Normaal gesproken word ik sochtends of smiddags ongesteld, tot nu toe nog niets. Hopelijk zet het vanavond nog door en kunnen we weer naar de volgende ronde voor een nieuwe kans
Welkom aan de nieuwe dames en veel succes! Morgen nod, ben een beetje angstig over hoe ik ga reageren op mijn ongi zo de eerste keer na mijn mk
** NOD-lijst 26 juli t/m 15 augustus** 24 juli (1) Sara190 - 29 jaar - 1e kindje, MMM IUI 4 ronde te veel vanaf september 2017 26 juli (4) Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Elraange - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 (MMM- IUI) Kimm.17 - 26 jaar - 2e kindje - MMM-ICSI Orchidea - 23 jaar - 2e kindje - ronde 9 27 juli (1) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde teveel vanaf mei 2017 28 juli (4) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 10 FVG - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 biochemische zwangerschap) Mamaloo - 32 jaar - 2(3)e kindje - ronde 2 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 (2e ronde na mk) 29 juli (2) Nvd - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na miskraam Niel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 na miskraam 30 juli (3) Ro1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Eulalia - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (al meer dan 2 jaar bezig dus tel kwijt) 31 juli (1) Leesteken - 27 jaar- 2e kindje - ronde 2 1 augustus (3) Denise1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na miskraam CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Tobi - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 2 augustus (2) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 13 Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - rond 5 (3e met Leteozol) 3 augustus (3) D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Stimpy84 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 Nymeria - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 Argert - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 (MMM - OI - Gonal F - Pregnyl 5000) 4 augustus (0) 5 augustus (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 8 6 augustus (1) Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 7 augustus (1) Es89- 30 jaar- 2e kindje- ICSI 1- TP 2/5 8 augustus (4) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 Snies - 24 jaar - 2de kindje - ronde 2 (met clomid) Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM - OI - Clomid 50) 9 augustus (2) Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 (1e na vmk) Melon - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 augustus (0) 11 augustus (1) Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 (MMM- IUI) 12 augustus (0) 13 augustus (0) 14 augustus (0) 15 augustus (1) Blomma - 35 jaar - 2e kindje - ronde 12 na ma Totaal (32) Wachtbankje (23) Zwanger (3) Ongesteld (4) MMM (7) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (1)
Nou, echt toevallig! Stuur ik net dat ik nog niet ongesteld ben, nu begint het dus toch. Alle andere maanden zat ik er een paar dagen helemaal doorheen als ik ongesteld moest worden en ongesteld was. Ik ben er dit keer voor het eerst sinds lange tijd iets rustiger onder gelukkig, ik was er wel weer bang voor dat ik heel emotioneel zou gaan zijn!
Hopelijk is het weer raak en word je niet ongesteld! Mocht je wel ongesteld worden dan hoop ik voor je dat de teleurstelling/het verdriet niet al te erg is. Het is herkenbaar
Ik ben er ook bang voor, vooral omdat ik me al twee dagen zo beroerd voel en echt zo'n "waardeloos" gevoel heb. Het valt me wel op dat veel mensen zeggen dat ik er zo goed uitzie. Zo voel in me dus totaal niet .
Dank je wel. De hoop is er natuurlijk wel maar ik geloof er niet in.. Op de vorige zwangerschap die is afgelopen in een mk 2 jaar op moeten wachten dus zou wel heel veel geluk zijn als het nu weer raak moest zijn. Wat balen dat het bij jou toch is doorgebroken maar wel heel goed dat je er deze keer positiever mee om kan!
Wie weet! Mss hebben ze het wel over de befaamde zwangerschapsgloed die je over je hebt, al moet ik zelf wel bekennen dat ik die nooit bij mij heb gezien hoor
Ow echt wat ? spannend dan Ik ga woensdag op vakantie heb 2 testjes in huis, voel mij wel misselijk maar geen pijn aan mijn borsten wat ik bij mijn vorige zwangerschappen wel had
Hmm, gisteren en vandaag minimale spotting gehad, zin in chocolade en super chagrijnig. Alles wijst op mijn aankomende menstruatie en toch voel ik de drang om te testen, omdat deze week al 4 mensen gevraagd hebben of ik zwanger ben 'want ik zie er zo goed uit'... Moedeloos word je ervan...
Ik heb exact hetzelfde haha. Ik heb vandaag alles gegeten wat los en vast zat . Ook al twee dagen chagrijnig. Ik moet morgen ongesteld worden..
Je weet dat het gaat komen en die 2% in je zegt 'zou het dan toch'. Ach wie hou ik voor de gek haha. Op naar de volgende ronde voor ons ben ik bang... Maar voor die 2% alsnog Goodluck to us
Ja pff. Ik ben ook heel tegenstrijdig in m'n hoofd.. Aan de ene kant denk ik, op naar de volgende ronde, aan de andere kant denk ik, zou het misschien dan toch? Maar het draait tot nu toe altijd uit op het eerste ik duim voor de 4% van ons samen ❤️
Ow dames ik kon het niet laten en heb net getest met een vroege test van de action... en ik zie een heeeel licht streepje maar twijfel. Morgen ochtend nog maar eens testen dan ga ik de predictor gebruiken @Ro1990 ow wat spannend! Wanneer ga jij testen? @Newbee26 ik duim voor je
Wat goed!! Blij voor je! Ik wacht morgen even af. Wanneer ik woensdag nog niet menstrueer maar weer een test doen.. Mijn huid is trouwens wel mooi voor mijn NOD in vergelijking m'n mijn haar.. Is dof en stekelig, hebben meer mensen daar last van voor nod?
Thanks dames...ik probeerde een foto ervan te maken om te laten zien aan jullie maar op de foto zie je niks! Nu begin ik echt te denken dat ik doordraai hihi Even lekker slapen en morgen zien we wel weer ( misschien was t een voorgedrukt streepje?)
Dof en stekelig? En chagrijnig? Dat ziet er charmant uit haha. Grapje! Een nachtje slapen en morgen opnieuw kijken met ochtendurine. Ik duim voor je!! Op naar de roze streep