kan ik er ook bij ik denk rond 20 januari . terug de eerste ronde , ben een tijd t erug aan de pil geweest veel probemen gehad enzo, maar nu gaan we er echt voor! we verlangen er meer dan ooit naar!
hallo allemaal ik wil me ook even melden mijn nod is 17 januari (hopen dat de pendels uitkomen ) groetjes debby
hoihoi Ik voel al wat gerammel in mijn onderbuik, heb het gevoel (en de hoop) dat mijn ei toch wat eerder komt...
Heel gezellig! Ik heb ook veel gerommel in mijn buik. Beetje trillirig alles. MAar goed ik ga ons huis even een beetje soppen, is er weer aan toe!
Ik weet niet wat ik heb hoor vandaag, ben beeje emotioneel, en wil alles schoonmaken, heb hoofdpijn, mijn rug doet vaag (kleine steekjes) en ik heb krampjes in mijn onderbuik.. Wat moet ik daar nou mee? Ik weet dat ik al een keertje zwanger ben geweest, maar toen was ik aan de pil.. zou het er op kunnen wijzen dat ik mijn eitje al heb gehad? heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn Groetjes Diana
goedemiddag allemaal er wordt wat afgekletst hier kan het amper bijhouden maar ja in ieder geval alle klussers veel succes
hoi meiden ik kom me ook melden! mijn NOD is 5 januari. Ik heb zondag mijn eerste KID gehad en morgenavond nog een keer maar misschien vanavond nog. Want vandaag waren de streepjes op de ovulatietest eindelijk even donker! liefs, loopy
NOD LIJST JANUARI 2008 1. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Marieke21 & Mark en Maria & Tom78 & Esther 7 & Selma2007& Maxje 2. Jessica83 3. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke 4. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & MenM & Shirbeuk 5. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy 6. FreeWilly8 & Bimba 7. Jent 8. Angellady 9. Rach84 & Wens3 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Joel 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Zon1980 12. 12 13. Wendyy & Dorientje 14. Lotje26 15. Maxie 16. 17. Dimmel & Jessejaime & Leonie1986 & Debbyvermeer 18. Taliaa 19. 20. Melanietje 21. Guusje44 22. 23. 24. 25. 26. Wieffie 27. 28. 29. 30. 31. 68 passagiers voor de roze arreslee 0 ongesteld, 0 zwanger, 0 negatief , 0 twijfelgevallen, 0 onbekend 8 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 januari: 1. Fairy Tale 2. Maxje Testmarathon 8 januari: 1. Zeehondje 2. Bapsie 3. Didi1988 Testmarathon 12 januari: 1. Jent Testmarathon 15 januari: Testmarathon 22 januari: 1. Jessejaime Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie
hoihoi, zou mijn ei nu ineens eerder kunnen komen? in de vorige cyclus voelde ik mijn ei op dag 15, maar werd pas ongi op dag 32 (was misschien beetje zwanger, want heb wel vaag positieve testen gehad), de cyclus daarvoor was wel mooi 28 dagen, en ik heb nu al naderende ei symptomen. p.s. heb voor de mk ook een keer een cyclus van 22 dagen gehad, dus het zou natuurlijk kunnen. in ieder geval maar weer beginnen met klussen