Jup hier net zo. Alles lezen, piekeren over namen, opzoeken welke verloskundigenpraktijk ik zou willen (vorig jaar verhuisd), slecht inslapen, vroeg wakker, veel dromen... Nu ronde 2 wordt het wel iets rustiger in mijn hoofd. Maar ik wil altijd ook gewoon zoveel mogelijk alles weten en goede keuzes kunnen maken hihi. Soms ben ik wel verbaasd als ik van sommige mensen in mijn omgeving die ook zwanger willen worden of zwanger zijn, hoe weinig ze eigenlijk weten wat er in hun lichaam gebeurt en welke dingen ze moeten regelen hihi. Ik ben dan toch heel anders. Maarja ik probeer dan weer controle te hebben op dingen waar je dat eigenlijk helemaal niet hebt haha. Ik ken je nog wel van het eerste zwanger groepje prulletje, ik hou van giraffen dus heb je onthouden grappig dat we tegelijk voor de derde gaan.
Oh grappig haha! Ik herinner me jou niet . Maar toen ik zwanger was ben ik in zo'n 'uitgerekend-in' groepje gegaan, wat uiteindelijk een fb groep werd. Die spreek ik nu nog veel op fb, maar ik zou ook echt niet meer weten wat hun aliassen hier waren. Leuk dat jullie ook voor een derde gaan! Ik twijfel nog wel vaak of we daar goed aan doen haha. Jullie niet? We hebben een paar maanden terug al eens een poging gedaan. Maar toen kreeg ik weer koudwatervrees en toen zijn we toch weer gestopt. Kan zomaar zijn dat dat nu weer gebeurt. Maar het blijft ook zo kriebelen!
@Lientje91 dat is indd onzeker en die stomme negatieve testen helpen dan niet mee... Hoop dat er gauw duidelijkheid voor je is, uiteraard positief @prulletje2 fijn je hier te treffen. Toch spannend ge, mijn eerste ronde hield ik me voor nuchter te zijn. Dat duurde denk ik een dagdeel, daarna was google mijn beste vriend haha. Ik weet alles nu Nu de 2de ronde sta ik weer met beide benen op de grond. Ik moet ook zeggen dat ik ronde 1 uitgebreid beschreven heb welke klachten per dpo. Als k nu wat voel kijk ik terug en ben k wat rustiger. @Mauzy82 oh spannend, ik ben benieuwd hoelaat mag je?
@Mauzy82 sterkte vandaag❤️ @Babyaapje hahaha zo herkenbaar. Voor de eisprong niets aan de hand maar de dagen na de eisprong, vreselijk @Oilell wat goed! Spannend nu
Officieel is die nog niet positief, maar het scheelt wel per persoon hoeveel LH je aanmaakt.. Mijn testen worden nooit heel donker zelf. Bij mij zou deze uitslag wel positief zijn.
Ik zou zeggen nog niet nee. Bij mij zat het er nu wel heel dichtbij als hij zo was. Dan was het nog 1 of 2 dagen tot de knaller. Ik hield er voor de zekerheid wel een digitale bij altijd.
Punctie achter de rug. 5 eielcellen geoogst. 3 x gekathetriseerd en het word deze ronde IVF en geen icsi
Fijn dat het achter de rug is. Ik ben eigenlijk helemaal niet thuis in die medische trajecten en termen, maar ik duim voor je!!
@prulletje2 Hier ook ronde 1, maar dan voor het eerste kindje. Maar dat opzoeken van informatie heb ik ook! Ik vind het ook zo machtig interessant allemaal! Wel probeer ik er niet te vaak naar te kijken, want straks blijft er bijna niks meer over om op te zoeken als ik daadwerkelijk zwanger ben Gelukkig heb ik voldoende andere hobby's die mij bezig houden, zodat mijn tijd op het internet toch gelimiteerd blijft haha @Mauzy82 Spannend hoor! Veel succes!! Hopelijk zal het deze keer lukken
Punctie achter de rug dames. T ging alles behalve soepel. Blaas was niet leeg genoeg en kon niet meer plassen 3x gekathetriseerd. Uit eindelijk 5 eitjes geoogst 1 of 2 hebben ze laten gaan. Morgen horen we of we bevruchtingen hebben en zondag wanneer evt tp plaatsvindt.
Ja ik twijfel soms ook hoor... De eerste en tweede waren heel vanzelfsprekend dat we daar voor wouden gaan, was hooguit de vraag wanneer. Onze twee kids hebben best pittige karaktertjes dus soms denk ik nu echt aaaaah hoe moet dat als er nog een baby bij is... En je weet niet wat voor karaktertje dat dan weer is... Maarja ze blijven niet eeuwig klein, dus hopelijk komt het toch wel goed
Pfffff pittig mauzy... Op grond waarvan beslissen ze dan ivf of isci? Ik hoop op veel bevruchtingen voor jullie, of in ieder geval 1 hele goede die zich goed in gaat nestelen straks!
Jeetje wat pittig en pijnlijk lijkt me dit. Waarom hebben ze gekozen voor ivf? Spannend hoop dat jullie bevruchtingen hebben hoor!
**NOD-lijst 9 t/m 30 september 2019** ♡♡♡♡♡ 9 september (0) ♡ 10 september (0) ♡ 11 september (1) ♡ Blomma - 35 jaar - 2e kindje - ronde 18 (12 na MA) 12 september (3) ♡ Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na MA) ♡ Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 6 (ronde 2 na MK) 13 september (3) ♡ Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 6 ♡ GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Amoxiclav- 27 jaar - 2e kindje - Ronde 1 na MK (14/08) 14 september (2) ♡ Lientje91 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 na pilstop (volgende test-dag, nog geen idee van eisprong! ) ♡ Euminee - 36 jaar - 1e kindje - Ronde 4 15 september (2) ♡ Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 16 september (1) ♡ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 4 17 september (3) ♡ Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 ♡ Zulema - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 ♡ Orchidea - 23 jaar - 2e kindje - ronde 11 18 september (1) ♡ Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 19 september (3) ♡ Mauzy82 - kindje samen - ICSI 2 ♡ Elraange - 5de kindje waaronder 1 engel - ronde 2 - iui ♡ Prulletje2 - 3e kindje - ronde 1 20 september (3) ♡ femm88 - 3e kindje - ronde 1 ♡ Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♡ 1Hanneke - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 september (2) ♡ Gnana - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡ Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 22 september (2) ♡ Jorusa - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 (2e na miskraam) ♡ Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 (1e ronde met tarwekiemolie ivm te korte luteale fase van 8 dagen.) 23 september (0) ♡ 24 september (1) ♡ Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 15 25 september (1) ♡ SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 na missed abortion nov. 2018 26 september (0) ♡ 27 september (1) ♡ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 28 september (0) ♡ 29 september (0) ♡ 30 september (0) ♡ Totaal (29) Wachtend op eisprong (12) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (2) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi meiden, ik meld me af. Ik was blijkbaar wel zwanger vorige ronde maar is weeral mis gelopen.. Nog veel succes voor iedereen