Haha nee bij die 2e kijk je niet goed. Dat is het randje van de overgang naar het andere stukje papier of wat het ook is. Maar hij is echt zo licht. Ik zie hem wel maar met uploaden blijft er zo weinig over. En het is pas 8 of 9 dpo en de predictor was de express, niet de early, maar ik hoorde dat dat niks uitmaakte? En hij is eigenlijk over datum en buiten de afleestijd. Dus al met al teveel dingen om hem nog even niet als positief te zien.
Dag dames, Mag ik meeschrijven? Ik ben Ange84, 35 jaar en ik heb twee dochters van 4 en 6 jaar met mijn ex-man. Toen ook al lid van zwangerschapspagina en nog steeds contact met de dames van de groep van mijn jongste. Inmiddels twee jaar een nieuwe relatie met een geweldige man, en lieve bonus-papa, en we niets liever dan een kleintje erbij. Mijn dochters kunnen ook niet wachten! Ik heb eind mei mijn Mirena laten verwijderen en ben inmiddels 3x ongesteld geweest (cyclus van 28, 26 en 25 dagen). Ik weet dat we net pas bezig zijn, maar ik voel me iedere keer teleurgesteld en down als ik ongesteld word. Een dezer dagen zou ik ik ongesteld moeten worden, maar ik hoop natuurlijk van niet! Duimen jullie met mij mee?
Heb vanmorgen toch maar getest nadat ik de hap voor advies heb gebeld ivm vermoedelijke blaasontsteking maar helaas een witte test.
Ja wel te vroeg als ik uitga van 28 dagen, heb vorige maand voor het eerst een cyclus van 29 dagen gehad daarvoor altijd 26 vandaar dat ik uitga van 28 dagen nu. Zou dan nu ongeveer 9 DPO zijn.
Pff irritant he! Ik heb hetzelfde: cyclus van 28 - 26 en 25 dagen. Wanneer is dan de nod? En vanaf wanneer testen? Heb vanochtend ook een test gedaan. Ook spierwit. Hopelijk zijn we te vroeg met testen en testen we over een paar dagen alsnog positief!
Vervelend he? Ik werk nog niet met ovu testjes omdat ik altijd stipte cyclus had. En zodra we startte voor een 2e ging me cyclus schommelen . Ik heb ook 5 dagen voor mijn vermoedelijke ovulatie gemeenschap gehad dus acht de kans klein. Ik ga nu uit van 19 september en jij? Hoop inderdaad dat we gewoon te vroeg waren!!
Vanmorgen de testdrang kunnen weerstaan simpelweg omdat ik heel nodig moest plassen en ik de test niet in de wc had liggen Hier nog geen vroegtijdig bruin bloedverlies, dus dat stemt hoopvol. Verder echt nul symptomen die of op menstruatie of op zwangerschap duiden. Hopen dat ik het testen morgen ook nog kan weerstaan. Verwacht dinsdag of woensdag mijn nod dus zou eventueel maandag een testje kunnen wagen
Ik werk ook niet met ovu testjes, maar we hebben de hele maand door om de dag gemeenschap (gewoon omdat we het willen hoor, niet omdat het moet). Kan dan niet missen toch? Rond de ovulatie wel de typische symptomen (gevoelige borsten, afscheiding, steken links of rechts). Ik denk dat de nod 16 of 17 september is. Succes!!
Goedemorgen! Ik kom hier even bij! Wilde deze ronde eigenlijk niet teveel op zp komen, maar dat kan ik toch niet Ik test zojuist en denk dat ik mijn piek vandaag heb, gooi er zo even een cb tegenaan voor de zekerheid. Het rotte is nu dat vriendlief een weekend weg is en pas maandagavond terug. Gisteren hebben we sex gehad en maandagavond dan natuurlijk weer.. maar voor mijn gevoel is dat niet voldoende. En I know... er moet er maar eentje de goede zijn.. maar we wachten nu al zolang Is maandagavond te laat?