Maar je NOD is pas over 9 dagen.. volgens mij kun je niet zo snel verschijnselen hebben hoor.. : Bij mijn zwangerschap voelde ik helemaal niets.. alleen op de dag dat ik ongesteld moest worden kreeg ik ongesteldheidspijn.. Maar het lijkt me sterk dat je 9 dagen voor je NOD al verschijnselen hebt..
Mnq; wat naar... heel veel sterkte! parr, tony, brirthe en debby, gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik voelde gister een wat trekkend gevoel in mijn buik de hele dag, dit had ik ook al heel vroeg bij mijn vorige zwangerschap. Het kan best hoor dat je al vroeg verschijnselen hebt. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een week voor mijn NOD al een beetje een misselijk gevoel 's ochtends.
ik heb zat zwangere dames gesproken. en ook gelezen op dit forum. dat de klachten na de eisprong al kunnen beginnen. ik heb ook nog niet eerder klachten gehad tot ronde 5. dus ik weet het ook niet..
dank je wel Manon F. ik zit mezelf ook niet gek te maken hier. valt alleen op al die kwaaltjes die ik nog niet eerder heb gehad. heb ook echt knalblauwe aders op mijn borsten. en ze zijn echt groter (nog niet eerder gehad). ik w8 rustig af tot de 27e
Jeetje kan je dat al zo snel merken? Ik denk zelf elke keer dat ik kramp heb maar dan moet ik gewoon naar de wc haha trut ben ik he Maar rond de eisprong voelde ik wel echt wat kleine krampjes.
Hier ook nog steeds niets. Natuurlijk goed dat er geen zijn maar een positieve test zou wel fijn zijn. Zondag maar weer testen. En dan als ik een week overtijd bent dan naar de ha?
Dat had ik ook rond die tijd. 's nachts om half 3 misselijk en maagzuur. Nu heb ik net pas wat kunnen eten. Heel erg misselijk..
@Birthe, geniet maar van je misselijk zijn. Ik heb altijd begrepen als je goed misselijk bent dan zit het goed! (kan ook als je niet misselijk bent hoor. Maar de gyn heeft me verteld dat bij misselijke mensen het aantal mk's veel kleiner is!... kan ook een troost geweest zijn omdat ik in totaal 17 weken 24 uur per dag kotsmisselijk ben geweest )
Hoi Alle zwanger dames gefeliciteerd. Hopelijk komen er nog veel bij. Even een stom vraagje. Voel je altijd de innesteling of niet? Het wachten duurd lang deze maand. Hoop het zo dat het eindelijk raak is. Kan dit jaar wel een leuke januarie gebruiken. De afgelopen 2 jaren was deze maand K*T. groetjes MarielleB
Of je innesteling zelf voelt, is voor iedereen denk ik verschillend. Wel hing ik 2 dagen na innestelling al boven de WC, dus JA dames, het kan weldegelijk dat je eerder; klachten hebben voor je NOD. Helaas ging het bij mij niet goed, maar laat me nu niets meer wijs maken en probeer op mezelf en mn eigen lichaam te vertrouwen. Lijkt me ook wel een advies naar iedereen toe. Laat je niet gek maken, vertrouw op jezelf.
hey meiden, ben al een tijdje niet meer hier geweest en toen waren er 8 zwangeren nu ineens 30 wow meiden van harte gefeliciteerd! En voor de meiden die ongi zijn geworden balen! en die meiden op de wachtbank net als ik ik duim voor jullie! Hier verder alles goed ben laatste 3 dagen wat moe, eet veel augurken en vanmorgen had ik ineens zin in mosterd. Maar we zullen zien. Probeer vanaf nu weer wat vaker hier te zijn! Liefs Dimmel
2 testen, allebei negatief Kan niet wachten een nieuwe test te doen, ben nog steeds niet ongesteld......
Parr, Tony, Birthe en Debby gefeliciteerd meiden! Hier nog een week tot mn NOD. Wel wat vage krampen en ontzettend moe, maar lijkt me nog wat vroeg voor symptomen, dus laat me maar niet voor de gek houden....we wachten rustig af! Liefs Semmi
ik lees hier even mee als het mag want begin toch stiekem ook best nerveus te worden. Ik weet dat de kans gewoon super klein is en dat mijn cyclus misschien ook wle anders is dan mijn banner aan geeft maar wie weet. Merk alleen wel dat hoe harder je er mee bezig bent hoe meer je gaat denken te voelen ?
jammer natjuh dat is even goed balen maar wel fijn dat je ongi na zo veel dagen is op komen dagen dan kan je wel weer verder