NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hmm.. ja maar dat was dus 3 dagen voor je NOD? Ik zit volgens mij nog 6 dagen ervoor.. dus dan zal testen nog wel geen zin hebben?
    En ook las ik dat sensitest wel zegt dat ze ultragevoelig zijn maar dat er aardig wat dames zijn die met CB wel positief testten op/voor NOD en met sensi test pas een paar dagen na de NOD..

2. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    lievelief, ik zou nog even wachten. Weet dat het moeilijk is. maar 6 dagen is wel erg vroeg. maar dat stemmetje ken ik dat roep bij mij ook al een paar dagen. succes
    MarielleB

3. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ja, je hebt helemaal gelijk MarielleB..
    Stom stemmetje he? En het praat de hele dag maar door! ;)

Ik had net even via zo'n bereken ding het uitgerekend.. en daar staat dat een thuistest pas mogelijk is vanaf 27 januari! hihi kom ik aan met mn 22 januari :p

4. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Ik heb testen via Internet besteld die kunnen 4 dagen voor de NOD gebruikt worden, ook hier een stemmetje die steeds zegt dat ik voor mijn NOD wel kan testen, maar ik wou dat ik een keer wat meer geduld had.
    Nu dat ik weet dat ik kindjes kan krijgen, heb ik veel erger zoiets van: waarom niet nu al?
    Terwijl het bij de eerste ook een lange tijd heeft geduurd zegt een ander stemmetje van het zal wel weer een tijdje duren.....
    Bah ik haat die onzekerheid, nieuwsgierigheid, en ongeduld van mezelf :D

5. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    het is lastig maar zou toch echt nog even wachten want het kan nu gewoon nog niet dat zou echt te vroeg zijn

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Pfff die kunnen enorm meuren vooral als die walm onder het dekbed blijft hangen.Ken het...maar misselijk worden nee. Ik vond het ook wel komisch om te lezen :D

7. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    zodra je er mee bezigheid komt vanzelf die ongeduldigheid om de hoek kijken en kan je de tijd wel vooruit denken. Ik heb zelf ook zo iets van, ik wil het nu weten ! Ook ben ik niet zwanger dan kan ik gewoon weer even door en weet ik dat het deze maand niks is

8. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    heb trouwens weinig hoop want vorige keren had ik juist een mega ongi gevoel al een week voor tijd en toen bleek ik juist zwanger en nu voel ik eigenlijk niks samen dat mijn temp niet erg hoog is maakt dat ik denk dat het niks is :cry:

9. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Nee ik heb nog niet getest. mijn hubbie vind het niet goed om dat al zo vroeg te doen. en hij heeft nog gelijk ook. Jou schuitje ziet er wel al beter uit dan de mijne. Hoop echt voor je dat het raak is.

groetjes MarielleB

10. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @Roshi Gefeliciteerd meid!
    @Lievelief, ik zou echt nog even wachten met testen, als hij negatief is ben je teleurgesteld en weet je eigenlijk nog niets, en mocht het raak zijn en al te zien zijn dan is het nog zoooo pril. En het zou jammer zijn als je je nu blij maakt en straks toch een paar :evil: :evil: op je pad komen. Dan maar de spanning van is het wel of is het niet, das toch net een fijner gevoel.. Succes in elk geval. En je moet doen waar jij je het beste bij voelt.

11. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    lievelief, als je een manier weet om dat stemmetje te laten zwijgen dan hoor ik dat graag. ik probeer mezelf af te lijden maar dat helpt maar tijdelijk.

Groetjes marielleB

12. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    ga even lekker wandelen met dit mooie weer en geniet van het zonnetje ;)

13. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Haha, marielleB dat geldt ook andersom ;)

Wel een goed idee mamafleur, ik ga lekker met de hond even het bos in!

Liefs!

14. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    ;) ;) heel soms heb ik wel goede ideetjes en dat klinkt als een super goed idee. Geniet er van kijk goed om je heen want de eerste tekenen van de lente komen er alweer aan :D

15. Kirstin

Kirstin Lid

20 jan 2008
    35
    0
    0
    Jeetje, ik heb zo een belangrijk gesprek, maar ik ben zo moe dat ik soms het idee heb dat ik het bewustzijn ga verliezen... Dan ook nog de misselijkheid en de gevoelige borsten. Kan gewoon niet wachten tot volgende week!

16. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Kirstin succes met je zinnen verzetten, het lijkt me wel erg vroeg voor alle symtomen maar je weet het natuurlijk nooit. Ik zal voor je duimen

17. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    had net zo iets raars. moest even naar de dierenwinkel. toen ik binnen stapte werd ik zo misselijk, moest een paar keer flink slikken tegen de braakneigingen. vond het zo stinken. heb dit nog nooit gehad en ik kom er toch regelmatig.
    Zal wel weer zo'n geintje van mijn lijf zijn. zodat ik nog meer valse hoop krijg. mijn lijf is meester in het verzinnnen van zwangerschaps kwaaltjes. iedere maand weer iets nieuws en dan toch weer die duivels. ben het een beetje beu van mijn lijf.

groetjes marielleB

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Snap ik Marielleb!
    Je bent ook al in ronde 16!

Ik heb toch getest vanmorgen(dom dom) met de matcare ultra maar natuurlijk nega :(
    Ben wel verschrikkelijk moe, niet normaal meer, was ik bij de zw.schap van mijn dochter ook...

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Merk nu iets geks, had ik van de week ook al.
    Sta net wat kleding op te vouwen en krijg ineens stekerige pijn in mijn bovenbeen (achterkant) en bil, trekt een beetje door naar mijn onderrug.

Zal wel het zoveelste neurotische nietsbetekende pijntje zijn.

20. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Nee ik zou ook nu nog niet gaan testen, maar twijfel dan wel of ik het de dag ervoor al ga proberen :D
    Testen zijn ook nog niet binnen..

Deel Deze Pagina