Dit had ik ook bij de zwangerschap van mijn dochter en die dag had ik ook een positieve test! Hoop dat je snel duidelijkheid heb, wachtbankje is super k*t maar dan nog is zolang als jou cyclus.. pff!
Mja, op een positieve test reken ik hier al niet! Donderdag een negatieve bloedtest gedaan... Dus dat kan jammer genoeg nog niet... Heb het er vandaag effe echt heel moeilijk mee... Weet goed genoeg dat ik echt nog niet moet klagen, want we zijn nog niet zo lang aan het proberen natuurlijk, maar toch... Ik zou nu zelfs echt blij zijn met mijn MS!
Wat rot zeg . Kan je goed begrijpen. Je wil duidelijkheid. Al is het een MS. Hopelijk Weet je snel meer.
**NOD-lijst 9 t/m 30 september 2019** ♡♡♡♡♡ 9 september (0) ♡ 10 september (0) ♡ 11 september (1) ♡ Blomma - 35 jaar - 2e kindje - ronde 18 (12 na MA) 12 september (3) ♡ Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na MA) ♡ Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 6 (ronde 2 na MK) 13 september (3) ♡ Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 6 ♡ GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Amoxiclav- 27 jaar - 2e kindje - Ronde 1 na MK (14/08) 14 september (1) ♡ Euminee - 36 jaar - 1e kindje - Ronde 4 15 september (1) ♡ Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 16 september (1) ♡ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 4 (MA in mei) 17 september (3) ♡ Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 ♡ Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 ♡ Orchidea - 23 jaar - 2e kindje - ronde 11 18 september (1) ♡ Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 19 september (5) ♡ Mauzy82 - kindje samen - IVF 2 ♡ Elraange - 5de kindje waaronder 1 engel - ronde 2 - iui ♡ Prulletje2 - 3e kindje - ronde 1 ♡ femm88 - 3e kindje - ronde 1 ♡ Zulema - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 september (3) ♡ Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♡ 1Hanneke - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡ Lisch -30 jaar- 2de kindje - ronde 2 21 september (2) ♡ Gnana - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje- ronde 3 22 september (4) ♡ Jorusa - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 (2e na miskraam) ♡ Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 (1e ronde met tarwekiemolie ivm te korte luteale fase van 8 dagen.) ♡ SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 na missed abortion nov. 2018 ♡ Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 23 september (2) ♡ BlauwBloempje - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na vroeggeboorte juli 2019) ♡ Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 11 ♡ Faith81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde ? 24 september (1) ♡ Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 15 26 september (0) ♡ 27 september (1) ♡ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 28 september (0) ♡ 29 september (0) ♡ 30 september (1) ♡ Moonlightt - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal (31) Wachtend op eisprong (0) Wachtbankje (23) Zwanger (5) Ongesteld (4) MMM (2) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hi dames, Als iedereen het goed vindt, wil ik deze groep ook joinen . Heb de lijst al aangevuld. Mijn vriend en ik hebben eind vorige week net voor en op de dag van de eisprong goed geklust . Weet momenteel niet precies wanneer mijn nod is, meer afhankelijk van mijn LF, waarschijnlijk tussen 28 en 30 sept, heb daarom voor de zekerheid mijn nod op de 30ste gezet. Heb sinds mijn eisprong (gevonden met ovutesten) continue steken rechts onder, denk eileider/eierstok?, alsof het vast zit en dat heb ik nooit eerder gehad, hoop op een super ultravroeg symptoom. Wat is voor jullie het gemiddelde DPO om voorzichtig te beginnen met testen en welke testen vinden jullie fijn in gebruik?
Welkkm at @moonlightt Spannend, ik wilde wachten tot nod maar heb 12 dpo getest en die was toen pos. Ik had last van befaamde testdrang haha @Vame en @Orchidea hoe gaat het? @Eli05 heeft t nog doorgezet( ik hoop van niet!!!!) @1Hanneke voor jou komt t ook dichtbij nu
@moonlightt Welkom, ik hoop voor je dat het inderdaad een ultravroeg symptoom is. Ik ga morgen op 12 dpo testen, met een test van de action. Niet dat ik dat nou zo'n supertest vind maar is goedkoop. Ik mag van mezelf niet teveel geld meer aan testen uitgeven.
@Elraange ja die testdrang is wel een dingetje hè. Neem me iedere ronde plechtig voor niet meer voor NOD te testen, maar het kriebelt teveel dus ga morgen op 12 dpo testen.
Tis verschrikkelijk haha, je kan er dan maar beter aan toegeven, anders lig je er in bed nog aan te denken haha Ik ben benieuwd naar je test
Jaaa ik maak me echt gek in mn hoofd maar durf niet te testen Heb hele tijd al andere afscheiding als anders (wat ik meen ik ook bij 1e zs had...) en drukkend gevoel in mn onderbuik. Maar heb werkelijk geen flauw idee van mn ei. 't is nu cd 29, mijn cyclus is gemiddeld 30, maar afgelopen 2x 33. Nog geen enkel bruinverlies. Denk dat ik morgenochtend test
Heb je niet zoiets dat je met jezelf hebt afgesproken om morgen te testen en als het morgen kan, dat het misschien vandaag ook wel kan? haha
Vind dat altijd groot dilemma, kan gerust de hele nacht wakker liggen van het idee dat ik morgenochtend ga testen