hier heb ik een foto meiden hoop dat jullie hem ook zien! hij is wel nog heel licht, maar wel roze en toch te zien! hoop dat hij de komende dagen donkerder word en het goed blijft gaan!
Ja hoor ik zie het! Lekker om de dag testje blijven doen, hcg verdubbelt zich elke 2 dagen. welke kwaaltjes had/heb je? Ik heb al vanaf eisprong rommelende baarmoeder (voelt echt alsof er wat zit net als met mn spiraaltje toen), gevoelige tepels en lichte misselijkheid. denk telkens maar dat ik het me inbeeld en dat het bij mn ongi hoort om mezelf te beschermen.. (maar stiekem heb ik goeie hoop... Sstt ) essje gefeliciteerd hoor! De eerste oktober-nod-zwangeren is praktisch een feit! Hopen op een plakkerd! Had je vorige maand een vmk?
mijn kwaaltjes zijn - heel erg moe - misselijk - hele pijnlijke borsten&tepels -veel plassen -rare smaak in mn mond -vage krampjes en steken in mijn onderbuik/baarmoeder -vlagen van duizeligheid dus klinkt allemaal hoopvol, maar kan dus ook nog gewoon fout gaan. ja vorige maand een vmk gehad, had toen ook zulke lichte streepjes en paar dagen daarna een negatieve test, dag laten brak mn ongi door. dankjewel voor de felicitaties en duimpjes! ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan
Dat is de keerzijde van noor je nod testen he.. het kan alsnog misgaan en anders had je het misschien niet geweten. maar goed, ik snap de vroege-test-drang!! Mijn voordeel is dat vriendlief er al om half 6 uit moet door de weeks en ik mezelf dan echt nog niet in een bekertje zie plassen en zo'n test uit zie voeren *gaap*. En ik wil dit keer graag samen testen (vorige zwangerschap alleen getest, met het idee dat het toch wel niets zou zijn en toen vond ik het toch wel heel jammer dat mn vriend er niet bij was toen er 'zwanger' stond)
mijn vriend moet ook iedere ochtend 6 uur zijn bed uit, haha nee dan ben ik ook inderdaad niet gek genoeg om dan al met een bekertje naar de wc te gaan! maar we zijn er nu beide nog nuchter onder (stiekem wel al heel blij) maar we weten ook dat het nog fout kan gaan we blijven afwachten en hopen!
Bedankt voor jullie berichten!!!Jullie zijn echt lief!!! Ja hoor op naar de 12e ronde!!! Nu bij topic NOD 1-15 NOVEMBER!! Succes voor jullie allemaal en voor degenen die zwanger zijn van Harte gefeliciteerd!!! Super Top!!! Xxx
He Pinkster, balen!! Op naar de volgende ronde en Essje, ik zie hem ook. Ik duim voor je!!! Laat je even weten hoe het afloopt? Hier nog steeds geen ei gevonden. Heb het aan de VK gevraagd en die zegt nu, ja je cyclus duurt wat langer. Nou ja. Ovutesten is wel steeds een licht streepje op te zien maar niet donker genoeg. We wachten het nog maar even af. Kan niet zo goed wachten. Ach ja, zal niks anders op zitten.
hee loontje! zeker dat ik jullie hier op de hoogte houd. hoop dat het goed blijft gaan maar wat vervelend dat je nog steeds geen ei gevonden hebt, ik hoop dat hij snel komt want duur zo lang anders :O
Ik mocht het nog niet, Dreaminggirl, maar deed het toch. Na mijn tempdip van gister was ie vanochtend weer 0.1 hoger en dus 37 graden. Ik kon me niet meer inhouden en testte met de Predictor early test. Daar verscheen eigenlijk na 1 minuut al een vaag lijntje. Maar nu had ik gelezen, dat ie nogal eens vals positief kan geven, dus daar was ik niet zeker van. Toen deed ik ook nog de trekpleister test ( is dezelfde als die van he tKruidvat, 2 voor 5 euro) en die....was witter dan wit. Maar die van Predictor blijf je dus zien. Mja..ik ben ook nog maar 9 dpo. Ik ga er dus nog niet van uit dat het raak is..ik test de komende dagen door met de 2 voor 5 euro's die ik nog even in heb geslagen. Ik zal de foto's ff neerzetten. De eerste normaal en de tweede izijn ze in negatief. Er zit ook een stofpluisje op mijn lens..maar ik kan hem zowel normaal als in negatief zien bij die van Predictor.
Ik zie hem inderdaad ook op de predictor, maar daar zijn veel negatieve verhalen over, over de k2v5 ook sinds kort.. Ik heb ook met 9 dpo getest en mijn streepje was ook zo licht, met een test van zwanger en kids. Ik zou vrijdag weer even testen, dan moet er een duidelijk verschil zijn
Ik zie ze ook wel hoor hellen! Hooelijk wordt het steeds donkerder de.komende dagen! Blijf je fotos posten?!
Meiden, dit topic ga ik sluiten. We hebben speciale NOD-topics in het NOD-forum, gelieve daar aan te sluiten. Dit om alles overzichtelijk te houden.