Vandaag vruchtbaarste dag, spannend! we wilde eerst vanmorgen klussen, maar toen de wekken om 6 uur ging vonden we het toch een beetje te vroeg Vanavond maar eens onze best doen...
Pff, ik kon het mij niet laten deze ochtend. Heb getest met UltraTest van Matcare, die tot 6 dagen op voorhand test. Uiteraard negatieve test. Ik wacht nu tot mijn NOD de 18de voor ik mij aan een andere test waag. En maar hopen...
Ik mag in het rood. Ga door naar volgende maand. Voor alle andere: veel succes en hopelijk nog veel meer roze! Groetjes
ik zie weer veel roze: joepie! helaas ook veel rood: balen maar ook veel gele namen! laat es wat weten girls! ik heb gisteren weer een kunstmatige inseminatiepoging gedaan en een potje randjesfietsen. nu donderdag nog en dan ga ik ook op de wachtbank. ik wens iedereen hoop en vreugde! xxx
Bedankt voor de tips. Ben nog steeds niet ongi. Ga morgen ochtend weer een test doen. Ik hoop het zo. Wat is trouwens het verschil tussen die digitale en een gewone. Is die digitale beter, gevoeliger ofzo? Anders koop ik die vandaag. Wish me luck.
Ik ga vandaag ook weer testen, ik heb gisteren testen besteld van sensitest en ik krijg ze vandaag binnen.
Spannend meiden die gaan testen! En allemaal wel positief testen he? Zou natuurlijk wel het mooiste zijn! @ingeltje, we hopen natuurlijk dat we jou allemaal gezelschap kunnen houden in het september-forum!
Ik ben bang dat het deze ronde voor mij niet raak is....heb lichte krampen in mijn buik die ik ook voel als ik ongesteld moet worden We wachten nog even af....maar heb weinig hoop, aangezien ik ook geen symptomen heb verder.
Spannend om al jullie verhalen te lezen ! Echte voorpret zo dit topic Ben zelf echt 24/7 aan het denken; zou het of zou het niet? Een 1e ronde gebeurt maar weinig....maar het kán in theorie raak zijn! Het enige wat ik tot nu toe merk is dat ik maandag ineens onwijs sjago was en ik had géén idee waar het vandaan kwam. Maakte zelfs een hele heisa van een datum prikken voor de studio met de band...ik dacht ineens dat iedereen tegen me gekeerd was haha. Ik heb wat maffe krampjes gevoeld links onder in mijn buik, een soort spierpijn. Geen gevoelige borsten, maar ze lijken wel iets groter. Meestal zijn ze alleen iets groter zo net voor mijn ongidag. Dus ik ben zooooo benieuwd! Oh deze banner geeft aan dat vandaag m'n ei is...de andere gaf aan de 15e. Nou goed ik heb zondagmiddag nog geklusd dus er bestaat een kansje.
@ dretjuh en lindada gefeliciteerd! mijn borsten doen nog steeds zeer en heb nog steeds zichtbare aders bij mijn linker borst heb ook nog steeds raar gevoel daar beneden en ook een vol gevoel. heb gisteren 2 DA testen gehaald want die zijn ook gevoelig. Mocht van mijn hubbie donderdag of vrijdag al testen als het zo blijft doorgaan. echt spannend zo! Succes aan alle anderen!
Vanmorgen weer negatief getest. Terwijl ik toch echt met vlagen misselijk ben en een vaag, soms pijnlijk gevoel in mn buik. Ben nu echt van de wijs, wwat is het nou?! Heb huisarts gebeld, die belt me morgen terug, maar eens overleggen wat hij er van denkt. Voor de zekerheid net naar drogist geweest en een digitale test gekocht van CB (zijn die beter?) en eentje van huismerk Etos. Wordt er nu echt melodramatisch van hoor...
Hoi MnQ, Het zal moeilijk zijn maar volgens mij kun je maar even wachten wat de huisarts te zeggen heeft. Maakt jezelf helemaal gek zo Ga ff iets leuks doen ofzo Hier wordt je alleen maar onzeker van. @ Parr1983 Ja een vol gevoel! Ik schep normaal 2x op maar nu zat ik al vol bij het 1e portie. En het was echt wel jammie nasi.
@melloncollie ik kon gisterenavond ook niet zo lekker liggen... op mijn buik deed mijn borsten auw en ik was dan ook weer misselijk dus telkens draaien maar ik voelde dan ook regelmatig raar gevoel in mijn onderbuik wel erg irri als je er niet aan wilt denken en gewoon wilt slapen. Gelukkig moet ik zo naar mij nwerk dus afleiding zat
Ik snap helemaal wat je bedoeld! IK heb 2x een licht streepje op de test gehad, en gisteren avond een negatieve digitale. Om gek van te worden. Is ook stom om 's avonds nog te testen, maar manlief wilde het zo graag.. Had even zin om mijn vriend molotov op de clearblue company af te sturen hoor.
Haha, kan ik me goed voorstellen Ik wil staks even testen nog met clearblue, digitaal. Maar enig idee of die nauwkeuriger zouden moeten zijn dan de "gewone"? Mijn moeder dacht dat het nog met ontpillen te maken zou kunnen hebben, maar na 5 rondes redelijk stabiel te zijn geweest, lijkt me dat toch wat sterk. En nou hoorde ik ook dat je pas 10 dagen na NOD een echt zekere zwangerschapstest kan doen...? Iemand dit ook eerder gehoord?