NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hallo allemaal.
    Ik ben nog maar weinig op de site de laatste tijd, maar ik heb een baan gekregen en ben daar erg druk mee.

Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Wat goed!

Ik denk mijn eisprong te hebben gesignaleerd. Daardoor is mijn NOD, denk ik, één dag later, op de 25e februari dus ipv op de 24e.
    Ik heb al een paar dagen last van zeer gevoelige tepels, af en toe zelfs pijnlijk. Had dit eerder vaker rond de eisprong. Zou mijn cyclus zich eindelijk herstellen?

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hey allemaal,

Ben net nieuw hier, zojuist een voorsteltopic geschreven. Ik zat ook op een andere forum maar daar werd heel weinig gereageerd. Jammer :( Hier is het lekker druk zie ik :D

Mijn NOD zou volgens de berekeningen op 30 januari zijn. Ik ben nu bezig voor mijn 1e kindje, de 1e ronde dus allemaal heel nieuw en spannend nog. in de positieve zin van het woord:)

Ik ben echt heel benieuwd maar probeer niet teveel op mijn lichaam te letten. Voor je het weet zit je zelf 'dingen te verzinnen' die niet waar zijn zoals krampjes, pijn in je rug, etc.
    Gister had ik wat trekkende pijn links in mijn onderbuik en ik had een pesthumeur van hier tot Tokyo. Trok echt alles uit zijn verband, blies alles enorm op haha vriendlief heeft het ook moeten ontgelden. Maarja kan ook zomaar een pestbui zijn toch?

Ik zie het wel ben benieuwd....ik schat de kans niet zo groot dat het in 1 keer raak is.

3. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik wens je in elk geval veel succes met het zwanger worden

groetjes sylvia

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik ben bang dat ik mijn ei gemist heb, aaarrrrggg
    Ik heb vanaf vrijdag vruchtbaar slijm en zondag en maandag ei pijn. Zaterdag voor t laatst geklust. nu heb ik vandaag nog ei pijn... Bne bang dat mijn ei pas vandaag was.... Is er een kans dat het toch genoeg is vanaf zaterdag?

zwangeren gefeli!

5. Heidje

Heidje Lid

6 nov 2007
    36
    0
    0
    ^
    PROFICIAT!

6. Heidje

Heidje Lid

6 nov 2007
    36
    0
    0
    ^
    PROFICIAT!

7. Heidje

Heidje Lid

6 nov 2007
    36
    0
    0
    Hey iedereen

Aan alle zwangeren: dikke proficiat!
    Aan al diegene die ongesteld zijn geworden: jammer, blijf positief ingesteld!
    Aan al de wachtenden: nog veel succes!
    Ik ben gisteren bloed gaan laten trekken na twee posi testen (kon het na de eerste niet geloven), ben toch wat zenuwachtig voor wat hij te zeggen heeft! Is dat normaal ondanks dat ik posi testte!

groetjes

8. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik drie testen uitgevoerd en toen ik vijf weken zwanger was een eerste echo laten uitvoeren.
    Je bent dus niet de enige!
    Proficiat!

9. Tony

Tony Lid

8 jan 2008
    10
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik ben nog steeds niet ongi geworden.
    Ik durf alleen nog niet te hard te juichen, snap je.
    Ik vind het zo moeilijk.
    Iemand tips voor mij?

Alle zwangeren gefeliciteerd geniet ervan.

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heb je al getest of niet? en hoeveelte ronde is het :D

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee wat een hoop zwangere weer!

GEFELICITEERD MEIDEN!

xxxx

ps. Hier is het ook erg spannend. Nog een bloed te zien!

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jep ik ben gestopt sinds 1 januarie. Ik wilde niet eens stoppen dus vind het knap van me zelf dat het me tot nu toe gelukt is. Haha is eigenlijk doktersadvies geweest voor mijn chronische verkoudheid. Ik heb nog steeds elke ochtend dat ik de neiging heb om een shaggie te draaien als ik mijn dochter na school gaat brengen. Gelukkig heb ik mijn shag weggegeven. Mijn vriend heb hier de eerste 2 dagen ook niet binnengerookt. (bij ons word s'avonds als onze dochter op bed ligt binnengerookt). Nu vind ik het niet erg hoor als hij rookt maar de neiging blijf ik houden.

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik had vandaag opeens erge buikpijn. Zou ik vandaag mijn ei gehad hebben? Dan ben ik opeens gelijk aan vorige maand dat zou kunnen. Hihi gisteren geklust dus afwachten maar. Mijn vriendin zei misschien is het innesteling maar dat lijkt me stug als ik gisteren mijn ei zou hebben gehad denk ik. Ik kijk wel waarneer mijn nod er nu weer is dan.

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Er word zelfs gezegt dat gezond zaad het zelfs 5 dagen leeft dus je weet het nooit meis. Ik hoop het wel voor je hoor

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Dat las ik net ook ergens dus volgens mij moet gewoon lekker afwachten. Wie weet !

16. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Vanaf zaterdag is wel erg lang en niet echt haalbaar... Maar als je vanavond nog klust is er toch neit aan de hand>? een eitje leeft tussen de 12 en 24 uur, de zwemmers tot 2 dagen...

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik hoop t... Zou zooo zonde zijn als deze ronde zo voorbij gaat...

18. Tony

Tony Lid

8 jan 2008
    10
    0
    0
    ja ik heb al getest. donderdag en vrijdag allebei negatief.
    En gister (maandag) daar had ik een heel erg lciht streepje, een soort schaduw zeg maar. Maar je zag hem wel. Ik heb de dokter gebeld en die zegt eenstreepje is een streepje. Maar ik durf nog niet te springen, snap je.
    Het is pas mijn eerste ronde. Maar toch echt heel spannend.
    Ik heb ook al symptomen, vandaar.

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    zou natuurlijk helmaal mooi zijn.

20. Tony

Tony Lid

8 jan 2008
    10
    0
    0
    Ik vind het zo moeilijk om te wachten. weet niet wat ik moet denken of doen. Iemand tips?

Deel Deze Pagina