wat was jou eerste reactie op de positieve zwangerschapstest?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by miss C, Oct 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    nou meiden de topic titel geeft mijn vraag al aan.

wat was jou eerste reactie op de positieve zwangerschapstest?!

ik zou denk ik heel hard gillen!

2. Delta

Delta Niet meer actief

ik ook... en huilen... en springen en hardstikke blij zijn haha... denk dat mn hart wel even sneller gaat kloppen en zooo gelukkig zal zijn en ga bedenken hoe ik het mn mannetje zou vertellen... maar zou echt de gelukkigste vrouw on earth zijn

*droom*

haha

(heb nog nooit een posi test gehad trouwens)

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Ik denk dat ik ga huilen:) Kan niet wachten!

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ben als een idioot naar de drogist gegaan om er nog een te halen. Ik moest het gewoon nog een keer bevestigt hebben met een cb. Toen ik die positief in me handen had heb ik wel even zitten huilen met een muziekje erbij... :)
    Daarna ben ik gaan zitten nadenken hoe ik mijn vriend kon verassen ermee. En dat werd twee testen en een setje baby sokjes in een mini koffertje voor hem om te openen als hij thuiskwam die avond.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    nou 18 maanden geleden werd ons zoontje geboren.
    De dag dat ik een positieve test in mijn handen kreeg dacht ik dat ik gek werd.
    We waren inmiddels 17 maanden bezig en inmiddels klaar om naar de huisarts te stappen.

Ik heb volgens mij 4 testen achter elkaar gedaan en wist niet of ik moest springen, gillen, stil worden, huilen, lachen etc etc etc.....

Natuurlijk moest mijn man onverwacht overwerken:x sta je dan met je test.
    Dus ipv hem heel lief een verrassing te geven met de test ingepakt ofzo, was ik inmiddels zo'n bundel van energie dat ik hem bijna de test door zijn ogen duwde van blijdschap.......hij kon hem natuurlijk helemaal niet zien zo dicht hield ik hem bij zijn ogen....hahahaha....nou ja flinke knuffelbui gehad en mijn man tegen moeten houden om het gelijk aan de hele wereld te vertellen:p

Nou, zoiets dus...

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik riep heel hard, SCHAT JE WORD VADER hahaahahaha
    Manlief geloofde het niet en toen die de test zag sprong die in de lucht hahaha

7. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik verheug me zo op dat moment...ik hoop echt dat ik het ooit mag beleven!

8. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    ik had het er vanmiddag met een medeforummer over:D

9. tulip

tulip Niet meer actief

mijn eerste reactie was: he dat kan echt niet, toen naar de drogist voor nog 2 testen. Ik geloofde na 14 rondes en veel teleurstelling echt niet dat ik zwanger was.

10. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ik hoop het ook snel mee te mogen maken! ben bang deze ronde weer niet...

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

Hier was het ongeloof dat het zo snel was, zo'n van binnen gil en daarna naar mijn moeder toe (mijn man was er toen niet en MOEST het echt kwijt!) het is een heel bijzonder gevoel!

12. Delta

Delta Niet meer actief

je hebt wel mooie cyclussen opzich ! weet je waar het aan ligt?
    ik hoop dat je snel posi mag testen!

13. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ja en test nu 3 maanden met ovu testen en deze knallen er ook altijd vanaf! en heb echt sex op de juiste momenten maar ik weet niet waar het aan ligt? voor mn gevoel doe ik er alles aan. we hebben besloten als we in dec nog niet zwanger zijn gaan we naar huisarts! maar eigenlijk wil ik dat niet maar komt wel dichterbij allemaal.

14. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Er was een lichte streep zichtbaar, ik bevatte het niet...kon het maar niet geloven. Was het echt zo??? Mijn man bevatte het ook niet en we hadden echt een heel dom gesprek dat ik dacht dat de test positief was en hij dacht van niet. Toen mijn vriendin maar gebeld en een foto van de test gestuurd. Pas toen die begon te gillen en huilen, begon ik het pas te geloven. Ze heeft toen nog een topic hier geopend en pas na minstens 10 meiden die ook de (trouwens achteraf gezien heel erg zichtbare) streep zagen, geloofde ik het ook. Mijn man is toen nog een CB test gaan halen en pas daarna geloofde hij het ook.
    Pfff lijkt alweer zo lang geleden!!

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    gisteren deed ik een zwangerschap in de volle overtuiging dat ik wel weer teleurgesteld zou zijn want na onze miskraam is het allemaal toch minder roze dan het zou moeten zijn maar goed de test.
    gisteren was ik al 3 dagen overtijd en voelde me anders niet zwanger maar anders dus me vriend toch maar een zwangerschaps test mee laten nemen van de supermarkt , ik de test doen en op het moment dat ik het dopje op de test wil doen komt het test streepje al naar boven waarop ik naar de huiskamer loop en loop te tieren die test is niet goed alleen het test streepje komt maar een halve minuut later stonden er toch echt 2 dikke streepjes... kortom daarna een heerlijke knuffel en zijn wij super blij nu hopen dat de echo 25 okt hellemaal goed is en wij kunnen gaan genieten en de vorige miskraam voledig achter ons kunnen laten

@hettie mischien een beetje een vreemde vraag is jouw cyclus regelmattig, bij ons lukte het steeds ook niet tot jan 2011 toen was ik ineens zwanger ( helaas een miskraam ) maar nu ben ik weer zwanger.
    nou is het vreemde van alles voor onze eisprong hebben wij 2 a 3 dagen tussen ons klussen laten zitten zodat het zaad van mijn vriend tijd had om weer op kracht te komen dus kortom kijk even als je een regelmattige cyclus hebt of je het klussen meer gericht kan doen en er meerder dagen tussen kan laten 2 a 3

16. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ja nu klussen we rond de eisprong elke dag tot 2dagen nadat de rest weer licht is daar voor en erna om de dag. omdat ik bang ben me ei te missen. maar misschien moet ik dat idd maar is proberen bedankt!

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    ja bij onze beide zwangerschappen zijn wij zo zwanger geworden .... bij de eerste keer hebben we er echt dik 8 maanden over gedaan en deze keer wat korter 6 maanden en ik vind het wel verpamt dat het werkte .
    ook slikt mijn vriend zink en selium en ook foliumzuur hierdoor zou het zaad wat beter worden zegt men dus op een geven moment hem ook maar aan preparaten gezet baat het niet schaat het niet

18. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb helemaal niet zitten juigen terwijl ik wel heel graagt zwanger wilde zijn natuurlijk.
    Ik dacht alleen, daar gaan we weer, weer een licht streepje, streepje zou wel weer lichter worden en op niets uitlopen. Maarrr. de streepjes werden donkerder, mn borsten blijven zeer doen, erg moe en getsie ben sinds gister met vlagen misselijk, vooral eind van de middag avond.
    En toch heb ik niet echt een ander gevoel, geen buik, mensen weten het nog niet en er kan natuurlijk nog veel mis gaan. Eigenlijk heb ik denk ik voor een bevestiging en vreegde een echo nodig. Moet helaas hiervoor nog 4a5 weken wachten. Zucht..... hoop zo dat het goed blijft gaan.
    Ben ik de enige die nog steeds niet blij durft te zijn?

19. Eerste 2 keren geloofde ik het niet.. 3e keer dacht ik vooral huh wat is ie al donker, zo snel! En heel blij natuurlijk, maar ook bang, want een posi zwangerschapstest betekent niet gelijk dat het goed gaat.

20. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    bij de eerste verbaasd en verwonderd(onverwacht)
    bij de 2de happy( eerste ronde prijs)
    bij de 3de huilen van geluk en zeer happy( 25 mnd op moeten wachten)

Share This Page