NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Goed dat je zo lang kan wachten zeg!

Nou ik schreef het al in het klaaghoekje...heb al weer last van lentekriebels hihi. Maar ik zit nu te denken ik was toen ik uit bed kwam echt heel down, voelde me echt brak terwijl ik er eigenlijk geen aanleiding voor kon bedenken. En ben nu ineens zo happy weet niet precies waarom. Het zonnetje schijnt! Vind het nu niet eens zo erg om straks te gaan werken. En gisteren was ik ook echt moe en gewoon een beetje depri. Wel vaag.

2. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    tja ik verwacht niet nu alweer zwanger te zijn zo zonde van die testen...

misschien ben je wel zwanger toen had ik ook van die wisselende buien zelfs paar dagen na de innestelling moest ik spontaan janken om niks terwijl ik normaal echt niet een jankerd ben :)

3. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ja, dat had ik ook..
    Ik was op vakantie tijdens mijn vorige zwangerschap (ik zou daar ongesteld worden, het was ongepland..) en vanaf de dag dat wij aankwamen moest ik steeds huilen, gewoon om niets.. Ik had heimwee naar huis (Heb nog nóóóit heimweer gehad..) en vooral 's avonds barstte ik in snikken uit :rolleyes: :p

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik had geen jankbui gelukkig! Die heb ik eens in de zoveel tijd, dan ben ik echt heel zielig dan komt het uit m'n tenen! Maar dan is er ook meestal een goede aanleiding voor...was gister denk ook een beetje depri door het op de wachtbank zitten en had ook weer gezeik met de woningbouw. Hoe dan ook, het voelt nu alsof ik op vakantie ga zo blij ben ik. Dan ben ik ook altijd heel blij :D

5. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Heb even een foto gemaakt van mn test.. (Gisteren; 4 dagen voor NOD)
    Zouden jullie ernaar willen kijken?

Het was echt moeilijk een foto te maken.. maar dit was het beste wat eruit kwam: zie fotoalbum!

Titel: Heeeelp ;)

6. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Heb met mijn neus op het beelscherm gelegen en zie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag iets over paar dagen nog een keer testen...

heb hem ook ff in negatief gezet maar dan zie je eigenlijk niks...

7. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ja heel herkenbaar
    was ook best snel geirriteerd terwijl dat normaal ook niet zo was...

8. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Nee indd.. in negatief zie ik ook niets.. maar in het écht zit er echt een rozig streepje.. niet wit, echt rozig..
    Zo vreemd..

9. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    tja iedereen heeft weleens zijn emotionele momenten als ik ongi moet worden heb ik dat ook wel een beetje maar met de zwangerschap was het 10x zo extreem

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve meiden!

Gefeliciteerd voor de zwangeren!

Zoals jullie misschien al wisten ben ik naar NOD februari! De meiden voor Januari heel erg veel succes nog!

Liefs Wendy

11. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    en het kan geen indrooglijn zijn ? Misschien ben je gewoon toch nog te vroeg. Welk merk test is het ?

Hoe zet je iets in negatief en wat zegt dat dan ?

12. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Tja ik weet het écht niet..
    Ik ga maar uit van een indrooglijn..
    Maar als ik nu die kruidvat test erbij pak.. zie ik daarop ook een licht 2e blauwe lijntje..
    De test op de foto is een sensitest.

13. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    maak ook daar even een fot van dan en als je daar toch ook iets ziet dan ben je toch gewoon zwanger denk ik maar gewoon nog erg pril

14. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    ik heb nu 2 foto's van de sensitest in mn album.. ik weet het echt ff niet haha..

15. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    ehn die kruidvat ?

16. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ja maak ik ook ff foto van.. momentje :)

17. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
  18. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Kan een indrooglijntje roze van kleur zijn?
    en net zo breed als de andere streep?

19. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    ja dat kan. Kijk er zitten op de test 2 lijntjes. Op die ene zit een middel dat verkleurd volgens mij zodra het nat wordt en de ander reageert op hcg. Op die plek waar die lijntjes zich bevinden kunnen wel eens een soort opdrooglijntjes of vage lijntjes late zien volgens mij maar hoe het precies zit durf ik je niet te zeggen maar het lijkt me toch niet dat ze echt duidelijk zichtaabr worden net als bij jou

20. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    als je de test langer dan na 10 minuten afleest kan het de indrooglijn zijn... weet niet wanneer je de kruitvat test hebt gedaan?

Deel Deze Pagina