Oh ik ging net naar de wc en (beetje iew-achtig verhaal) ik zag 2 yoghurtachtige witte vlekjes...meer niet ik veeg af en er was niets meer. :
Verschrikkelijk lang. :x Ik heb nu voor het eerst sinds maanden het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Heb namelijk eergisteren wat bloed verloren. Heb ik nog nooit eerder gehad. Pfff.... Groetjes
Ook hier is het wachten geblazen. Probeer andere dingen te doen zoals harry potter te lezen en wat tv te kijken maar helaas blijft mij hoofd er niet bij. Maandag mag ik op therapeutische basis weer gaan werken dus dat is wat afleiding al hoewel ik dan niet in de onzekerheid meer hoop te zitten.
Die had ik ook, maar vandaag en mijn eisprong was misschien maandag al (hoewel ik gisteren de meeste buikpijn had)
Jeetje, wat veel roze! Gefeliciflapstaart allemaal. Hopelijk wordt februari ook zo mooi.. Liefs, Marrie
Dacht ff dat het geen zin meer had om te wachten. Ik heb altijd een cyclus van 32 dagen, na dit mailtje had ik m'n "administratie"er een bij genomen. Ik heb met clomid ook 1x een langere cyclus gehad van 44 dagen, dan houd ik die aan, dat is aankomende zondag. Wie weet,maakt het weer extra spannend.
Lieve meiden! Zijn hier zwangere meiden die het veel benouwd hebben een te kort aan lucht voor je gevoel. pfff het zal wel niks met zwanger worden te maken hebben, maar vroeg het me gewoon af! xxxx
Ha ha wat een symptomen... Je zou ze kunnen bundelen. Ik heb nog steeds een heel vaag streepje. Maar ook nog geen bloed! Wel weer dom dat ik heb staan verven. dus met lak en terpetine in de weer ben geweest. ZOu dat heel erg zijn? [-X Of ben ik nu aan het overdrijven? In elk geval de deur open en wierook aan. Of mag wierook ook al niet : #-o check dit: http://www.ouders.nl/mzwa2003-hygiene.htm
Ik krijg het dus van alles benauwd... Maar niet dat ik niet genoeg Zuurstof binnen krijg. wel duizelig af en toe.
haha dat snap ik is ook spannend! Ik heb soms echt een tekort aan lucht heel vreemd! zal ook wel weer gewoon ongi worden haha xxxx
Ik heb ook een ganse week staan verven! Moest ik nu toevallig zwanger zijn, zou dat dan zoveel kwaad kunnen? Je maakt me bang....
Oeps. En jij laat mijn zorgen weer wat zakken. Weet t niet. Er staat ook dat je beter niet kan poetsen, of natuurlijke schoonmaakmiddelen moet gebruiken. Dat vind ik eerlijk gezegd toch wel erg ver gaan. net of we bleek over onze handen gaan gieten. Wel een goeie voor de zwangeren om het aan manlief te laten lezen, heb je een goed excuus om 9 maanden niet te poetsen!
Bedankt voor je antwoord, ik rook ook maar kan me niet voorstellen dat het daarvan is daar rook ik al veel te lang voor! Verder heb ik 6 dagen voor NOD een druppeltje bloed verloren en heb wat last van statisch haar en het wil ook helemaal niet in model. Toch heb ik niet te veel hoop omdat het iedere maand weer een teleurstelling is! xxxx Wendy
Verven in en om het huis In verf, terpentine en andere oplosmiddelen zitten gevaarlijke stoffen die je makkelijk inademt. Zeker als je niet goed ventileert kan verven schadelijk zijn voor de gezondheid. Liever dus helemaal niet doen als je zwanger bent. Het zenuwstelsel van je kind kan daar negatieve gevolgen van ondervinden. Als je toch perse wilt verven, gebruik dan een verf op waterbasis en ventileer goed.
Bij deze, kan ik op rood Eén ding ben ik blij om, die onzekerheid is er niet meer. Nu maar eens gaan uitrekenen wat mn cyclus in vredesnaam moet zijn... Dussehh, hopen maar da februari ook zo'n vruchtbare maand mag zijn
Fjioew, mijn verf was op waterbasis En nu maar hopen dat ik zwanger ben! Wachten duurt veel te laaaaaaaaaang!
NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker 10.Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980 12. Mnq & Tezzz 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Merelrosie & Indogirl 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 20. Melanietje & Danii & Roshi & Aaltjuh 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki 24. Truus1980 & Hanna1974 & San1986 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin & Freewilly8 26. Wieffie & Maxje & Hummel 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & bonny & Just the2 of us & Lievelief 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy & Mimi1981 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 & Melloncollie 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 & Yuca 211 passagiers voor de roze arreslee 76 ongesteld, 26 zwanger, 11 negatief , 3 twijfelgevallen, 10 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime 4. Merelrosie 5. Lichtje 6. Maxie Testmarathon 22 januari: 1. Eva1983 2. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi 2. Nieuwbegin Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Ook mijn haar zit totaal flut en is heel snel vet. Krijg het niet meer in model...loop er als Ma Flodder bij hahaha
He wat balen zeg! Echt vervelend. Had je zo'n onregelmatige cyclus dan? De mijne is sinds oktober (september gestopt met nuvaring) echt precies 28 dgn geweest steeds. IK dacht echt dat je zwanger zou zijn, en hoopte het voor je. succs in februari. Nu begin ik zelf wel enorm te twijfelen omdat ik nog geen duidelijke dikke blauwe streep heb gezien.