Hmm jeetje.. wat een rotgevoel dit haha Die stomme kruidvat test wil maar niet lukken.. maar ik blijf het proberen hoor! Dat is een lichtblauw streepje en die zie je minder goed als de sensitest.. (Komt misschien ook omdat de sensitest met ochtendurine is gedaan en de kruidvat test met 'middag'urine)..
via het programma paint dan kan je foto in het negatief zetten en dan zie je het beter maar bij deze dus niet omdat het heeeel licht is...
áls het een indrooglijn is.. dan betekent het dat ik 3 testen hier heb liggen met een indrooglijntje.. Dat is wel écht typisch iets voor mij..
Oh wat lief dat jullie zo snel reageren Ik heb nog 1 sensitest in huis.. wil het liefste morgen nog met die testen (scheelt weer wat centjes ) .. maar weet niet of ik het durf..
Erg spannend Lievelief, ik duim dat het een positieve test is, want ik zie ook wel heel licht iets, ik hoop dat hij morgen duidelijker is meid!
Woensdag heb ik voor het laatst getest. En toen was ie negatief. Ik was toen 1 dag overtijd. Knuffels
Pf, hier ook allemaal tekens dat ik zwanger zou zijn. Gisteravond op bed echt heel erg misselijk (hoefde net niet over te geven), vreselijk koud, kramp in mijn voeten (had ik bij mijn dochter toen ook), afvallen, hoofdpijn, blauwe aders op mijn borsten, "kriebelgevoel" in mijn buik enz enz., maar wat de doorslag geeft van dit gevoel: Mijn gevoel! Ik heb echt het gevoel zwanger te zijn, kan het niet uitleggen. Ik had het met Emma destijds ook en nu dus weer. Als ik zondag niet ongi ben ga ik testen, spannend! Succes aan de anderen die nog moeten testen en gefeliciteerd aan de zwangeren die er al weer bij gekomen zijn!
Ongi-krampen kan ook betekenen dat je wel zwanger bent hoor! Ik heb een hoop zwangeren gehoord die écht dachten dat ze ongi werden maar toch echt zwanger waren..
Dat had ik idd ook bij de eerste, ik was er heilig van overtuigd dat de ongi zou komen, maar gelukkig was dat niet zo
Nou bedankt voor alle blije reacties...kan het nog niet helemaal geloven... Inderdaad Mupke; ik had ook menstruatie krampen...dacht ik Nou ik ga mijn mannetje verrassen aangezien hij er niet bij was toen ik de test deed en ik al weer moest werken voordat hij thuis kwam!