Hee birthe! Heb je ook het gevoel gedah d? Dat heb ik namelijk steeds haha en vreselijke buikkramen en dunne ontlasting! xxxx
Ik kan wel naar de wc soms 2x op een dag maar sjonggg wat moet ik daar moeite voor doen zeg. Knuffels
Het gevoel dat het raak was? Ja, toen we nog aan het klussen waren, zo net op de eisprong voelde het opeens alsof de baarmoeder was afgesloten. alsof het al gelukt was. dat voelde wel gek en bijzonder. net voor de innesteling voelde ik spelden prikjes in mijn onderbuik. en ik verloor een druppel bloed bij de innesteling. Daarna steekjes in buik en borsten en de hele lijst. haha.
Hé meiden, Paar dagen niet kunnen lezen hoe het met iedereen is... voor degene die op een nieuwe NOD moeten wachten, jammer, succes in de vlgd ronde... Voor degene die zwanger zijn: heel erg gefeliciteerd! Voor het eerst heb ik ma volgens mij de eisprong gevoeld. Gister innestelingsdag, misschien heb ik het me ingebeeld, maar raar gevoel in onderbuik blijft aanwezig. Soms steken, soms beetje vol gevoel. Geen bloeding gehad... Borsten jeuken af en toe... hoort dat erbij? Ergens hoop ik dat het nu raak is en ben ik stiekem al beetje blij aan het zijn. Maar ergens ga ik er toch ook nog vanuit dat het niet zo is... Volgende week zondag duurt nog zo lang! Sterkte voor alle anderen die nog moeten wachten... vind het super leuk om alle verhalen te lezen en alle hersenspinsels te kunnen delen.... we willen niemand op de hoogte brengen van onze pogingen, des te leuker is het als je het toch met iemand kunt delen
Weet dat het een goed teken is... Manlief vroeg hoeveel procent de kans volgens mij is dat ik zwanger ben en ik denk 86%. (zomaar een gok haha) Vorige zwangerschap wilde hij het pas geloven toen ik een week na NOD positief testte, maar ik merk aan hem dat hij me nu wel eerder zal geloven.
Klinkt allemaal heel bekend. Mijn (.)(.) jeuken ook soms. Alleen had ik gisteren wel een HEEL klein beetje bloed en roze afscheiding, maar dat had ik bij mijn zwangerschap van Tim ook niet.
Dacht dat als je een innestelingsbloeding hebt gehad, je bijna zeker kunt zeggen dat je zwanger bent, maar dat heb je dus niet altijd...
Haha ja ik weet het ook niet! Er is nog geen ongi maar heb ook nog niet getest... ben een beetje bang voor een teleurstelling. Ik heb 6 dagen voor NOD ook een druppeltje bloed verloren! Hoe gaat het bij jou? xxxx
Lieve wendy, iedereen doet het natuurlijk op zijn eigen manier, maar is het ook niet een teleurstelling als je ongesteld wordt? Waarom test je niet gewoon meis, dan weet je het in ieder geval? Ik zou echt niet kunnen wachten, maar ik ben dan ook heel nuchter in dit soort dingen. Als je niet zwanger bent komt die teleurstelling tóch, je houdt jezelf alleen maar voor de gek? Maar je moet gewoon echt doen wat je hart je ingeeft, maar ik gun je zo dat je uit de onzekerheid bent! xxx
Nou, zet mij op de lijst maar op ongesteld. (NOD: 15e) Helaas... toch een lange cyclus ineens. Had zo gehoopt dathet raak was. Gister getest en al negatief.. en vandaag voelde ik em ineens al aankomen.. buikpijn, rugpijn, ja hoor... daar is de rode duivel. ;-( Nu wordt het een beetje lastig uitrekenen voor de volgende ronde. Veel klussen dus
Je ben een schat! Het is natuurlijk altijd een teleurstelling, maar ik ben al een keer ongi grworden voor testen en heb mijn vorige cuclus 2 nega testen gehad en werd toen ongi. Dat vond ik nog erger... Ik klink nu heel relaxt en het rare is dat ik dat deze maand ook voor het eerst ben ik heb zo iets van eerst deze dag maar even zonder ongi doorkomen en dan zien we wel! xxxxx
Lieve Wendy, Morgenochtend lekker testen en als hij negatief is, maar de duivels zijn er ook nog niet dan kan het nog steeds toch? @ Indogril, ik ga het voor je aanpassen. Balen zeg!