NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ik geloof er toch niks van hoor :cry:

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hypnose gefeliciteerd meid! :D

3. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Dankjewel en jij ook! :D

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Hypnose GEFELICITEERD hopelijk volgens we je snel ;)

5. Semantha

Semantha Lid

12 jan 2008
    70
    0
    0
    Ik zie echt helemaal niets op de test.
    Niet eens een vaag streepje.
    En heb al wel buikpijn en krampen enzo maar nog geen ongi.
    Voel wel dat het moet komen maar zet weer niet door ofzo ik weet het ook niet.
    Heb wel doorzichting slijm...
    Ben nu wel zo van die test was negatief dus laat het nu maar komen dan kan ik door met de volgende ronde.

Knuffels

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    alle nieuwe zwangere gefeliciteerd

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hypnose en andere nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Hier wordt het spannend!
    Soms wat symptomen als moeheid, gevoelige borsten en wat krampjes, maar andere moment voel ik niks. Heb me vanmorgen nog maar net in kunnen houden om niet vast te testen.
    Zou morgen ongi moeten worden als ik zelfde cyclus heb als vorige maand na mn mk. Maar ga van een dag langer uit, omdat dat voor mn mk ook zo was. Dus vrijdag NOD.

Heel succes iedereen!

Duimen jullie met mee mee?

8. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    we blijven duimen, nog 2 nachtjes en dan is het al weer vrijdag.

9. Jip

Jip Lid

19 jan 2008
    31
    0
    0
    Hallo allemaal,

Alle zwangeren natuurlijk gefeliciteerd! Ik moet nog 5 nachtjes slapen voordat ik mag testen... Denk dat ik wel wat symptomen heb, maar volgens mij denk ik dat al elke maand :)

Groetjes

10. pipikippie

pipikippie Actief lid

16 dec 2007
    158
    0
    0
    ook van mij GEFELICITEERD!

hopen dat er nog veel meer pos.testen deze maand!

ik ga zelf pas zaterdag testen omdat ik niet precies mijn cylcus weet (alleen zeker dat ei op de tiende was)

11. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    hahaha ok dan... en ik mij nu al 3 dagen afvragen of we miisschien wel concullegas zijn ofzo ;)

Ah ja een fout die ik veel maak, achter alles een diepere betekennis zoeken...

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Gefeliciteerd Hypnose ! Super ! :D

Ik voel nog steeds niet zoveel. Ja nu krijg ik af en toe dat gekke pijntje in mijn rechterbil/bovenbeen. En soms lijken mijn tepels een beetje brandering maar verder merk ik er niks aan. Ook geen buikpijn, krampen of wat dan ook. Heb wel een dichte neus maar dat heeft niets met zwangerschap te maken hihi ;)

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier nog geen menstruatie, maar wel buikpijn... :(

14. melloncollie

Hopen maar weer ;)

Mogguh iedereen!

Stond op met een lichte misselijkheid net. Maar kan ook zijn omdat het zo vroeg is, heb ik weleens meer. Gisteravond had ik een beetje last van mijn rug, net op de grens tussen lage en hoge rugpijn. Lekker vaag weer :S

15. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    goedemorgen allemaal !
    Hier darmen die zijn leeggelopen....komt het door de spitskool van gisteren ? of ?
    nee ik moet me niet gek maken natuurlijk maar krijg wle de neiging er stiekem een test tegenaan te gooien maar goed geduld is een schone zaak :oops:

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Is dat ook een zwangerschapssymptoom dan, darmen die van slag zijn...? Of begrijp ik het verkeerd?
    (krijg hier ineens weer wat hoop dat mijn buikpijn komt door mijn darmen want ik moet zo denk even naar het toilet ;) )

17. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    nee hoor is geen symtoom volgens mij maar je gaat gewoon wat zoeken zeg maar ;) het komt gewoon door de stomme spitskool van gisteren hoor ;)

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou ik ben net naar het toilet geweest...liep niet leeg, maar leek wat verstopt te zitten.

Even een vraagje: (niet om mijzelf gek te maken, maar uit nieuwsgierigheid... ;))

Kan het zijn dat je afscheiding anders ruikt dan normaal en dat dit te maken kan hebben met een eventuele zwangerschap?

Ik mag van mezelf pas zaterdag testen als ik niet ongi ben dan. Dit omdat ik niet meer zo zeker ben van mijn cyclus. Mijn vriend wil liever nog langer wachten...is denk ik bang voor teleurstelling en heel relaxed ingesteld, zo van: is het zo dan is het zo, zo niet, dan gaan we volgens maand vrolijk verder met klussen (is natuurlijk ook wat voor te zeggen :) )

19. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    verstopt zitten is eerder een symtoom trouwens en dat anders ruiken geen ideemaar kan me zo voorstellen dat door hormonen de geur wel anders wordt

20. melloncollie

Ik dacht dat leeglopen ook een symptoom kon zijn hoor !

En mamaFleur weet precies wat je bedoelt ik kan ook echt niet meer wachten....en ik wil pas de 31e testen pfff :evil:

Nou ik ga maar weer eens aan het werk....

Deel Deze Pagina