Dat met die borsten heb ik ook, een heel vreemd gevoel. Heb het nog nooit eerder gehad. En ook van die dikke stukken op mijn tepelhof, net dikke aders alleen gewoon de kleur van de tepel. Weet niet wat het is.
Oja.. er was nog iets wat ik wilde vragen, maar het is misschien een beetje een rare vraag.. haha.. Ik ben sinds een paar dagen na mn ovulatie steeds heel erg ehh 'nattig' daar beneden.. Hetzelfde zeg maar als wanneer je opgewonden bent, alleen nu de hele dag door.. (en niet opgewonden ) .. Normaliter heb ik van dat dikkige witte afscheiding (Sorry!) maar dit keer is het transparant en niet zo dik.. Het is net zoals in mn vruchtbare periode zeg maar .. Is dit normaal een paar dagen voor NOD?
@ Lievelief Ik heb er ook last van, voel het soms zelfs een beetje "lopen" En het is een beetje als verdunde melk, niet draderig ofzo. Voor de mensen die dit berichtje lezen tijdens de lunch: Eet smakelijk!
een vraag en een opmerking opmerking: ja je kan met `oude urine`testen hoor dat is geen probleem. Zet het even in een bakje in de koelkast en het is nog prime te gebruiken vraag: een innestelingsbloeding kan je die alleen hebben als er ook daadwerkelijk een bevruchting is geweest of ook zonder bevruchting ?
hey hey meiden alle zwangere van harte gefeliciteerd meiden die ongi zijn geworden heel veel succes in de volgende ronde alle wachters heel veel succes laten we hopen dat we allemaal zwanger mogen gaan zijn gr maria
Dat wordt dus geen melk straks Ik wordt gek van mn tepels. AL ga ik er maar iets langs met mn arm ofzo dat steekt het al, doet zo'n auw
He drumvriendinnetje, ik vind de samba cool! (off topic) Het is ook volle maan he, dan dromen mensen toch ook meer?
Het wordt hier behoorlijk spannend zeg. veel meiden die rond 28-1 hun NOD hebben. Ik heb nog niet echte kwaaltjes, maar wat wel raar is: Ik ben de afgelopen week al ruim 1,8 kilo afgevallen en heb steeds honger ik eet (en snoep) ook best wat af, maar val toch af. Ik ben na mijn vorige zwangerschap 20 kilo afgevallen, dus ik stond nu even stil. Ik doe mijn best nu ook niet om af te vallen en toch val ik af. Iemand hier ervaring mee of dat ook een "zwangerschapsverschijnsel" kan zijn? Normaal kom ik zelfs juist aan in de week voor mijn NOD, gek toch?
He tom78, heb jij soms ook iets met drummen? Ik vind de samba vooral cool om te spelen...luister het zelf nooit en dans er al helemaal niet op hihi. Maar als je drummer bent verrijkt het echt je vaardigheden; sambaritmes misstaan heus niet in een metal nummer! Dromen mensen meer met volle maan? Hmm..never knew that! @marjan72: ja zeker spannend! Heel veel meiden die tegelijk met hun NOD zitten. Ik heb geen ervaring met jouw kwaaltje. Gekke is alleen dat ik gister echt ontzettend veel gegeten heb, denk echt wel voor 3 personen! En daarna gewoon een halve chocoladeletter er tegenaan! Vreetkicks ontstaan meestal nadat ik ongi ben geworden, maar nu dus er ruim voor.
Gaan we allemaal op hetzelfde tijdstip testen, en dan het forum bombarderen met al onze (hopenlijk) positieve tests
Zeg hoeveel bevestiging moet je hebben? Zo'n streepje kan er alleen maar komen als je 't hormoon in je bloed hebt hoor! En nu ophouden met twijfelen!
Zou wel leuk zijn natuurlijk. Ik ehb zelf alleen het idee dat mijn ei later is geweest dus dan zou mijn NOD ook later zijn. Ik denk niet dat ik voor 30 of 31 januari al ga testen. Heb met opzet ook geen testen in huis, om te voorkomen dat ik te vroeg test. Dat doe ik anders namelijk zeker wel (gezien mijn ervaring met mijn vorige zw, hihi). Toen werd ik alleen maar onzeker van dat lichte 2de streepje en kwam de blijdschap niet echt meteen. Nu ga ik echt wachten tot ik heel zeker weten overtijd ben om dan pas te testen.
Hahaha moeilijk te overtuigen he Ik had trouwens gister wel even bonje met vriendlief over het tijdstip van testen...ik dacht zelf aan 31 januari. Ik moet namelijk 30 op 31 werken en daarna direct een gesprek met mijn leidinggevende over mijn voortgang het afgelopen jaar. Ik dacht nou dan kan ik daarna een test kopen en lekker thuis op mijn gemak de test doen. Vond mijn vriend dus niet leuk want die had donderdag een congres en feestje ergens in verwegistan (gewoon NL hoor) en zou laat thuis zijn. Daarbij komt nog eens dat ik donderdagavond repeteer met de band en hij vrijdag vroeg zijn bed uit moet voor werk. Vinden jullie? Ik had gister echt zoiets van ja daaaaag...moet ik nóg langer wachten omdat jij het zo druk hebt? Was wel een beetje ego misschien, maar ik vond het echt niet cool.
Ik heb zelf ook alleen getest, maar mijn mannetje kan niet tegen die spanning en hoort het liever achteraf! Makkelijke keuze dus. Je kan nog de telefoon erbij houden? hmm da's niet echt een optie he
Nee via de telefoon is zo onpersoonlijk Ik zag het zelf ook heel anders voor me: ik zou de test inpakken in een doosje met een slabbetje erbij ofzo met 'voor de allerliefste pappa' erop...en dan afwachten hoe hij reageert....maar blijkbaar wil hij het samendoen. Vind ik zelf minder leuk. Ik vind het namelijk fantastisch om mensen te verrassen. Daarbij komt dat we al bedacht hadden dat we het onze ouders samen zouden vertellen. En daar wachten we wel even mee, dus we hebben zat tijd het samen te delen. Ik vind alleen dat moment van testen zo...echt iets tussen mij en het kindje. Waarom weet ik niet. Daarom denk ik ben ik nu heel egoistisch bezig?!
melloncolli, je klinkt wel lekker zeker van jezef, voel je je echt zwanger ? Ik heb echt weinig hoop, zit elke keer maar te wachten op de ongi al kan het ook nog best even duren voor deze zich laat zien natuurlijk