NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou hier nog steeds geen menstruatie.... :( Ik heb verder geen échte symptomen die op een zwangerschap wijzen....ja van de week steken in 1 van mijn borsten gehad...maar dat was het dan ook wel weer...Dus ik vermoed dat mijn menstruatie op zich laat wachten. Best k*t want mijn cyclussen worden steeds langer :evil: Maarja we wachten af...ik had me opgegeven voor de testmarathon morgen, maar vind het eigenlijk zonde van de test....kan beter even wachten denk ik.

2. Wolkje1979

26 jul 2007
    13
    0
    0
    Ik vind het ook zo spannend!
    Ik heb na het eten zulke zuurbranden.
    Borsten zijn enorm naar mijn idee. Mijn NOD is 27 januari, vind het echt zo spannend!
    en oja Moe!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wolkje, spannend meid. Hoop voor je dat het raak is. Ben je al lang bezig.

4. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Oeww meiden, wat een spanning bij iedereen he!
    Het is ook overal hetzelfde, en met alles wat je doet (ik althans) denk je, hmm misschien krijgen we wel een baby en dan gaat dit helemaal anders! Zoals uitslapen, winkelen, werken! Lijkt ons Super!

5. Semantha

Semantha Lid

12 jan 2008
    70
    0
    0
    Oi oi oi wat spannend allemaal zeg.
    @Wendy ik hoop echt dat die test straks positief is hoor jeetje.
    Ik ga morgen gelijk even lezen of je al getest hebt.
    Ik heb vanmorgen 2 dagen voor NOD getest en die was helaas nog negatief geen eens een vaag streepje maar goed ook nog geen bloed dus het blijft spannend.
    Voor alle andere die met spanning zitten te wachten succes.....
    Alle zwangeren gefeliciteerd en alle niet zwangeren op naar de volgende ronde.

Knuffels

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lieve meiden.... HET IS ECHT :D kan het bijna niet geloven... ik ben zwanger (ik heb vanaaf een 2e test gedaan)

ik wens jullie ook heeeeeeeel veeeeel geluk.

Liefs Roshi

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Gefeliciteerd meid ga er maar lekker van genieten :D

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    NOD LIJST JANUARI 2008

01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster
    02. Sylvia111 & Biebela
    03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29
    04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick
    05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie
    06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72
    07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan
    08. Angellady
    09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker
    10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy
    11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980
    12. Mnq & Tezzz
    13. Wendyy & Dorientje & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime
    14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe
    15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Merelrosie & Indogirl
    16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo
    17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser
    18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster
    19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 & Sannemart
    20. Danii & Roshi & Aaltjuh & Harmina
    21. Guusje44 & Eva1983
    22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77
    23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki & Semantha
    24. Truus1980 & Hanna1974 & San1986
    25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin & Freewilly8
    26. Wieffie & Maxje & Hummel & ManonF
    27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & bonny & Just the2 of us & Lievelief & Wolkje1979
    28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo & Judith1980
    29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy & Mimi1981
    30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 & Melloncollie & Verhip
    31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 & Yuca & Kirstin

216 passagiers voor de roze arreslee
    97 ongesteld, 36 zwanger, 8 negatief , 1 twijfelgevallen, 11 onbekend,

De passagiers voor de testmarathons:

Testmarathon 22 januari:
    1. Leonie1986

Testmarathon 25 januari:

Testmarathon 28 januari:
    1. Semmi
    2. Nieuwbegin

Testmarathon 29 januari:
    1. Wieffie
    2. Noukie

@Roshi ik heb je aangepast
    @Eva1983 heb je weggehaald bij de testmarathon
    @Hypnose heb nog even niets aangepast
    @Happyluna heb je groen gemaakt
    @Semantha heb je groen gemaakt
    @Wendy1983 heb nog even niets aangepast
    @Wolkje1979 ik heb je toegevoegd op de lijst
    @Guusje44 heb ik geel gemaakt is sinds 1 jan. niet meer online geweest
    @Danii hetzelfde als guusje44

Ik hoop dat ik verder niemand vergeten ben.

9. Flo, Harmina, Noukie en Roshi; van harte gefeliciteerd!

Hypnose; voorzichtig gefeliciteerd...!

