NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980 12. Mnq & Tezzz 13. Wendyy & Dorientje & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Merelrosie & Indogirl 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 & Sannemart 20. Danii & Roshi & Aaltjuh & Harmina 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki & Semantha 24. Truus1980 & Hanna1974 & San1986 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin & Freewilly8 26. Wieffie & Maxje & Hummel & ManonF 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & bonny & Just the2 of us & Lievelief & Wolkje1979 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo & Judith1980 29. Dimmel & Marina & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy & Mimi1981 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 & Melloncollie & Verhip 31. Muffie & Nikkie80 & Meis1984 & Mupkuh & Ischa31 & Yuca & Kirstin 216 passagiers voor de roze arreslee 101 ongesteld, 36 zwanger, 10 negatief , 1 twijfelgevallen, 11 onbekend, De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 25 januari: Testmarathon 28 januari: 1. Semmi 2. Nieuwbegin Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie @Nieuwbegin in heb je groen gemaakt @Susanbenjamins ik heb je rood gemaakt @Pein2008 ik heb je rood gemaakt @Maxje ik heb je groen gemaakt @Poeki ik heb je groen gemaakt @Tibo ik heb je rood gemaakt @Wendy1983 ik heb je rood gemaakt @Didiitje ik zie je nergens op de lijst? @Hypnose waar sta jij? Ik hoop dat ik verder niemand vergeten ben.
Hahaha nou groen had niet gehoeven hoor, want ik test niet om te weten of ik zwanger ben zeg maar... maar is goed hoor... groen staat mij goed denk alleen dat hij vrijdag op rood mag... We zien het wel... @hypnose... volgens mij gewoon gefeliciteerd hoor.... maar ik snap je afwachting wel... ( en als hypnotherapeut ben ik nu eigenlijk wel benieuwd naar de betekkenis van je nick...)
Ik heb eigenlijk een vreemde vraag. Die steekjes en krampen in de tweede helft van mijn cyclus heb ik steeds na het klaarkomen . Zijn hier nog meiden die dat hebben? Is dat van het samentrekken van de baarmoeder en zo ja, is dat dan niet slecht voor de eventuele innesteling? Mij lijkt dat vreemd, maar ik vroeg het me toch af .
nee hoor is niet slecht als er een beebje zit, zit die echt wel goed vast, de raakt niet los (ook niet van niezen of zo...) En ja, met klaarkomen trekt je bm samen, is heel normaal. ik heb nog steeds allemaal kwaaltjes... ben zooooo moe, en gisteren stond ik een winkel, werd ineens duizelig en misselijk... nog paar daagjes wacgten, pppffff. Ga nu wel pas zaterdag testen denk ik, als ik het volhoud
Ik heb nog ff een vraagje. Kan je testen met urine van een paar uur oud? Ik wil met ochtendurine testen (waarschijnlijk maandag of dinsdag) maar mijn man is dan al naar zijn werk. Kan ik dan een paar uur later met die urine (samen met mijn man dus) testen?
Dan bedoelde je mij denk ik? Ik weet niet wat je precies wilt weten. Vannacht wel weer gedroomd, slechts 1. Waren met mijn ouders in Polen. Niemand wist de weg. Later ook schoonma erbij, die vond het zo zonde dat de stad waar we waren, heel modern was (opnieuw opgebouwd door de oorlog, ik gok op Warschau?). Niemand wist de weg en normaal wist mijn vriend dat wel (die weet echt overal de weg) maar nee hoor. En wij zoeken naar de metro. Toen gingen we weer weg met de trein. Thuis gekomen ging ik gehakt rullen (in een keukenkastje haha!) en het was in mijn oude huis...waar ouders inmiddels ook niet meer wonen. Weer supervaag dus. Verder geen symptomen meer eigenlijk. Voel me niet beroerd of moe. Dus tja...de hoop is wel een beetje weg nu. Is ook pas 1e ronde.
Oh ja... ff in de boekenkast kijken hoor... Helder gezien met gesloten ogen van Ronald Pino. ISBN: 905599108-2
Ja ik bedoelde idd het boek. Droom ook veel, soms meerdere dromen per nacht... ben wel benieuwd hoe je dromen kunt interpreteren... vanmorgen nog steeds jeukend/stekend gevoel in mijn (.)(.)! vooral in tepels... nog een paar dagen geduld. Probeer maar niet teveel eraan te denken. hou mezelf maar voor dat het gewoon ongi kwaaltjes zijn...al valt het niet mee om dat te denken! oh ik hoop het zo!
Het leest lekker weg ook dat boek, met veel praktijkervaringen van de schrijver. Hij vertelt ook over zijn vermiste dochter en hoe hij dankzij zijn droom al wist dat ze niet meer in leven was. Heel bijzonder. Ik heb de hoop een beetje opgegeven hier. Beetje een down dag vandaag Moet zo weer werken en heb echt geen zin.
Dus als we rare dromen hebben, komen we bij onze dromendoter, die het kan opzoeken in het grote boek! @timzijnmama, ik heb hier wel eens gelezen dat je urine max 3 uur mag bewaren, maar op mijn werk bewaren we het weleens 8 uur, om dan onderzoek te doen. Aantal dagen geleden nog wel trekkerig gevoel in onderbuik en misselijkheid met vlagen.. Nu geen trekkerig gevoel meer. Misselijkheidsvlagen nog wel eens zomaar tussendoor op werk enzo. Zit nu alweer op dag 33...
Thanks. Ik heb trouwens nog een kwaaltje ondekt. Heb al een paar dagen echt een spraakgebrek... Kom echt niet uit mijn woorden soms. En vannacht ook vanalles gedroomd wat niet met elkaar te maken had maar wel in elkaar overliep. Ook dat ik net gemist werd door een trein, die vervolgens een vrachtwagen aanreedt. Ik werd niet eens bang...vaag.
Goedemorgen dames! Heerlijk lang uitgeslapen en nergens last van.. Alleen gisteren een beetje misselijk maar dit ben ik volgens mij altijd wel voor mn NOD.. Ik ga a.s. vrijdag testen, spannend!
hoi hier nog geen duiveltjes, wel nog erg misselijk en mijn borsten voelen vreemd aan. het is irritant als er iets tegenaan ligt (als ik in bed lig) zoals mijn armen. doet niet zeer maar is wel vervelend kan er niet lekker door liggen. net of ze in de weg liggen. nog maar even geduld proberen te hebben. groetjes MarielleB