2 dagen voor NOD, en nieuw hier!! :-)

Discussion in 'NOD forum' started by Seurebeure, Sep 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hallo allemaal! Ik ben Saar 32 en ronde 5 voor mijn eerste kindje!
    En ontzettend nieuw hier! Dus excuses als ik dingen verkeerd plaats of t allemaal nog niet zo goed snap!!;)

Vanmorgen werd ik wakker, 2 dagen voor mijn nod en jullie raden het al... Ik kon niet meer wachten!! Ben de laatste dagen moe en misselijk!! Mijn borsten zijn voller en doen zeer... En tja of mijn lichaam houdt me voor de gek of ik ben zwanger... Ik werd wakker en dacht.. Ik ga nu naar de winkel!! Ik met mijn haren in de war en net uit bed hoofd naar de kruidvat! Die 2 voor 5 gehaald en als een malle aan het testen geslagen!! En ja hoor hij was wit wit witttt! Pffffff nou ja beetje jammer dat wel!! Nergens nog ongi te bekennen en witte dikke afscheiding al dagen (sorry dames) ik heb de hoop een beetje opgegeven deze maand want wie denkt er nog aan een posi test na deze morgen??

Nog meer dames in het zelfde schuitje?? En nog meer dames met tips dit ondraaglijke wachten door te komen? En natuurlijk heb ik die andere test nog....:) wanneer raden jullie deze aan te doen? Mits ik het vol hou hahahahaha

Bedankt voor de reacties!! Liefs Saar...

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Hoi Saar, sluit je anders aan in het voor jou betreffende topic. Daar zitten nog meer dames in dezelfde situatie.

3. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

Aug 26, 2014
    2,220
    517
    113
    Hey Seurebeure

Ik denk niet dat je de moed al moet laten zakken hoor. En zeker niet als je kwaaltjes hebt. Tenslotte zit je pas op 2 dagen voor je NOD, dus moest je zwanger zijn heb je waarschijnlijk nog te weinig zwangerschapshormonen in je lichaam.

Vorige maand had ik ook allerlei kwaaltjes (pijnlijke borsten, misselijk, enorm moe,...) en ben ik naar de apotheek geweest om een early test en testte 4 dagen voor mijn NOD negatief. Ik maar denken dat ik niet zwanger was natuurlijk, helemaal ontgoocheld. Maar de kwaaltjes bleven aanhouden. Daarom gewacht tot een dag na mijn NOD om nog eens te testen met een test van Kruidvat. En ... het was een licht roze streepje!! Dan naar de dokter geweest voor een bloedafname. Ook hij bevestigde de zwangerschap. Dus je ziet dat het kan he!

Mijn zwangerschap is jammergenoeg geëindigd in een miskraam, maar we gaan er weer voor;) Hopelijk binnen enkele dagen een positieve test. Maar ik heb er niet zo'n goed oog op, gezien ik niets niets niets van kwaaltjes heb. Vorige maand wìst ik gewoon meer dan een week voor ik kon testen dat ik zwanger was, ik voelde dat gewoon. En nu voel ik precies niets:(. Nu, ik geef de moed niet op. Heb al op verschillende forums gelezen dat je geen kwaaltjes hoeft te hebben om zwanger te zijn, dus we houden de moed erin ;)

Ik zou zeggen, probeer gewoon te wachten tot zeker een dag na je NOD. Als je regels doorbreken, dan zie je het zo wel. En als je er even na test, dan heb je meer kans op een streepje, dan dat je ervoor doet.
    En nee, ik heb geen tips om het ondraaglijke wachten door te komen, want ik zie zelf elke minuut passeren op de klok. Ben ook niet gemaakt om te wachten, precies of ik ben er elke minuut van de dag mee bezig, hahahaha:D

Veel succes nog met de test! Ik zal duimen voor je!!!!

4. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Losse topics zijn hier niet toegestaan, ik doe dit topic dicht.

Share This Page