NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980 12. Mnq & Tezzz 13. Wendyy & Dorientje & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Merelrosie & Indogirl 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 & Sannemart 20. Danii & Roshi & Aaltjuh & Harmina 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki & Sematha 24. Truus1980 & Hanna1974 & San1986 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin & Freewilly8 26. Wieffie & Maxje & Hummel & ManonF 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & bonny & Just the2 of us & Lievelief 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo & Judith1980 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy & Mimi1981 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 & Melloncollie & Verhip 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 & Yuca & Kirstin 215 passagiers voor de roze arreslee 96 ongesteld, 35 zwanger, 6 negatief , 1 twijfelgevallen, 9 onbekend, De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 22 januari: 1. Eva1983 2. Leonie1986 Testmarathon 25 januari: Testmarathon 28 januari: 1. Semmi 2. Nieuwbegin Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie Daantje 25 ik heb je weggehaald bij de testmarathon, stond je er in de lijst niet bij? Ik hoop dat het de volgende maand wel raak is.
Hoi, Mag ik alstublieft op de lijst NOD 21 januari... yep morgen dus....dit is onze 5e ronde en tot nu toe elke keer voor de nod dag gevloeid en nu.....niks....wel gerommel.....grrr is er morgenochtend nog niks, dan koop ik een testje hihi xx Mevrouwtje ongeduld...
' Wat bedoel je met gevloeit? echt ongi? want dan is je cyclus gewoon korter dan 28 dagen. Of bedoel je spotting, een klein beetje bloed bij afvegen enzo? Ik hoop dat eht een goed teken is en dat je een mooie + test hebt morgen...
Hee lieve meiden! Ben net thuis van een drukke dag en duik meteen mijn bedje in! Helaas gaan we morgen niet testen omdat k een hele drukke en belangrijke week op mijn werk heb moet 3 dagen tot 22:00 werken en wil daar relaxt aan kunnen beginnen. Tot op heden nog geen ongi en hopen dat dat zo blijft. Het gouodkleurige vocht in mijn tepels is veranderd naar wit misschein betekend dat iets. We wachten lekker af en kijken wel even hoeveel dagen we dat vol houden maar ik hou jullie zeker op de hoogte! Liefs Wendy
Jeetje Wendy dat je dat vol kan houden, heb ik wel respect voor! Sterkte met de drukte aankomende dagen!
Jeetje Wendy, Dat klinkt toch wel heel zwanger hoor. Ik hoop echt dat je een posi test in handen krijgt hoor. Werk ze de komende dagen. Knuffels
@ mercedes heb jij nog steeds een negi test ... mssn naar de ha voor een test? @ daantje hoop dat het volgende maand raak is! iig voor die tijd lekker veel klussen @ wendy nou heb ik ook veel respect hoor voor jouw geduld! jij hebt al afscheiding uit jouw tepels maar je gaat gewoon wachten Toen ik die blauwe aders om mijn tepels zag begon ik al te zenuwen!
ik mag op rood! mn cyclus is normaal 34 dagen en nu EINDELIJK 28 ben er wel blij mee hoor ondanks dat ik niet zwanger ben geworden deze maand. Met mn cyclus gaat het in ieder geval beter! Op naar de volgende ronde dan maar xx
Wil iemand mij bij de testmarathonvan de 22ste weghalen, dit omdat ik als ik morgen nog niet ongesteld ben het testen wil uitstellen en omdat ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden Dus deze maand doe ik niet mee met de marathon...
wat is die testmarathon eigenlijk ? Ik moet nog een klein weekeje zeker geduld hebben en denk zelfs nog iets meer want bij m ij weet het nooit met die stomme cyclus
hier misselijk, vreetbuien, pijn in me onderrug en veel moe. volgende week dinsdag is mijn NOD dus ben eens benieuwd!
whahaha dat heb ik dus ook ... vreetbuien! En dan heb je wat gesnaaid dan ben je er gewoon misselijk van, dat je alles wel uit kan spugen! haha Ik ken het! En pijn in mijn onderrug heb ik nu ook heel erg. En wat ik voor de eerste keer in mijn leven heb is hele zere borsten. Vooral als ik 's avonds naar bed ga en dus mijn bh uit doe ... vreselijK! Wie herkent dit? Mss toch maar eens een testje doen?
ik zou dan wel testen ja Als ik terug denk was ik na mijn eisprong ineens niet te genieten voor 3 a 4 dgn. Mijn man zegt moet jij vervroegd ongi worden of zo? Maar nu denk ik van dat waren mijn eerste dosis hormonen want toen was het eitje bevrucht 8) wel grappig! Ik heb geen pijn in mijn onderrug, ben iets misselijk maar valt nog te doen maar wel erg zere borsten! spannend hoor! wnr wil je testen aangezien jij al 5 dagen overloopt?
Ikke! 's avonds als ik mn BH los doe, voelt het als een 'bevrijding' Klinkt misschien een beetje gek hihi.. maar zo voelt het echt. Ook steeds een soort spierpijn in mn onderbuik en ik huil om vanalles Dit had ik ook bij mijn vorige zwangerschap.. Ik heb mn eisprong gevoeld en gezien (ovu-test) en op goede data aan de klus geweest haha.. Ik heb er dus wel een goed gevoel over deze maand.. Heb ook veel steekjes rond mn navel, een lief gevoel.. Het is nu afwachten..
Ik heb vannacht echt heel heftig gedroomd over van alles, heden en verleden liep op een hele bijzondere manier dwars door elkaar heen. Als allerlaatst heb ik gedroomd dat mijn vriend ging eleastieken op Lowlands met wel 100-en mensen haha. Zeer helder allemaal. Ook wel minder leuke dromen, hoe ik vroeger ruzie maakte met mijn broertje en er vloog iets in de fik. Als laatste droomde ik van mijn eigen bevalling hihi Vier dromen in 1 nacht dus. Dat is me weleens eerder gelukt, maar sporadisch. Gisternacht had ik dat ook. Was erg moe maar kon niet in slaap komen. Draaien, draaien, draaien. Ik voel mijn hartslag in mijn buik (weleens meer maar niet zo heftig als nu), vooral als ik op mijn buik lag. Mijn borsten lijken na de eisprong nog steeds wat groter. Af en toe eens een steekje of trekkerig gevoel in mijn onderbuik maar trekt binnen een minuut al weer weg. Zó spannend! Ohja en de drang om schoon te maken! Dat heb ik meestal tijdens of vlak voor mijn ongi.
Nou als ik dit zo allemaal lees, komen er nog een hoop roze meiden bij! Op een mooi oktober 2008 dan maar! haha.
Ja dat zou helemaal super zijn. Krijgen we in oktober allemaal kleine Weegschaaltjes (toch?) Ohja als ik wakker wordt, ben ik echt klaar wakker in 1 keer en ook best vroeg. Normaal slaap ik wel zo'n 10 uur op een nacht maar het lijkt alsof ik energieker ben.