ik zeg trouwens wel dat ik 3 dagen over tijd ben, maar eigenlijk weet ik dat helemaal niet. 10 jaar geleden ging ik aan de pil, omdat ik altijd zo zwaar ongi was.toen had ik netjes een cyclus van 28 dagen. daarom ga ik er nu ook maar vanuit...hoe doen/deden jullie dat?
eerste paar rondes zijn verrassingrondes. ik had het geluk dat ik meteen een nette cyclus had van ong 30 dagen, maar in veel gevallen heeft je lichaam een aantal maanden of zelfs langer nodig om weer een normale cyclus te krijgen. Dus je kunt er in het begin nog geen touw aan vast knopen. Succes meiden. o ja en trek je neit teveel aan van de verschijselen die je voelt want veel verschijnselen krijg je ook als je ongi wordt. Nogmaals succes. xxx Joyce xxx joyce
Ik was in juli al gestopt met de pil en heb een paar cyclussen afgewacht en op een kalendertje bijgehouden. Toen kwam ik tot de conclusie dat mijn cyclus altijd 28dagen is.
Hoi allemaal, Even een dagje aan het werk en ik moet me een stamp bijlezen! Wel gezellig hoor... Roshi en Didiitje van harte! En eigenlijk kan ik Hypnose ook wel feliciteren! (heb erg gelachen om je scheet verhaal hihi) @ Melloncollie, wat voor boek heb je? Over die dromen, hoe heet dat? @ Parr1983, je kunt wel gaan ontpillen om te weten wat je cyclus is, maar nodig is het niet volgens de huisarts. Bij mij was het de eerste keer meteen raak, dus maakte het ook niet uit. @ Susan, balen zeg @ Pien2008, nu kan je tenminste weer door, ook al is het balen Ik weet niet meer wie het vertelde, maar ik heb vandaag op de wc ook mijn hand maar eens in mijn been gedrukt Hij bleef best lang staan, maar ik heb geen idee of dit anders ook zo is! haha. Iemand tijd voor de lijst? Ik wil na het lange lezen toch ook nog even bij hubbie op de bank kruipen. En anders doe ik het morgen. Doegie xxx
He meiden, ik voel iets...... Kan ppijnlijke borsten ook jeukende borsten zijn? Man ik word gk van de jeuk dit heb ik nog nooit eerder gehad....
Jeukende borsten. Veel vrouwen krijgen opeens last van hun borsten. Ze jeuken en voelen branderig aan. Dit kan een zwangerschapsteken zijn. Vraag jezelf af of je dit al eerder hebt meegemaakt. Het kan namelijk zo zijn dat je dit altijd hebt in de derde week van je cyclus. Als je dit niet eerder hebt meegemaakt, of het is nu veel en veel sterker, dan kan dat betekenen dat... Bron: http://www.mijnkind.nl/forum/forum_post ... PN=1&TPN=2 Spannend
Ik heb van die jeukende tepels, word er af en toe gek van, ik hoop dat het op een zwangerschap wijst, zou toch wel erg fijn en snel zijn in de eerste ronde, maar ik ben bang dat mijn lichaam me weer tekens geven die ik niet zo moet opvatten
Jippie! Gefeliciteerd! Eindelijk iemand UIT de onzekerheid! Top! Whoehahahahaha daar moet ik zó om lachen, lekker eerlijk (ik eet ook altijd voor 2) Verder nog niets gehoord van wendy1983? Pff spannend! Ook alle andere wachtenden: succes. Volgens mij zijn jullie allemáál zwanger, als ik jullie symptomen mag geloven! Lijkt me een goed plan overigens, allemaal zwanger gaan we voor! Oh ik lees op ander topic dat wendy haar ongie heeft 'gekregen' gatsie...
Nou gisteravond maar eens lekker mijzelf verwent met een bad en een zonnebank ( en ja de meningen zijn verdeelt of dit nu wel of niet goed zou zijn bij een evtuele zwangerschap...) . In bad kreeg ik ineens zo'n steek in mijn rechterborst, dat ik bijna niet meer kon ademen... Vol goede moed dus een mat care ultra er tegen aan vanochtend ( de hele week al om de dag, ivm wat er vorige maand is gebeurd wilde ik bij een eventuele bevruchting nu zeker weten wanneer er hcg word aangemaakt en wanneer het stopt... Maar helaas.... zo nega als het maar kan.... net als die van maandag.... Ach we gaan maar weer terug in de modus op naar ronde 15 toch?
Zonnebank kan absoluut geen kwaad voor een zwangerschap hoor nieuwbegin. Ik heb een behoorlijke tijd als zonneconsulente gewerkt! Je hebt 2 risico's: - Je baby krijgt het warmpjes, je kan een handdoekje op je buik leggen, dat is al voldoende! Regelmatig (hoog)zwangere vrouwen op bezoek gehad. Geen probleem. -Een zwangerschapsmasker. Totaal onschuldig fenomeen! Nog niet opgeven Nieuwbegin! Je hebt nog 2 dagen te gaan. Dikke knuffel
Hier nog geen duivels Net mn laatste test gedaan. Was weer licht positief binnen paar minuten, maar was een beetje mislukt voor mijn gevoel. Het duurde heel lang voordat de test ging werken en er zit nog allemaal roze op de achtergrond. Nu naar mijn werk...afleiding.
Ik ruik toch écht veel beter en mijn (.)(.) worden ronder. Dat laatste is nou weer niet zo nodig van mij, omdat ik al vreselijk royaal bedeeld ben....
. Zo vreselijk royaal bedeeld ben ik nu ook niet, maar mijn (.)(.) groeien ook altijd enorm tijdens de twee laatste weken van mijn cyclus. Mijn vriend vindt die twee weken altijd zéér interessant . Gisteren wat steken en krampjes gehad. Als de komen, zal het zaterdag of zondag zijn. Die steken en krampjes heb ik elke cyclus, dus buiten innestelingsbloeding van eergisteren, is het business as usual. Oh ja, Didiitje: gefeliciteerd!
Didiitje gefeliciteerd hoor. Geniet maar lekker van je zwangerschap. Hier nog steeds geen ongi en ben dus vandaag 1 dag overtijd. Ik w8 nog even af tot morgen en dan zal ik weer eens testen als ik dan nog niet ongi ben. Knuffels van mij