NOD groepje 9 - 30 september 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Meiske22, 16 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb89

Deb89 Bekend lid

4 jun 2019
    597
    575
    93
    Vrouw
    @Mauzy82 Jeetje wat een onzekerheid :( Hoop voor je dat het alsnog goed afloopt en het bloedverlies ergens anders door komt ipv menstruatie. Probeer er inderdaad nu maar van te genieten en wie weet...

2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh spannend! Toch gefeliciteerd hoor! Ik heb het bij mijn dochter ook gehad dat ik op mijn nod bloedverlies had, 2 dagen en daarvoor dus ook echt witte testen. Was er van overtuigd dat ik ongesteld was. Maar na een paar dagen dacht ik nou dat was wel een erg korte menstruatie. Toch nog maar een testje gedaan en nu een prachtige dochter. Dus je weet maar nooit ;)

Mauzy82 vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Deb89 : Meer dan beetje genieten kan ik nu toch niet doen haha. Dus ja wil de hell van stress niet. En samen echt lekker besloten af te wachten hoe de dobbelsteen gaat draaien voor ons.

@prulletje2 : ik heb een 5 daags oude embryo terugplaatsing gehad. En het had allang positief moeten zijn. Ik heb vrijdag dus m'n medicatie gestaakt en tampons gebruikt zo hard bloedde ik ook met stolsels. Dus echt niet op deze test gerekend. Heb ook gewoon ibrupufen geslikt een dag lang voor de rug en buik krampen. Ik weet dus echt niet hoe dit gaat aflopen. Voelde me vanmorgen en de hele dag wat misselijk af en toe en soms wat sterkere geur. Verder is en blijft het nu afwachten.

Deb89 vindt dit leuk.
  4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ohja dat heb je wel verteld. Sorry ik weet af en toe niet welk verhaal bij wie hoort. Maar ik heb verder ook geen verstand van die terugplaatsing en andere medische molen dingen, dus het zegt mij eigenlijk niks. Heb je ook een digitale test gedaan die 'zwanger' zegt? Want dat zou ik dan wel gedaan hebben. En je hebt ook niet nog op de natuurlijke wijze een kans gehad ofzo? Of zeg ik nu iets heel geks en kan dat ook niet? Nou ik hoop voor je dat het toch gewoon goed gaat aflopen! Ze zeggen niet voor niks dat je moest testen denk ik.

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nee heb verder niets gedaan en een digitale van 20 euro geeft me ook geen garanties alleen info wat ik op dit moment al weet. Ik test nog woensdag om t zien wat er van over is gebleven en laat het lekker op z'n beloop. Geen stress en geen paniek.
    Nee een spontane kans zit er echt niet in. Heb primaire ammeneroe totaal geen cycli of menstruatie zelf.

6. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Toch vind k t zo spannend wat je embryo gaat doen, hoe dan ook is t nu al een vechtertje:thumup:
    Ben benieuwd naar woensdag test, morgen doe je niet?

Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Oh en als woensdag test nog pos is , wat gaat zh dan doen? Of weet je dat nog niet?

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Als de test morgen nog positief is mag ik ze bellen en hoor ik verder. Dus echt even afwachten tot morgenvroeg.

Elraange vindt dit leuk.
  9. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    953
    585
    93
    Hallo meiden,

Ik val een beetje in jullie groepje.
    Wij hebben een dochtertje van 1,5 en net een nieuw huis gekocht. We waren van plan om binnen een paar maanden te beginnen aan een tweede. We gebruiken geen anticonceptie.
    Het kan dus raak zijn, maar we hebben geen gemeenschap in mijn vruchtbare periode. Maar deze maand konden we ons niet inhouden.

En nu ruik ik sinds gister ineens alles heel sterk. Herkent iemand dat?
    Ik heb ook vage buikpijn, alsof de ongesteldheid niet doorzet, had ik ook bij mijn dochter.

Ik heb korte cyclussen gehad afgelopen, maar hield het niet echt bij. Cyclus van vorige keer was maar 24 dagen. Ik zit nu op dag 27.
    Zou ik vanavond een testje kunnen wagen?
    Ik vind het zo spannend. We zouden zooo blij zijn.

SingleMomToBe, Elraange en Amy1989 vinden dit leuk.
  10. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wat spannend! :) ik zou gelijk testen hoor!

11. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
  12. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    953
    585
    93
    Zo even een test halen. Mijn man wil pas over een paar dagen testen, maar ik heb gezegd zodra die kleine op bed ligt om 7 uur ga ik testen.

Hoe voel jij je @Elraange heb je al veel symptomen?

Elraange, moonlightt en Amy1989 vinden dit leuk.
  13. Baby2020

Baby2020 Lid

26 mei 2019
    92
    31
    18
    Vrouw
    @RoGiJuLi Misschien weet jij dit? Ik ben vrijdag 30 augustus voor het laatst ongesteld geworden en normaal gesproken zou ik dan rond 27 of 28 september ongesteld worden. Mijn eisprong is de meeste maanden dus rond dag 12 of 13 geweest maar nu niet. Moet ik mijn NOD dan ook 2 a 3 dagen opschuiven of blijft dat hetzelfde ook al is mijn eisprong later geweest?

14. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Gisteravond hele tijd steekjes in de baarmoeder, alsof er spelden in geprikt werden.
    Heb vanmorgen getest o_O, super negatief natuurlijk haha. Sinds vanmiddag menstruatiepijn (lage rugpijn, buikpijn, beenpijn) voelt alsof het binnen een paar dagen gaat doorbreken, heb daarom nog weinig hoop. Maar het blijft afwachten. Denk dat ik er donderdag, 9dpo, nog een testje tegenaan gooi als het nog niet is doorgebroken.

15. Bixou

Bixou Actief lid

12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Als je eisprong later is, verlengt dat ook je NOD.
    Het aantal dagen tussen eisprong en NOD (LF) is namelijk zo goed als altijd hetzelfde.
    Gemiddeld is LF 14dagen, maar er zijn heel veel vrouwen die langer of korter (zoals ik op 8-9d) hebben.

16. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    953
    585
    93
    Jaaa het is positief.
    Zooo blij, maar ook heel spannend.
    Morgen verloskundige bellen, want ik moet gelijk bloedverdunners gaan spuiten.

Voelt ook wel crue voor de meiden die al zolang wachten op een wonder. Sterkte meiden.

SingleMomToBe, Zulema, Amy1989 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Gefeliciteerd ♥️

Lammetje91 vindt dit leuk.
  18. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd
    Waarom moet je bloedverdunners spuiten?

K ben al lkkr misselijk haha
    Verder valt t nog mee

19. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    953
    585
    93
    Ik heb ooit een lomgembolie gekregen door de pil. Dus vandaar in de zwangerschap vergrote kans op bloedstolling. Bij mijn dochter ben ik vanaf 6,5 weken zwangerschap gaan spuiten. Toen kom het niet eerder ivm vakantie.

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina