Theoretisch zou het kunnen. Wel minder kans, dan dat je het van het weekend nog 2x kon doen. Ik zit in het zelfde schuitje.
Wauw wat een zwangeren ineens, gefeliciteerd, super gaaf! Ik heb nu deze ronde nu we voor t echie doen echt 0 klachten, terwijl ik vorige maanden echt steeds progesteron klachten had.. Herkenbaar voor iemand? Stiekem hoop ik een goed teken, dat ik nu dus zwanger ben. Ik moet zeggen bij de 1e 2 zwangerschappen heb ik ook nooit symptomen gehad voor nod Nu 9dpo en ga ik morgenochtend dus voor het eerst testen! Wie test er nog mee morgen?
@Avuna joepie das POS, nog 1 Gefeliciteerd @prulletje2 haha ik snap je met de testdrang, maar ook ik zie een schaduwstreepje. Wanneer ga je weer testen? Oh wat spannend @Ange84 welkom en wat spannend allemaal @Suuster ik denk dat maandagaaf dan te laat is, maar gister is nog prima toch. Ahh morgen dus al 2 testers Hier de mijne nog ff van vandaag 12dpo Hij heeft ff gelegen in mn tas omdat ik t stiekem op t werk moest doen.
Haha ja na dat vage streepje is mijn testdrang nu alleen nog maar véél erger geworden! Nu wil ik het weten ook. Ik ga zometeen gewoon nog een keer testen. Denk niet dat dat nuttig is, want ze zeggen toch altijd 2 dagen voordat het verdubbeld is? Maar ik kan me dan gewoon niet inhouden en heb nog allerlei testen liggen haha. Die van jou is ook al super duidelijk @Elraange ! Ik ga morgen ook testen @femm88 en @Lisch. Spannend!
Net nogmaals getest. Op de predictor en de roze test zie ik echt wel iets en jullie? De kruidvat lijk ik vaag met het blote oog wat te zien, maar krijg het bijna niet op de foto, laat staan dat jullie het hier dan nog zien na uploaden... Maar... Ik had net ook bloedverlies. Dat vind ik dus ook wel heel spannend. Want aan de ene kant kan het natuurlijk nog super mis gaan. Aan de andere kant heb ik tijdens mijn andere zwangerschappen altijd bloedverlies gehad rond de innesteling en ook nog tijdens de hele zwangerschap. Pff dat wordt nog even in de zenuwen zitten.
@Lindavvv @Leraje @Lientje91 @Euminee Ah nooo, wat ontzettend jammer :'( Knuffel!!! @Avuna Yesss, gefeliciteerd joh!!! @prulletje2 Nou, ik zie ze hoor, heel licht op de twee rechters, maar streep is streep!
Ja die vind ik best duidelijk hoor. Geef mij even zo'n test :0 Hier vanmorgen weer negatief maar ook nog geen spotting en dat heb ik normaal altijd een paar dagen voor menstruatie.... Raar.
@Leraje het kan nog steeds! Ik testte bij mijn dochter zelfs pas een paar dagen na nod positief. Had ook bloedverlies rond mijn nod. Was echt overtuigd dat ik toen ongesteld was. Dus wie weet!
Weet iemand vanaf wanneer je de clearblue digitale test kunt doen? Hoe duidelijk moet je streep op de predictor dan zijn? Ik wil hem niet verspillen door te vroeg te testen, maar ik durf pas op roze als ik dat woord zwanger zie staan.
Die zou ik doen op of 1 dag na je nod. Ik had het toen gedaan met zulke testen en toen gaf hij niet zwanger aan. Op NOD gaf hij wel zwanger aan. Helaas is het wel mis gegaan.