Oef, hier nog geen testen hoor, zit net op 6 dpo. Ook te veel stress deze maand... ondanks goed getimede actie tussen de lakens heb ik er nog altijd niet veel vertrouwen in deze ronde. Maargoed, zo ging het bij de vorige zwangerschap ook. Geen vroege symptomen en geen idee. Wie weet.. volgende week maar testen. Succes allemaal!
Hoi allemaal, ik zou me graag op de valreep aanmelden als dat mag! Ik heb vermoedens dat ik zwanger kan zijn, we zijn niet bezig met zwanger worden (man is gesteriliseerd) maar ineens heel veel zwangerschapsklachten nu. Morgen ga ik testen als ik dan nog geen bloedverlies heb. Ik heb normaal vanaf 8 dpo lichtroze bloedverlies tot aan ongi op 13 dpo. Vandaag 10 dpo en nog geen veegje gezien. Nod 17-9, 41 jaar, ronde 0 dus, 8e kindje zou het worden dan... :0
Ooo wat spannend!! En 8e kindje.. echt een heel gezin zeg. Ben erg benieuwd. Tot nu heb ik nog nooit zoveel zwangeren gezien in de lijst. Ik moet nog 2 weken wachten....
Oh spannend! Ben heel benieuwd! Wauw nummer 8! Maar ook wauw dat je er al 7 hebt. Dat hoor je niet veel meer. Lekker gezellig bij jullie thuis!
Zo benieuwd naar de testers van morgen Ik duim voor jullie dames! Door de vele positieve testen krijg ik ook al drang om te testen, maar ik zit pas op 5 dpo... wachten duurt lang!
Hier ook wachten nog Vandaag 8 dpo -> 3 dagen na tp Wil met 10/11 dpo gaan kijken. Gisteren was de pregnyl al zo goed als weg.
Bedankt meiden!! Succes met de wachtenden op het bankje, die dagen kruipen voorbij als je er zo op hoopt!
Haha ja ik heb net even de 2 predictors naast elkaar gehad en zit idd verschil tussen. Mijn man weet nog niks. Ik wil het zelf denk eerst zeker weten. Hij wordt toch al gek van me.
Dankjewel. Mijn oudste is 20 en heeft zelf al een kleintje van een halfjaar (dus ik ben oma) en mijn jongste is 2
Oh wat bijzonder zeg, wat een rijkdom. Ik wil ook wel 8 of 10.. Maar nu de 5de op komst, waarvan 1 engeltje, maar ben hard op weg haha.. Wauw
Ah hoe is dat dan zo? Ik heb zelf een broertje en zusje die 15 en 17 jaar jonger zijn dan ik en ook nog thuis wonen. Mijn ouders zijn ook al opa en oma van mijn kinderen en die van mijn andere broer. Maar ze hebben dus zelf ook nog 2 kids thuis. Nu zijn die wel al 17 en 19 inmiddels hoor (12 en 14 toen de eerste kleinkinderen kwamen). Mensen kijken daar soms toch wel raar naar. Jij zult vast ook wel de nodige blikken of opmerkingen gezien/gehoord hebben?
Ja uiteraard kom ik wel vaak verbaasde reacties tegen, maar daar ben ik wel aan gewent. De meeste mensen reageren gelukkig wel heel leuk verbaasd en ik ben wel heel trots op mijn gezin dus ik laat mij niet weerhouden door vervelende reacties.