haha lastig he! Maar ik heb er alls voor over om van die kwaaltjes te hebben hoor...... Gaat het verder goed met je? xxxx
Ik vind het zo vervelend dat ik een onregelmatige cyclus heb... (klaag, klaag) Misschien een zeurzak hoor, maar weet helemaal niet waar ik aan toe ben.. m.b.t eisprond en vruchtbaarheid. En dan ook nog weten wanneer je NOD is. Weet bijna wel zeker dat meer meiden dit hebben... En als dat niet zo is, zal ik me niet meer zo aanstellen.. En zullen jullie me er niet meer over horen! Groetjes!
Hier alles okee. Wel erg in spanning, we moeten nog 4 weken wachten op echo en dan pas weet je meer he. Maar zwanger worden is een ding wat zeker gelukt is, zwanger blijven staat nu op mijn verlanglijst! Heb het gevoel dat alles nog goed is hoor, ik klaag niet!
Ook ik heb mijn NOD al voorbij zien komen. Volgens mijn berekeningen was dat afgelopen zaterdag, de 12e. Tot nu toe nog niet ongesteld, en 2 negatieve tests Heb altijd een superstrakke cyclus van 28 dagen......Zelfs na 12 jaar pil slikken geen last van ontpillen gehad en mijn cyclus kwam netjes direct daarna weer op gang. Weet wel dat ik deze eerste ronde niets mag hopen of mag klagen dat ik nog niks weet. Maar omdat ik normaal altijd stipt zaterdags ongesteld ben...
Hallo allemaal, Ik mag op roze heb net digitale test gedaan en "zwanger". Ik ben dolblij. Iedereen op de wachtbank succes. Ik wens iedereen hetzelfde als mij. een positieve test.
Nog steeds niet ongi..... WAAAAHHH spannend hoor. Maar aan de andere kant denk ik.. het kan morgen of overmorgen gewoon nog komen. Heb niet een heeeeele vaste cyclus. Was de laatste 3 maanden steeds 24 dagen, dat wel. De afgelopen keren had ik ook steeds tijdens mijn eisprong pijn aan mijn linkerkant en deze keer had ik het ineens rechts.. Maarja... ik ga nu elk excuus aangrijpen om zwanger te zijn! HA
Hoi Tony, Van harte gefeliciteerd! geniet er lekker van! Hoeveelste ronde was het voor je (pure nieuwsgierigheid hoor ) Groetjes Monique
Wow, Gefeliciteerd, geeft weer wat moed..... Ik had donderdag ook een negatieve test, hoop dat ik je zondag mag volgen.
@Birthe, las dat je dacht dat je pas 2 weken na NOD positief kan testen. Met mijn 1ste zw heb ik een test van cb gedaan (de gewone) en die was 1 dag na NOD heel heel erg positief (ik was ook al 6 dagen misselijk). Denk dat deze ronde op haar einde loopt. Ruik vandaag bij het naar de wc gaan steeds zo'n bloedgeur... niets te zien maar ik ruik het.... Nu ja als de duivels komen heb ik weer een hele nette cyclus van rond de 30 dagen! Das ook mooi!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen Wel vreemd dat ik allerlei klachten had en toch gewoon ongesteld ben geworden. Vandaag inderdaad alleen maar de reguliere ongesteldheidsklachten. Vind het eigenlijk zo raar, maar goed. Heb me voorgenomen om de volgende keer gewoon de uitslagen van de test te geloven en niet meer aan de test te twijfelen. Dus, we mogen weer, we zijn wel een illusie armer, dachten echt dat het raak was. Wil iemand mij op de NOD lijst zettten voor 16 februari? Hou ik deze laatste cyclus maar even aan.
k mag op rood ben net ongesteld geworden... nu heb ik een vraa deze cuclus heeft bij mij 36 dagen geduurt... moet ik dan met berkeken van mijn volgende voor de normale 28 dagen gaan waat ik normaal heb of de 36 dagen? xxx en voor alle andere meiden succes met testen alvast
Ik denk dat de mijne ook eigenlijk maandag was. Slechts 2 dagen verschil, maar toch. Heb nu soms een beetje een zeurderig gevoel ook wat hoger in m'n buik. Net spierpijnachtig gevoel in m'n bil en bovenbeen hihi. Zal wel niks zijn. Maar wou het toch even kwijt. Eigenlijk moet ik nu aan het werk zijn weet je Gatver de boodschappen bestellen! Alsof ik thuis al niet genoeg boodschappen doe
NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980 12. Mnq & Tezzz 13. Wendyy & Dorientje & Kikker28 & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Merelrosie & Indogirl 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 20. Melanietje & Danii & Roshi & Aaltjuh 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki 24. Truus1980 & Hanna1974 & San1986 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin & Freewilly8 26. Wieffie & Maxje & Hummel 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & bonny & Just the2 of us & Lievelief 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy & Mimi1981 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 & Melloncollie 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 & Yuca 211 passagiers voor de roze arreslee 76 ongesteld, 27 zwanger, 11 negatief , 2 twijfelgevallen, 10 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 15 januari: 1. Ilona85 2. Kikker28 3. Jessejaime 4. Merelrosie 5. Lichtje 6. Maxie Testmarathon 22 januari: 1. Eva1983 2. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi 2. Nieuwbegin Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Ik wil mij ook toevoegen aan de lijst, mijn NOD is op 26 januari. Hoop dat het toch na een half jaar wel een keer raak mag zijn...
@ Tony gefeliciteerd meid! @ Mnq wat jammer! dacht ook al dat jij roze zou zijn Ok mensen ik vraag voor advies! Ik word hier gek Ik heb DA test in huis en wil morgen testen omdat ik het te spannend vind. Ik heb gehoord dat je met DA test al 2dgn voor jouw NOD kan testen. Maar ik ben bang dat desondanks dat ik misselijk, zere borsten, aders op mijn borsten, opgeblazen gevoel, temp nog 37,0 en raar gevoel met wat eisprong steekjes hebt toch niet zwanger bent. Denken jullie dat ik wel gelijk in hebt om morgen al ipv tot zaterdag/zondag te wachten? Ik wil weten of mijn lichaam mij nou gewoon voor het gek houdt of als wij zwanger zijn van een wonder... help help... kan 's avond niet snel slapen omdat mijn lichaam anders voelt en ik voel dan mijn zere borsten of steekjes van onder, terwijl ik mij niet zo druk wilt maken... Ik denk dat jullie mij allemaal wel snappen dat het moeilijk is om te wachten Wat vinden jullie? Testen of afwachten? Alvast bedankt Liefs, helen
Een tijdje hebben we het al over wel of geen 3e....nu zijn we er toch voor gegaan... Nu zijn de spannende dagen van wel of niet ongesteld aangebroken....