Ik baal! Ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Ik was al bang dat ik niet zwanger zou zijn (geen symptomen), maar sinds gisteren begon ik toch steeds meer te hopen dat het wel zo zou zijn. Las ook over een hoop meiden die ook helemaal geen symptomen hadden en toch zwanger waren. Ik wilde weten waar ik aan toe was: weer zo'n achterlijk lange cyclus, of stiekem toch zwanger. Heb net getest, maar helaas negatief . Dat betekent dus dat ik weer zo'n onwijs lange cyclus heb. Ik zit nu al op dag 42, en er is nog helemaal niks dat op een aankomende ongi wijst. Hier kan ik toch niks mee? Zo kunnen we dus ook niet gericht klussen. Ik weet nu helemaal niet wanneer en OF ik wel een eisprong heb. Sjonge, zit echt even in een dip. Die teunisbloemolie werkt nu dus ook niet goed. Groetjes, Beep
He bah, beep. Dan kun je dus nergens van op aan! Nou sterkte, ik heb je hierboven toch maar groen gemaakt. Alles is nog mogelijk tenslotte!
Ja inderdaad balen zeg.....misschien is het voor jou wel handig om elke week een ovulatietest te doen ofzo. Dan weet je wat meer waar je aan toe bent. Of gewoon om de dag klussen de hele cyclus lang Sterkte ermee hoor! Poehhhh en ik moet nog een paar dagen wachten! Al geloof ik dat de ongi eraan komt. Ik voel niks ofzo hoor, ik heb daar nooit last van maar iets zegt me dat het deze maand (nog) niet gelukt is. Bij mij komen de ongikrampjes pas altijd op het moment dat ik echt ongesteld ben.
ik velies wat roze vanmorgen, het is maar heeeeel weinig, hoop dat het niet doorzet Mijn temp was nog wel 37,0, was die al de hele week mooi. Ik wacht af....
Heb mijn vriend laten nakijken en hij ziet de streep ook. Ik zit nog maar op 12 dagen DPO (heb een lutheale fase van 13 dagen), dus ik hoop dat daarom de streep nog zo licht is. Ik ben ook niet zo euforisch als ik dacht dat ik ging zijn . Morgen of overmorgen nog eens testen en als de streep dan dikker is, zal het besef ook wel komen.
Waarom test je niet met met een digitale van CB? Heb je geen getrut meer met die lijntjes ! Ik duim voor je meid! Liefs Nikkie
ergens hoop ik dat dit bloedverlies nog iets te maken heeft met een innesteling. pijn die ik normaal heb bij menstruatie blijft uit. verlies nog wel wat maar minder heftig als anders... oohw om gek van te worden. hopen dat het niet doorzet en anders zit er niet anders op dan door te gaan naar ronde 6 word hier niet blij van..
Zo dachten we allebei dat het raak was, zo zitten we misschien in hetzelfde schuitje. Duim écht voor je dat het niet doorzet!
ja indd. allebei ervan overtuigd dat het raak zou zijn. en dan nu dit! tja ik heb de moed voor deze maand een beetje opgegeven. wat kan je toch door je eigen lichaam voor de gek gehouden worden. jij was er ook zo zeker van.. ach nieuwe ronde nieuwe kansen he
Nou ik zei gisteren ook tegen mijn man. Het is echt niet het feit dat ik ongi ben geworden dat ik zo baal. Tuurlijk is dat vervelend, maar ik zat pas in ronde 1. Waar ik zo van baalde was het feit dat ik het bijna zeker wist! Was al bijna in de gloria, want hoeveel kwaaltjes kan je hebben! Ik heb nu nog steeds pijnlijke borsten, daar word ik dan best boos van.
hier het zelfde verhaal. mijn man zei ook al, nou het kan niet anders dan dat het raak is. gezwollen borsten dikke blauwe aders. tepels donkerder enz enz.. maar het mag toch niet zo zijn denk ik...
heb ook al een aantal keer gehad dat ik echt dacht dat het zover was! wat zijn wij toch aparte wezens dat ons lichaam ons zo voor de gek kan houden... mijn vriend is er heilig van overtuigd dat dat alleen maar is omdat wij er zoveel mee bezig zijn! maar vanmorgen vroeg hij wel stiekem of ik nog kriebelende borsten had.. hi hi lief hé! sterkte allemaal!
Met mijn vorige zwangerschap wilde mijn man me niet geloven (ook om me te beschermen) maar omdat ik toen toch gelijk bleek te hebben, geloofde hij me nu wel! We zaten al bijna samen op die roze wolk te kijken naar ons gezinnetje mét 2 kids. Nou daar zijn we dus samen afgedonderd gisteren. Weet ook zeker dat hij vindt dat ik er teveel mee bezig ben. Weet ik zelf ook, maar hoe doe je dat NIET? Dat kan ik niet hoor.
nee, als je eenmaal de knoop door hebt gehakt, ben je er gewoon veel mee bezig. mijn vriend zegt ook dat ik er niet zoveel aan moet denken, maar ik sta er mee op en ga ermee naar bed.
En die 40e ben ik! IK BEN ZWANGER!!!! Kon het gister toch niet laten om op mijn NOD te testen....en meteen een dikke vette tweede streep met de matcare test! Vanmorgen ook de kruidvat test gedaan en ook die duidelijk positief. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen en uitgerekend op 1 oktober. Kan het zelf eigenlijk nog niet geloven. 27 nov de mk bij 5w2d en nu alweer raak! Ben ook nog een beetje voorzichting en wat onzeker....maar probeer positief te blijven en hoop dat het deze keer wel goed mag gaan.