NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Juist ja pokowen ;) Dat heb ik zo lang niet meer gedaan alleen laatst bij de Heideroosjes los gegaan, was wel leuk. 8)

Nou er zit elke keer een 'gat' tussen dus ik zie het wel als aparte dromen. Ik vind dit wel heel vaag, want dromen doe ik altijd op momenten dat er iets aan het veranderen is, ookal ben ik me zelf nog niet van de verandering bewust. Dan komen ineens de heldere momenten.

2. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Heb je wel eens aan droom verklaring gedacht?

Ik hoop voor je dat die verandering in je buik plaats vind... ;)

3. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    pfff....ik heb vandaag al het gevoel ongi te worden :(

4. melloncollie

Haha ohja, heb een heel dromendagboek alleen is ie niet meer zo up to date. Ik heb zelf het idee dat heden en verleden met elkaar worden afgewisseld, een soort van afsluiten van een hoofdstuk. Ik heb er nog niet veel over nagedacht eigenlijk.

Ik hoop natuurlijk wel dat het iets heel moois betekent ja :)

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Dromen leggen idd het heden en verleden ( en soms een beetje toekomst) neer.
    Het is dus soms best goed om te uit teleggen ( op een persoonlijke manier en niet via een boek met algemenen begrippen).

Ik ben benieuwd of je over 7 dagen een mooie + test mag hebben...

IK duim in ieder geval voor je...

6. melloncollie

Klopt ja die boeken gebruik ik ook niet. Ik heb 1 mooi boek die uitlegt hoe je dromen kunt interpreteren met heel veel praktijkvoorbeelden erin. Is door een therapeut geschreven geloof ik. Erg mooi!

Men die test....it's all I can think of.
    Nu even naar drumles ben straks weer terug!

7. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Veel plezier met drummen gooi de agressie er even uit ;) enhe die test ach de dagen vliegen als je het druk hebt ;)

8. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Goedemorgen!

Ik voel me zo niet zwanger sinds vanochtend :S
    Dat ik ineens weer met 2 voeten op de grond sta en echt het gevoel heb dat ik volgend weekend ongesteld wordt. Zo raar, een paar dagen geleden voelde het nog heel goed..

9. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0

Zoooooooooooo herkenbaar... maar zoals iedereen ook aan mij schrijft, misschien is juist het gevoel van niets voelen en zeker geen zwangerschap voelen wel een goed teken... Hou die 5 dagen nog even je hoofd omhoog en een klein beetje hoop wie weet...

Ik duim voor je dat het gevoel niet klopt ( hmmm hoewel ik het zelfde voel en toch echt zeker weet dat duimen onnodig is ;) )

10. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Zou het dan misschien toch nog?

Voel ineens enorme steken in mijn schaamstreek...

Vreemd was dit?

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoi meid, Ik ben ook 24 en heb ook zowat 9 jaar de pil geslikt. Het beste is om 3 maanden te ontpillen dan heb je ongeveer een idee hoelang jou cyclussen duren. Ik had 2 cyclussen van 30 dgn. In december deden we maar wat maar toen wij januari ervoor gingen was het gelijk raak! maar zo te lezen moet jij gewoon afwachten wat voor cyclussen jij hebt. Ook handig want dan kun je inplannen wnr jouw eisprong is ;) succes!

12. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi allemaal,

Zet mijn naam maar weer in het rood...
    Ik had echt het gevoel dat ik zwanger zou zijn. Precies op de innestelingsdag bloed verloren en nog veel meer symptomen.
    Ik baal zo...

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heh gatsie susan... naar..

Hoe zou het met Wendy zijn?

14. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    joehoe! :D ben eindelijk :evil: nooit gedacht dat je daar blij mee kon zijn... na 16 dagen overtijd pffff...

wij gaan door naar februari! succes hier!

15. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    heb het gevoel dat de duiveltjs komen. Steken in mijn onderbuik, net boven de schaamstreek. mijn borsten doen ook niet meer zeer. baal hiervan.
    had zo gehoopt op een babytje.
    donderdag is mijn vader jarig en zondag mijn hubbie, zou zo een leuk kado zijn geweest.

groetjes marielleB

16. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Balen MarielleB :(

Vanochtend weer een licht positieve test! Ik denk dat ik zwanger ben, maar waarom dan zooo het gevoel dat ieder moment de :evil: kunnen komen? Heb al gelezen dat heel veel zwangere vrouwen dat hebben, maar ik check het elk halfuur op de wc..Zo onzeker.. Durf mijn banner ook nog niet te vervangen.
    Vandaag moet ik dus ongi worden..

Gisteravond liet mijn mannetje een scheet in bed :oops: haha...en toen ik die rook moest ik rennen naar de wc, werd zo misselijk van die lucht en moest kokhalzen. Achteraf natuurlijk helemaal dubbel gelegen, maar het was natuurlijk wel opmerkelijk. Het is nooit lekker natuurlijk, maar zo misselijk worden van zo'n geur? Mmm..toch wel iets om bij stil te staan.

17. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hypnose gefeliciteerd. ik ken die onzekerheid, zit zelf ook ieder half uur op de wc.

marielleB

18. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Nou dan zitten we dus in hetzelfde schuitje..Jij nog niet getest?

19. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hey dames..
    Even een verstandig vraagje aan jullie.

Ik zit hier dus alleen thuis met nog 3 testen van sensitest waarop staat dat er 4 dagen voor NOD mee kan worden getest.
    Ik heb op 13 januari een positieve ovu test gehad en op 14 januari ook. Op 14 januari heb ik tevens mn ei heel erg gevoeld.

Nu zit ik dus thuis en iets in mij wil heeeeel graag testen, maar kan ik uberhaubt al wel positief testen? Of ben ik te vroeg? Ik heb een cyclus van 26 dagen.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sja..ik heb met een gewone matcare wel 3 dagen voor mijn NOD getest. Maar ik schijn dan ook wel supervruchtbaar te zijn, omdat ik in 2 maanden zwanger was. Ik weet niet of dat uitmaakt met testen.

Bovendien waren die testen niet zo duur omdat ik ze hier beteld hebt per 9. Ik durfde er dus wel 1 te 'verspillen' en ging er bovendien vanuit dat de test toch wel negatief zou zijn!

Deel Deze Pagina