NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    een clear blue digitaal is heeel duidelijk heb je die al geprobeerd?

Succes meid!

xxxx

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    spannend tony! idd die digi van clear blue geeft zeker uitslag!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi, ga helaas door naar februari, ronde 13 in :(. Nog niet echt rood, maar wel roze gespot vandaag en dat is bij mij altijd een waarschuwing dat ik 2 dagen later rood word... Jullie allemaal hier blijven en roze worden hoor, wil jullie in februari niet meer zien ;)!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Balen meid!

Succes in de volgende ronde!

xxxx

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    he meiden waar halen jullie die digi test van clear blue ? Hier bij de bij de eigenmerk drogist hadden ze alleen de normale. Gewoon kruitvat of etos ?

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ja das een goede vraag! Ik weet ook niet waar ik m kan kopen!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb ze gekocht bij de kruitvat!

Succes xxx

8. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ze hebben ze bij de kruidvat en Etos. Ik heb er vandaag ook gehaald, bij Etos.
    30 Euro voor 3 testen. :(

Ik ga morgenvroeg weer testen! Succes!

9. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Proficiat aan alle nieuwe zwangeren!

Hier nog altijd niets...

10. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Jammer miepie80, ik hoop je inderdaad niet te zien in feb ;)

Hier ook nog niets te bekennen, maar schijn een beetje een rare zwangerschapstest gebruikt te hebben haha dus morgen misschien dan maar mijn clear blue gebruiken die ik eigenlijk had voor achter de hand. Hopelijk weten we morgen dan toch iets. Wachten duurt lang :rolleyes:

11. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Welke had je gebruikt dan?

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Haha welk merk?

Dat weet ik niet heb ze drie maanden geleden besteld op internet, ik moet in ieder geval 10 min wachten tot de uitslag dus dat is balen haha. Het is een vrij grote test met een roze dop.

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ wendy en birthe Bedankt zal daar eens gaan kijken had ze al op internet opgezocht maar kon ze daar alleen via een sexsite vinden haha

14. bonny

bonny Lid

20 nov 2007
    35
    0
    0
    Hoi, ik heb ook zo'n raar gevoel in mijn buik... dacht eerst dat het mijn darmen waren, maar het zit in het midden van mijn onderbuik (zit toch de baarmoeder? :rolleyes: ) Gisteravond steken, vandaag zo'n vol gevoel...
    Volgens de calculator zou ik vrijdag mijn innesteling moeten hebben... Ben ook nog maar vanaf sept. bezig maar is evengoed spannende week!
    Succes!

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    die digi testen kun je idd bij etos en kruidvat kopen, zijn iets van 17 euro voor 3 testen

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    vond het maar raar vandaag wie herkent dit:

ik ging naar de wc moest plassen heb trouwens al 2 weken slijm maar heb ik hier al vaker beschreven nu veegde ik af (en sorry kijk altijd even) zag ik tussen me slijn 1 sliertje bloed zitten en verder niks meer... zal dit een teken zijn van ongesteldheid komt eraan of iets anders? heb het verder niet meer gehad of zal het gewoon stom toeval zijn en niks betekenen?

bedankt alvast

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Meiden, zie het artikel`we vrijen al jaren verkeerd`, bij zwanger worden. Hierin staat beschreven dat zaad zeker wel langer dan 48 uur kan leven....dus wie weet toch nog zomaar raak! ;)

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Devilschase en Drentjuh gefelicireerd meiden!

Whauw, al 25 zwangeren....mooi getal! Ik hoop op mijn 25e verjaardag ook op een positieve test ;)

Hier wordt de temp stijging steeds duidelijker, dus dat bevestigt mn eisprong. nu maar 10 dagen wachten tot mn NOD.....we kunnen weer gaan aftellen!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoi meiden,

Ik mag uit het groen en in het roze/paars! Toch te vroeg getest. Zaterdag nog geen bloed, dus nog een testje gedaan. En... twee strepen! Dus toch! Nu alleen nog goed blijven gaan, dus de spannende tijd is aangebroken.

Succes voor alle klussers.

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb nu zo'n 2 dagen last van steekjes in mijn lies net als bij mijn eisprong... :(: Herkent iemand dit?

Wel apart om te lezen dat er best veel vrouwens last hebben van veel afscheiding.....ik heb ook wel eens wat afscheiding bv rond mijn eisprong, maar echt slijm heb ik alleen na het klussen :oops: (en dat is niet van mij afkomstig :) )

Ik hoop zo dat het deze maand raak is...pas de 2e echte ronde maar toch...mag ik wel willen toch? Heb alleen nog niet echt symptomen die er op zouden kunnen wijzen, behalve dan die gekke steekjes in mijn liezen...

Deel Deze Pagina