Ik ben vanmiddag ook echt ziekjes geweest. Erg moe, misselijk en koortsig. Maar hoop iets anders natuurlijk.
Zijn we weer hardleers met z'n allen! Nou een rode hand als in afdruk van een hand. Alsof iemand keihard op je dij geslagen heeft. Maar het deed dus niet zeer, de avond ervoor zat het er nog niet en 's nachts heb ik niets gevoeld. Ik las ergens dat afdrukken langer in je huid blijven staan als je zwanger bent. Vandaar. Maar volgens mij is het niks....maar wel grappig om te vertellen.
hoi dames, het is hier echt langzaam aan maandag. Ben zooo moe. ken dit niet van mezelf. Wil alleen nog maar liggen en slapen. En dat ga ik ook maar even doen. Mijn man wil straks nog dat we gaan sporten, is de enigste dag deze week, dus ik zal wel moeten. Heb er op dit moment geen energie voor. ook al de hele dag misselijk, last van maagzuur. erg vervelend. Zo even lekker gespuit. ga even liggen. groetjes MarielleB
Ooh..vandaar! Daar had ik nog nooit van gehoord hahaha! Weer een neurose erbij haha, mn huid indrukken.. Nou hopen dat je gelijk hebt.
Hey melloncollie! Nu snap ik het! Ik wist niet dat afdrukken langer bleven staan als je zwanger bent. Weer wat geleerd!
Of het echt zo is, weet ik niet, maar ik vond het zo typisch! @MarielleB: als je je zo beroerd voelt, blijf je toch lekker thuis? Lekker vroeg je bed in Dat zal je hubby toch ook wel begrijpen? Zo jongens mijn keuken...hij blinkt! Mocht wel weer eens sins anderhalf jaar
Hmm. Bloed en "pijntje" zijn weer verdwenen. Zou het dan toch...? Ik probeer mezelf niet gek te maken na 7 ontgoochelingen, maar daar is het weeral te laat voor .
HELP! willen jullie svp even in mijn album kijken... ik zie een 2e streep maar hoort dat zo in de hoek? of kan het iets anders zijn? ben zoooooo zenuwachtig nu. Alvast bedankt voor het kijken! Liefs roshi
@ Roshi, ik denk dat de test niet goed in elkaar gezet is. En dat je gewoon 2 streepjes hebt hoor. Ik zou snel nog een test doen. Want denk dat ik je mag feliciteren. Maar pin je daar niet op vast.
@mupkuh; thnx voor je antwoord, heb net nog ff snel 2 testen gehaald van een ander merk. wanneer kan ik die het beste doen denk je? de adrealine giert echt door m'n lichaam niet normaal
Hey Roshi! Ik heb nog nooit een test gedaan, maar ik denk dat het echt 2 streepjes zijn! Ik feliciteer je alvast voorzichtig.
@ Roshi, ik zou nog 1 test vanavond doen of morgen ochtend pas. Ik zou gewoon echt niet kunnen wachten haha. Maar morgenochtend is je urine geconcentreerder. Heel veel succes meid. Echt zo spannend! Laat je me iets weten.
Op mijn test geven lettertjes de plaats aan van de streep een c voor controlestreep en de t voor de teststreep. Heb jij die er niet staan? Misschien is het teststripje achter eht venstertje wel verschoven? Zijn wel 2 duidelijke streepjes!
Vanmorgen 2 dagen voor NOD getest en was nog nega ( Nog geen rood bloed dus dat geeft nog moed.... Alle zwangeren gefeliciteerd @Roshi ik denk ook dat je zwanger bent hoor. 2 streepjes zijn er duidelijk te zien...
Hier beginnen de zenuwen toch steeds meer te komen.....borsten zijn erg gevoelig en ben al een paar dagen moe....maar ja, na mn mk zal mn lichaam misschien toch nog niet de oude zijn, dus kan ook voor de gek gehouden worden. Vrijdag mn NOD, maar wacht tot de 28e met testen......al het dan nog nodig is....i hope so! Heel veel succes iedereen die aan het wachten is! Kom maar op met de volgende in het rose! liefs Semmi
Ook ik zie echt 2 streepjes hoor Roshi! Het kan inderdaad zijn dat het vakje wat verschoven is. Ik hoop het voor jou Semmi!
Het is maar goed dat we geen 'geluid' hebben, want dat zangtalent is ver te zoeken bij mij.... Maar ja, we hebben er lol om en dat is het belangrijkste hè?! Whoe oe oe....