@Elraange Helaas zijn mijn maandstonden doorgekomen. Maar had het wel verwacht. Geduld is een schone deugd, maar spijtig dat ik dat zo weinig heb
Hier vanmorgen een plot twist. Totaal tegen verwachting in een mooie roze zichtbare streep op 14dpo. Ik ga nergens van uit gezien het een 5 daagse tp was. Maar negeren kan ook niet meer. Foto is test van gister en test vandaag daar lijkt de streep scheef maar is optisch omdat ik razel en stofje op t schermpje.
Hier een omo witte test, maar nog steeds geen bloed. Gisteren ruim anderhalf uur gewandeld in de hoop dat het los zou komen, maar er gebeurt niks spannenders dan wat bruine afscheiding tijdens het afvegen. Ovulatie waarschijnlijk op cd 13 en zit nu op cd 29. En dat terwijl mijn menstruatie zich de afgelopen tijd (9maanden) zich altijd manifesteert op cd 26 of eerder. Nou we wachten maar weer af
Dag allemaal, ik schuif aan op het wachtbankje met een NOD op 30 september. Ik ben 33 jaar, samen met partner al bijna een jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik ben in juni gediagnosticeerd met PCOS en dus een hele onregelmatige cyclus helaas. Nu 2 DPO: vooral zere tepels en wat zeurende liezen. Gefeliciteerd voor de eerste positieve zwangerschapstesten en succes voor wie nog op het wachtbankje zit!
Zo lieve meiden, ik ben er weer. Gisteren de uitvaart van mijn schoonmoeder gehad, met een speciaal ereplekje voor onze overleden tweeling. Het was ontzettend mooi ❤️ maar ook heel intensief en vermoeiend. Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! En voor de meiden die het rood weer hebben zien komen: balen... wijntje dan maar en vol goede moed naar de volgende ronde, want het gaat ons allemaal lukken. Zelf ben ik inmiddels aangekomen op 3 dagen voor NOD, als ik het goed heb uitgerekend. Is de tijd toch nog snel gegaan met alle toestanden van de afgelopen tijd. Ik test pas na NOD. Omdat ik niet veel vertrouwen heb in deze ronde en omdat ik niet helemaal zeker ben van mijn cyclus omdat de bevalling nog maar zo kort geleden was. Het zou trouwens wel weer hilarisch zijn als ik over twee weken toch bij de gyn zit...meteen maar weer verder te gaan Wordt volgende week vervolgd...
@Mauzy82 Er zit toch echt een streepje ja! Maar waarom ga je nergens meer vanuit? Ik weet niet precies hoe het zit/werkt, maar is het niet nog mogelijk dat er toch echt wel iets zit en goedgaat?
Ja tuurlijk die kans is er altijd hè Maar is eigenlijk te laat. Had een tp van een 5 daagse. Statistieken zeggen dat dit dan wel te laat is eigenlijk. En kom net van de wc af en heb bruin verlies. Dus ja... Spannend spannend weer. Nog nooit bruin verlies gehad overigens. Meestal roze verlies en van ongi. Nu echt bruin bruin
Hier op 9 dpo een negatieve test. Maar nog geen bloed. 9 dpo is al een dag langer dan mijn normale luteale fase dus denk dat de tarwekiemolie toch wel iets doet. Wel een afspraak bij de huisarts hiervoor gemaakt. Toch even wat advies inwinnen. Gefeliciteerd alle zwangeren! Dat jullie volgend jaar lekker kunnen knuffelen met jullie ukkies. Liefs anoniempie1
@Mauzy82 nee wat een teleurstelling @BlauwBloempje hopen dat het zo snel weer raak is! Heftige tijd voor jullie (geweest)! Hier ongi geworden vandaag.
Lief van je, dankjewel ❤️ Maar wat balen voor jou dat je nu weer aan de wijn kan Hier nog niks, maar dat kan nog komen. Ik denk dat ik woensdag ga testen, paar dagen na NOD. Bij de tweeling had ik twee dagen voor NOD al een hele duidelijke streep, maar mijn moeder vertelde me dat ze altijd op haar NOD een witte test had en een paar dagen later pas een streep. Een paar extra dagen op mijn handen zitten maar dan wel in een keer goed testen. Hoop ik.
**NOD-lijst 9 t/m 30 september 2019** ♡♡♡♡♡ 9 september (0) ♡ 10 september (0) ♡ 11 september (1) ♡ Blomma - 35 jaar - 2e kindje - ronde 18 (12 na MA) 12 september (3) ♡ Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na MA) ♡ Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 6 (ronde 2 na MK) 13 september (3) ♡ Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 6 ♡ GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Amoxiclav- 27 jaar - 2e kindje - Ronde 1 na MK (14/08) 14 september (1) ♡ Euminee - 36 jaar - 1e kindje - Ronde 4 15 september (1) ♡ Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 16 september (1) ♡ Kramertje - 40 jaar - 1e kindje - ICSI 4 (MA in mei) 17 september (3) ♡ Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 ♡ Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 ♡ Orchidea - 23 jaar - 2e kindje - ronde 11 18 september (1) ♡ Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 19 september (5) ♡ Mauzy82 - kindje samen - IVF 2 ♡ Elraange - 5de kindje waaronder 1 engel - ronde 2 - iui ♡ Prulletje2 - 3e kindje - ronde 1 ♡ femm88 - 3e kindje - ronde 1 ♡ Zulema - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 september (3) ♡ Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♡ 1Hanneke - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡ Lisch -30 jaar- 2de kindje - ronde 2 21 september (2) ♡ Gnana - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje- ronde 3 22 september (4) ♡ Jorusa - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 (2e na miskraam) ♡ Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 (1e ronde met tarwekiemolie ivm te korte luteale fase van 8 dagen.) ♡ SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 na missed abortion nov. 2018 ♡ Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 23 september (2) ♡ BlauwBloempje - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na vroeggeboorte juli 2019) ♡ Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 11 ♡ Faith81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde ? 24 september (1) ♡ Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 15 26 september (0) ♡ 27 september (1) ♡ 28 september (0) ♡ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 29 september (0) ♡ 30 september (2) ♡ Moonlightt - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡ Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 13 Totaal (33) Wachtend op eisprong (0) Wachtbankje (20) Zwanger (6) Ongesteld (7) MMM (4) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).