Hier al wat roze afscheiding, denk dat ik toch weer ongesteld ga worden...heb nog een klein beetje hoop, afwachten...

10. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    YES Roshi! Gefeliciteerd!

Hier hele heftige krampen, alsof ik ongi moet worden..Maar wel nog een lichte posi kruidvattest. Het kan dus alle kanten op.

Lief dat ik in het lijstje sta Ischa! Morgen met ochtendurine weer even testen, ik kom het meteen melden!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Spannend hier!
    @ Roshi gefeliciteerd meid!! geweldig!
    @ wendy ik zou nu wel een test tegen aan gooien hoor. Dan heb je die zekerheid!

12. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    hier geen enkel duidelijk teken

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Hier helaas helemaal nets, geen posi test en geen enkel teken van gevoel in mijn lichaam...
    Ik snap er niets van, 2 eitjes en toch nog geen eens een bevruchting... ik weet het niet meer....

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @wendy: spannend! ga je vandaag testen? heel veel succes!
    @juulsrulez: hoelang duurt jouw eerste ronde nu?
    ik zit ook in de eerste ronde, (sta niet op de NOD lijst, hoe kom ik daar op?)afgelopen zaterdag was mijn NOD als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zoals voor ik de pil slikte. gisteren een test gedaan, maar negatief... hoelang moet ik nu wachten op :evil: :evil: voor ik weer kan gaan testen?
    als je 10 jaar de pil hebt geslikt kan t wel ff duren voor je cyclus op gang komt... eigenlijk zal ik blij zijn als ik z.s.m. ongi word, dan weet ik tenminste dat t allemaal werkt hier binnen!
    wachten is verschrikkelijk.

15. Semantha

Semantha Lid

12 jan 2008
    70
    0
    0
    @Roshi,
    Gefeliciteerd joh super....
    Geniet er maar lekker van.

Hier nog geen teken van de Rode Duivel....

Knuffels

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Flo, Harmina, Noukie en Roshi GEFELICITEERD!

Hypnose, voorzichtig gefeliciteerd meid.

17. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Dat is niet leuk :( Ik hoop stiekem nog een beetje voor je hoor.

Hier eigenlijk geen symptomen vandaag....wel weer debiele dromen en wat grotere (.)(.)

18. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    debiele dromen? vertel....

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik was in een concerthal. Er trad een onbekende band op met een vrouw achter de drums (zag ik gister in real life op tv bij De wereld draait door) en haar drumstel was gemaakt van bamboe schalen waar je groenten in kunt stomen.
    Ze had nog geen noot gespeeld en ze begon een soort van stand up comedy te doen waarbij ze aangaf hoe je een moshpit op hun muziek moest bouwen (moshpitten is wanneer allerlei mensen tegen elkaar in gaan lopen beuken bij een concert, erg leuk!). Het moest allemaal zachtjes en ze had nog liever dat je met je buren ging praten dan moshpitten. En ze bleef maar praten dus toen had ik wel door oh, dit is stand up comedy, het gaat helemaal niet om het spelen! :evil:
    Toen kwam ik bij een bandgenoot thuis die sliepen in een hotel om dat wij op bezoek kwamen. En har vriend woonde naast dat hotel in Maastricht dus waarom sliep hij daar?
    Als laatst in gesprek in een hele vreemde omgeving met een cliente van het werk. In real life woont die tijdelijk ergens anders vanwege psychische klachten. En toen liet ze zien dat haar nagels heel mooi waren en dat ze een cursus nagelbijten afleren heeft gekregen en nu beter in haar vel zit. :rolleyes:
    En als állerlaatst kwam ik de zanger van mijn favoriete band op school tegen. Ik herkende de school niet, maar wel de mensen. Zaten in het echt nooit bij mij op school.

Lekker vaag dus weer. Zijn er weer 4 !

20. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Das idd erg vaag, was het echt 1 droom, of ben je tussen tijds "wakker"geweest?

Overgens in mijn tijd hahah ;) noemden we dat pokowen ( of hoe je het ook schrijft)... maar ik weet wat je bedoelt...

Deel Deze Pagina