Ik hoop het ook ! Voel me beetje misselijk nu. Maar hoor 10 sec. later op het nieuws dat er waarschijnlijk een griepepedemie aankomt, dus dat kan het ook nog zijn. Al is het 10 jaar geleden dat ik echt flinke griep had.
Oh wat spannend....! Je lijkt mij nu wel een paar dagen geleden. Toen zat ik dus in precies hetzelde schuitje als jij. Ook spijt dat je nu getest hebt haha? Kijk maar in mijn album voor mijn test (3dagen voor NOD). Nou hopelijk ben je gewoon zwanger!
Oja en toevallig had ik toen ook een kruidvat test gedaan, die was eerst nega maar paar min later zat er een heeeeel lichtblauw lijntje op. Niet te snel opgeven meid, je moet nog paar daagjes tot de NOD! Ik duim voor je.
Zo, 1 dag gewerkt en 4 pagina;s erbij hier! Jeminee Nou ik ben nog steeds niet ongesteld....ik krijg steeds meer hoop en ben dan ook bang voor de teleurstelling als ik toch ongesteld wordt na weet ik hoeveel dagen, dus ik denk dat ik morgenochtend of zaterdagochtend ga testen (als ik dan nog niet ongi ben) want dan ben ik tenminste uit de onzekerheid. Wordt gek van het 'wel of niet?' wat telkens door mijn hoofd gaat.... En Lievelief volgens mij ben je zwanger!
Ik begin hier soms toch wel te denken, zou ik dan toch zwanger zijn Was net eten aan het koken rook zo ontzettend chemisch. Mijn vriend zei ruikt heerlijk waar haal je het vandaan.
Goedenavond allemaal, Ik zal me ook maar weer 'ns melden , voordat mn NOD in zicht komt... @alle zwangeren: gefeliciteerd! Nog een week te gaan voor mn NOD en nu alweer ongeduldig. Hele maand nergens last van, maar als ik de dagen tot de NOD af kan gaan tellen slaan de zenuwen toe.... Wil ik niet, maar toch gebeurt het . Heb af en toe wel wat klachten, maar of dit met een zwangerschap te maken heeft, durf ik niet met zekerheid te zeggen... Heb wel gemerkt dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, dus durf nergens op te hopen (al doe ik dat stiekem wel ). Suc6 nog even allemaal met de laatste loodjes deze maand! Liefs Meis1984
@ Mupkuh....nee heb nog niet getest. Mijn NOD was niet helemaal zeker vanwege een rommelige menstruatie afgelopen maand. Maar het was of afgelopen maandag (zoals op de banner) maar het kan ook pas gisteren zijn geweest.
Ik had gisteren m'n NOD, maar er is hier nog niks te bekennen. Nu moet ik zeggen dat ik altijd een hele lange en onregelmatige cyclus had, dus die NOD zegt niet zoveel. Ik heb ook geen enkel teken van een eventuele zwangerschap. Ik wacht het dus nog even af, en anders gooi ik er volgende week een testje tegenaan. Groetjes, Beep
Alle zwangeren gefeliciteerd! Ben even een tijdje niet op de site geweest omdat ik zelf erg gek word van de onzekerheid en het juist van mij af probeer te zetten. Nou lukte het matig dus toch even lekker bijlezen.
ik heb eigenlijk hetzelfde gevoel. Soms hoop en soms ook het idee dat het nu toch nog wel niet zover zal zijn......we shall see! Succes meid!
Meiden we willen dat de volgende zwangere zich meldt....en wel heel snel....haha! Ik ben benieuwd of ik tot maandag kan wachten met testen. Morgen NOD, maar wil wel tot een paar dagen over tijd wachten om teleurstelling te voorkomen.
Nou ik gooi het bijltje erbij neer hoor, weer ongesteld! Hoe kan dat nou? Goede temperatuurdaling en -stijgingen gehad, positieve ovulatietest, goede momenten geklust, goed sperma, pillen geslikt, blijven liggen na klussen ed. Ik weet het niet meer . Volgens mij zitten mijn eierstokken verstopt ofzo . Ik weet het anders ook niet...