Ik weet niet wie het vroeg; testen 2 weken na NOD; Ik heb 3 dagen voor mijn NOD getest, met een gewone matcare (niet die ultra). Ik kon het echt niet meer houden toen! Ik had toen al een lichte test. Je hoort ook verhalen van vrouwen die pas ver na hun NOD positief testen. Geen peil op te trekken dus!
Het is mijn eerste ronde. Ik ben zo blij. Ik ga er zeker van genieten. Ik hoop dat vele mij gaan volgen. Succes allemaal. Bedankt!
Sja....dat weet ik niet. Ik voelde zo'n 4 dagen al allerlei kwaaltjes, maar wilde gewoon tot na mijn NOD wachten, maar werd 's ochtends wakker en moest echt opeens testen. Werd er gewoon wakker van. Ik was helemaal niet overtuigd dat ik zwanger was, maar ik weet niet, het moest opeens! Ik ging er zelfs vanuit dat er weer geen streepje zou komen (in ronde 1 ook al 3 keer getest) en mijn ogen rolden uit hun kasjes toen ik het geduld had de test echt 3 minuten te laten liggen en keek met een schuin oog. Hahaha ik was toch erg verbaasd! Succes...en je kan natuurlijk gewoon testen, maar ga er niet helemaal 100% van uit dat het al kan. Houd een 'open mind' zeg maar. Ik kan dat zelf heel goed.
Goedemorgen dames, Ik mag op rood, helaas. Zwangeren, Gefeliciteerd! Dames op de wachtbank, heel veel succes!
Pff. Ik denk dat m'n er aan komen. Tampontest gedaan en er ging wat roze bloed aan. Ik voelde me nochtans zo anders dan de vorige keren, zal wel in mijn hoofd gezeten hebben. Toch heb ik nog een sprankeltje hoop...
Oke dames.... hou je vast....ik heb vanochtend getest en heb 3 min gewacht en ik heb een roze streepje... dus 2 strepen! Ik kan het nog niet bevatten! Wij testen zaterdag nog een keer voor het zekerheid... Ik heb een foto gemaakt maar je moet goed kijken want hij is niet scherp te krijgen maar je ziet echt duidelijk een streep!
Dank je dus ik word niet gek... er is gewoon een 2de streep...ik heb zitten huilen onder de douche joh! zo blij en zo verbaasd, had mij zo ingesteld dat het negi zou zijn en dat mijn lchaam mij voor het gek verklaarde!.. maar goed zaterdag testen want dan zou de komen
NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980 12. Mnq & Tezzz 13. Wendyy & Dorientje & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Merelrosie & Indogirl 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 20. Melanietje & Danii & Roshi & Aaltjuh 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki 24. Truus1980 & Hanna1974 & San1986 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin & Freewilly8 26. Wieffie & Maxje & Hummel & ManonF 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & bonny & Just the2 of us & Lievelief 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Verhip & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy & Mimi1981 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 & Melloncollie 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 & Yuca 212 passagiers voor de roze arreslee 79 ongesteld, 28 zwanger, 12 negatief , 2 twijfelgevallen, 13 onbekend De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 22 januari: 1. Eva1983 2. Leonie1986 Testmarathon 28 januari: 1. Semmi 2. Nieuwbegin Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie ManonF: je staat erbij! Parr1983: gefeliciteerd! Even wat zoekwerk verricht voor de "gele" dames: Meisje1988 is ongesteld geworden, ik heb haar rood gemaakt! Chris81 heeft negatief getest, ik heb haar groen gemaakt! Lovelylove heeft ook negatief getest, dus ook groen! Lilmono is ongesteld geworden, dus ook rood gemaakt!
Wat goed, zeg, nou ik vind hem behoorlijk duidelijk! En dat 2 dagen voor nod! Ik zie het streepje zelfs al als ik de foto niet vergroot! Dus het is echt waar! Heb je ook al roze gemaakt op de lijst!
Parr en Tony van harte! Ik wil mezelf niet gek maken, maar ik heb het idee dat het nu al raak is... Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik het ook al zo snel en toen was het zo.... Ow ik word gek van mezelf!
parr1983 hartstikke leuk voor je meid van harte! Nou bij mij duurt het ook nog een kleine 2 weken eer ik kan testen. Is het de 1e ronde het spannends of wordt het daarna alleen maar spannender? Heb wel een soort vreemde krampjes in mijn onderbuik. Normaal merkte ik nooit iets van mijn eisprong dus ik weet niet waar het door komt. Gister ook een beetje een branderig gevoel en ik heb niks pittigs gegeten. Normaal heb ik daar ook totaal geen last van. Ik ben zo benieuwd...blijf mijn vriend maar vragen en wat ga je doen als er 2 streepjes verschijnen? haha Ik 's avonds niet in slaap komen omdat ik maar blijf denken....met als resultaat dat ik nu best moe ben. Op het werk 6 uur eruit (nu half 7 van gemaakt) en dan om 9 uur klaar....moet ik vanmiddag nog 3 uur vergaderen grrr Nouja, wel even afleiding. Aaaaaahhh wat ben ik benieuwd!