoel in mijn liezen en gerommel in onderbuik vandaag. Maarja geen idee of het iets is. We wachten een soort van rustig af.
Ik zie m ook! Super zeg! En vroeg al. Heb je ook innesteling gevoeld of niet? Ik had vorige zwangerschap op 9 dpo een heeeeel vaag lijntje, pas eind vd dag keek ik weer en zag ik een heeel licht streepje. Eigenlijk dus niet geldig. Maar heb nooit indrogers. Dag daarna een duidelijkere streep. Vond dat al vroeg haha. Heb nu al echt behoefte aan testen maar 6 dpo is wel erg vroeg
Ik heb niets gevoeld. Bij mijn eerste overigens ook niet. Ook geen andere dingen waarvan ik denk dat is ergens mee te linken. Ik beschouw hem nog niet als positief trouwens.. wil eerst een duidelijke streep zien. Ik doe morgen weer een predictor.. en als hij wel positief is, dan was mijn tuur streep van gisteren ook een echte. Ik vind het spannend! Ik denk idd dat 6dpo nog wel echt te vroeg is. Ik zou minimaal wachten tot 9dpo.. maarja dat heb ik ook niet gedaan
Haha nee dat wachten is echt lastig. Maar ik zag op die van gisteren ook een streepje bij jou indd. Spannend hoor. Ik vind die predictors wel echt duur zeg Ik heb wel altijd innesteling gevoeld. Bij de eerste pas 10 dpo, dus daar pas 13 dpo een lichte streep. Tweede rond 4/5 dpo en had 10 dpo een streep. Derde 5/6 dpo en had ik dus 9/10 dpo een streepje. Ben benieuwd of deze ronde iets gaat zijn hier. Zo spannend altijd.
Heb ik de laatste cyclussen steeds net voor mijn menstruatie, alleen deze maand nog niet gehad (ben nu 12dpo)
Wat naar meid.. Ik ken je gevoel, hier ook 2x zeer snel zwanger en vanaf dan om geen bekende reden ineens geen progesteronaanmaak meer, of toch zeer weinig.. Veel sterkte toegewenst!
** NOD-lijst 26 juli t/m 15 augustus** 24 juli (1) Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, MMM IUI 4 ronde te veel vanaf september 2017 26 juli (4) Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Elraange - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 (MMM- IUI) Kimm.17 - 26 jaar - 2e kindje - MMM-ICSI Orchidea - 23 jaar - 2e kindje - ronde 9 27 juli (1) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde teveel vanaf mei 2017 28 juli (4) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 10 FVG - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 biochemische zwangerschap) Mamaloo - 32 jaar - 2(3)e kindje - ronde 2 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 (2e ronde na mk) 29 juli (2) Nvd - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na miskraam Niel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 na miskraam 30 juli (3) Ro1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Eulalia - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (al meer dan 2 jaar bezig dus tel kwijt) 31 juli (1) Leesteken - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 1 augustus (3) Denise1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Tobi - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 2 augustus (2) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 13 Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - rond 5 (3e met Leteozol) 3 augustus (2) D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Stimpy84 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 Nymeria - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 4 augustus (0) 5 augustus (2) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 8 6 augustus (1) Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 7 augustus (1) 8 augustus (2) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 Snies - 24 jaar - 2de kindje - ronde 2 (met clomid) Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM - OI - Clomid 50) 9 augustus (2) Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 (1e na vmk) Melon - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 augustus (0) 11 augustus (0) Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 (MMM- IUI) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (0) 15 augustus (1) Blomma - 35 jaar - 2e kindje - ronde 12 na ma Totaal (32) Wachtbankje (24) Zwanger (0) Ongesteld (2) MMM (5) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (1)
Zo, heerlijk een rode steak gegeten en paar wijntjes gedronken op terras. Nu maar wel hopen dat ik morgen ongesteld word volgens planning. Al heb ik echt geen hoop meer hoor, 12 dpo negatief is gewoon door naar de volgende ronde.
Bij mijn 2 oudste teste ik pas een week over tijd positief dus kan nog altijd. Bij de jongste op nod. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven..
Hier een blanco test op 11 of 12 dpo, ik heb geen hoop meer! Ik zal morgen of uiterlijk overmorgen wel ongesteld worden. Ik test pas weer bij uitblijvende menstruatie. Echt jammer!!