Dorien, Heidje en JesseJamie gefeliciteerd meiden! Het gaat goed met het roze! Maar laten we ook de meiden die in het rood moeten niet vergeten, want ondanks het vele roze, ook weer veel teleurstelling. Meiden, sterkte en heel veel succes in de volgende ronde! Hier volgens mn temp kaart nu echt duidelijk mn ei gehad. Dus laat NOD maar op 25 jan staan. Ga toch niet eerder testen dan de 28e, mocht het dan nog nodig zijn. liefs Semmi
Ik ben de kluts echt even volledig kwijt. Ik weet het niet goed meer, al die verhalen met verschillende cycli, ik weet het gewoon even niet meer. Denk bij deze officieel dat ik niet zwanger ben en vind het bij voorbaat jammer om daar weer een test aan te wagen (zou de derde zijn) Voel me zo achterlijk om dan voor een derde keer een nega test te moeten bekijken samen met manlief. Loop je al dagen te piepen dat je allerlei vage klachten hebt, maar dan toch weer een nega test. Wie houdt wie nou eigenlijk voor de gek? Sorry hoor, ben de draad ff echt kwijt. Die banner klopt niet, je hoeft niet persé 14 dgn na je eisprong je NOD te hebben en ik hoef ook niet zeker te zijn van het feit dat ik meen dat de 29e mijn vruchtbaarste dag was en dus de 30e mijn eisprong. Als ik nergens zeker van kan zijn, heeft het toch ook weinig zin om te testen. God wat een rotavond zeg. En slapen lukt ook niet, een slaappil nemen is niet goed voor het geval als ik wel zwanger zou zijn, dus zit ik weer een avond te kniezen. Jemig! En dan te bedenken dat er meiden bij zijn die 17 rondes zo iedere keer de maand doorkomen. Pffff. Word er echt even niet blij van. Echt kansloos dit, deze gedachten en al die twijfels! Morgen nou wel of niet testen? Wat zouden jullie doen? Eerlijk?
Hoi Mnq, Ik weet precies hoe je je voelt. Als ik heel eerlijk mag zijn dan zou ik morgen gewoon weer testen. Ik weet niet wanneer je de laatste test heb gedaan. Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar ik heb het een keer gehad dat ik 1 week na mijn nod pas positief heb getest. Heel veel succes meis! liefs bahar
Even een up-date: Mijn cyclus is denk ik 1 dag langer dus kan morgen nog niet testen, maar woensdag pas. Mijn klachtjes: - af en toe misselijk - moe - grotere en af en toe pijnlijk borsten - opgezette buik - scherpe steeekjes onder in de buik. Wat denken jullie ervan raak of niet? Ik durf niet al te positief te zijn. Vriend is in tegenstelling tot alle andere keren erg positief. Hoop dat hij gelijk heeft. Liefs essiee
Hey Hanna! Je kan links boven op calculator klikken. Vul je gegevens in en dan krijg je een overzicht van je hele cyclus! Succes!
Hoi Hanna, Ik lees af en toe nog mee op dit forum en zag je vraag. Volgens mij vindt de innesteling ongeveer een week na de bevruchting plaats. Veel succes met zwanger worden
Tja eigenlijk weet ik niet helemaal zeker op welke dag mijn NOD valt . Ben namelijk pas bezig met de eerste ronde en heb pas 14 december mijn spiraaltje laten verwijderen. Als ik uitga van hoe mijn laatste cyclusmet spiraal was zou ik zeggen morgen maar als ik kijk op welke datum ik vorige maand ongi werd dan is dat de 18de dus op die datum durf ik er pas een testje aan te wagen. ( als ik niet eerder ongi word natuurlijk) Zet mij dus maar op de lijst voor de 18de als je wil Ilona.
Mnq: ik zou morgen ochtend ook weer testen hoor. toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik de eerste testen ook (bijna) niets kunnen ontdekken. uiteindelijk was het toch echt zo. Dorien, Heidje en JesseJamie gefeliciteerd meiden! meiden die in het rood gingen: heel veel succes voor de volgende keer. ik moest vanochtend toevallig met mijn dochter naar de dokter en heb het daar ook nog eens laten testen: positief. maar deze keer was de streep thuis ook al zo duidelijk, terwijl ik er helemaal geen rekening mee had gehouden omdat ik helemaal geen voortekenen had gevoeld. vorige maand wel en heb er toen ook wel 3 testjes tegenaan gegooid terwijl het uiteindelijk voor niets bleek. ik wou dat ze zoiets zonder al die spanning heel snel duidelijk zouden kunnen maken, dat zou een stuk makkelijker zijn.
NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker 10.Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980 12. Mnq & Tezzz 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Caecilia & Merelrosie & Indogirl 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 20. Melanietje & Danii & Roshi & Aaltjuh 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki 24. Freewilly8 & Truus1980 & Hanna1974 & San1986 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin 26. Wieffie & Maxje & Hummel 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & bonny & Just the2 of us & Lievelief 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo & Mimi1981 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 & Yuca 210 passagiers voor de roze arreslee 72 ongesteld, 23 zwanger, 9 negatief , 3 twijfelgevallen, 11 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 13 januari: 1. Juulsrulez 2. Dretjuh Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime 4. Merelrosie 5. Lichtje 6. Maxie Testmarathon 22 januari: 1. Eva1983 2. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi 2. Nieuwbegin Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie * Busster je staat erbij!
Gisteren toch heel dom een testje gedaan... Terwijl ik pas 1x een cyclus heb gehad van 27 dagen was gisteren dag 27... Helemaal niets.... Ik mag nu van mezelf komende zondag weer testen als ik nog niet ongi ben... Maar ja mijn lichaam heeft me voor mijn eerste zw ook wel eens 3 maanden laten wachten.... Maar ik heb vertrouwen in mijn hormonen na mijn bevalling en ik geef nog borstvoeding (nu ruim 1 jaar) dus als het goed is zit ik nog vol hormonen! Bij de zw van mijn zoon was ik met 3,5 weken misselijk en moe... Maar ja ze zeggen ook dat iedere zw anders is Alle nieuwe zwangere (en speciaal jessejaime die wel heel lang heeft moeten wachten) Gefeliciteerd! Zie dat ik op de 13de en de 15de op de lijst sta, en kikker 28 op de 13de en de 14de
Hoi dames.. Nou moet ik toch echt even iets vragen.. Zonet hartstikke pijnlijke ei-pijn.. echt met tranen in mn ogen liggend op de bank.. net boven mn rechter lies, gigantische trekkende pijntjes.. Opzich niets mis mee.. maar dit heb ik nog nooit zo gehad! Kan dit ook door etos multi zwanger worden pillen komen? of iemand anders hier ervaring mee?
Klopt. Aan de ene kant ben ik superblij, maar ik denk dan ook: sommige zijn al 2 jaar bezig, en dan voel je je aan de andere kant ook weer schuldig....
Niet schuldig voelen, maar OVERGELUKKIG! Voor de een gaat het vlugger dan de andere, zo gaat het nu eenmaal.