Hier inmiddels menstruatie-achtige kramp. Vorige maand had ik dat ook...al vanaf een week voor ik ongesteld werd (en heel zwaar ook, Lief en ik hebben toen gedubd of er toch niet een mislukte innesteling was geweest). Kan niet wachten tot ik morgen weer kan tempen...dan weet ik hopelijk meer!
Mijn temp is met 1 graad gezakt, maar komt waarschijnlijk doordat ik slecht geslapen heb en iets eerder getempt heb dan normaal.. Ik maak me nog geen zorgen. hoe is het bij jou hellen?
@lean jaa zeker weten Maar weetje wat k zo vreemd vind vorige maand had k rond mn ei de bekende kwaaltjes zoals rekbaar slijm en kleine steekjes in mn buik Maar deze maand niets
Behappy, misschien dat je ei nog moet komen, dat hij iets later is deze cyclus? Volgensmij is rekbaar slijm namelijk iets wat je altijd hebt bij je ei. Of gebruik je ovutesten en/of temp en baseer je het daarop dat je je ei hebt gehad?
Ik had deze maand ook geen rekbaarslijm en normaal wel elke maand. Ik had wel rond mijn ei tarwekiemolie genomen. Misschien dat het mijn want dikker heeft gemaakt waardoor het er niet uit kwam. En ik had twee dagen achter elkaar een positieve ovulatietest.
Ik had deze maand ook geen rekbaar slijm hehe. zou het in de lucht hangen haha. mmm das ook wel een gek idee... Rekbaar slijm in de lucht...
Nou ik weet het niet meer.... Mijn temp was weer ongelofelijk laag... Dus zwanger zal ik wel niet zijn... Maar tempen jullie steeds op een vast tijdstip? IK heb weer heel onrustig geslapen en veel wakker geweest...
meiden ik had wat raars wat zeggen jullie ervan Ik vanmorgen getempt om 7 uur toen mijn man weg ging en was ik 36,6 daarna gewoon verder gaan slapen en toen gewoon normale tijd getempt om 9 uur e was ik 37,0 hoe kan dat? En welke temp mot ik nu aanhouden die van normale tijd!
?Ik heb dus precies hetzelfde... Al 2 dagen... Maar hoe laat temp jij normaal? En heb je slecht geslapen
altijd om 9 uur en ben normaal echt stabiel dus ik hou die van 9 uur aan ben er ook niet uit geweest, en ook niet slecht geslapen!
Mamavand mooie temp Hoor, ik zou als ik jou was ook die van negen uur aanhouden. Suusje, het kan nog alle kanten op meis, misschien is dit even een tempdip en stijgt hij alsnog, ik blijf nog hoop houden voor je. Mijn temp is vandaag ook met 0,1 gezakt, maar waarschijnlijk omdat ik 20min eerder wakker was en toen getempt hem en slecht geslapen had. Ik zie het wel verder nog steeds onwijs last van kwaaltjes..
Jij hebt wel een mooi en duidelijk kruis zeg... FF blijft bij mij maar schuiven terwijl ik vorige week maandag echt een positieve ovu test had en die werd de dagen daarna alleen maar lichter... Dus zijn we ook ff gestopt met klussen... Dus als ff gelijk heeft dan hebben we te vroeg geklust en kan het deze ronde niet eens positief zijn....
Hee meiden, even een nieuwtje! Heb net getest en er is nu al een licht streepje te zien!! hoop Zo dat hij donkerder word! Ben stiekem al heel happy maar weet natuurlijk ook dat het alsnog fout kan gaan net als vorige maand