Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Hypnose: heel veel sterkte... De twee onzekere dames: bij jullie allebei zie ik, als ik heel goed kijk, een vaag tweede streepje... Hoop dat ie duidelijker wordt!
Hypnose veel sterkte meid! Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik wil ook maar ja hier zit er niets anders op dan wachten voel mij echt zwanger maar ja zoals hier al eerder beschreven kan het ook tussen mijn oren zitten
Hypnose, sterkte meid, weet niet wat ik moet zeggen... Hier nog alles rustig, geen ongi... SPANNEND! Voel van alles, lijkt ook sterker te worden.... afwachten...
Mijn vriend zegt: rustig afwachten... maar aan het einde van de week barst hier het carnaval los, dus dan wil ik weten waar ik aan toe ben... en anders wordt het een alcoholvrije carnaval! Valt wel op natuurlijk... moet ik nog iets op gaan verzinnen...
Hummel gewoon ff wachten de meiden zien iets ik echt niet en heb hem zelfs in het nagatief gezet is wat makkelijker te zien dan en daar zie ik ook niks
sorry, maar ik zie ook niks... nog effe wachten, al is het moeilijk! We houden contact, ik moet ook geduldig zijn, we slaan ons er wel doorheen!
Lievelief: Bij jou zie ik inderdaad een streepje hoor, je bent echt zwanger. En als je een duidelijke streep wil dan kun je over 2 a 3 dagen nog eens testen (een ander tijdstip testen wil ook wel eens helpen, bij mij is met ochtendurine vaak minder duidelijk dan middag, gek genoeg). Hummel: iK denk ook echt dat je zwanger bent hoor, voo jou dus hetzelfde antwoord als bij Lievelief. Ik kan op d efoto helaas niet zien of er een streepje staat, maar als jij hem ziet dan is ie er echt wel hoor. Succes dames Liefs Marjolein
Jeetje, ben zo zenuwachtig! Maar.. voor het geval ik niet gek ben, even ter controle.. Als er geen streepje zou staan, zouden jullie ook niets zien op mn foto he? (Ik ga echt overal aan twijfelen.....)
meiden die nog in onzekerheid zitten....spannend! Hoop dat het raak mag zijn voor jullie! Ik heb geen ervaring met vage lijntjes. Heb altijd paar dagen na mijn NOD getest. Wie zullen de laatste zwangeren van de NOD maand worden?
@semmi: ja, nu weet ik weer precies waarom ik NA mijn nod moet testen. Deze onzekerheid is ook niet leuk. Liefs Hummel.
Ik kreeg net wat ongi -achtige krampjes en toen ik naar de wc ging, ook al wat bruinig bloedverlies (sorry voor de details). Het lijkt er dus op dat ik gewoon mijn ongi ga krijgen maar ik wacht nog even tot morgen af. Zou dus betekenen dat ik te vroeg ben met de ongi deze keer.
Enne hummel! Heb net even mijn (nuchtere) vriend naar jou test laten kijken en ook hij zei: ja ik zie een streepje..
ow meiden das spannend met die vage testen zeg.. Goede leer voor de rest van ons, niet voor NOD testen.. Moet ik natuurlijk wel weten wanneer mijn NOD is haha! En hypnose, snap heel goed dat jullie je al papa en mama voelden, maar dat blijven jullie ook hoor! En worden het ook zeker nog een keer! Heel veel sterkte deze moeilijke dagen.. Heb zelf nu echt een raar gevoel in mijn buik, volgens mij nog niet eerder gevoeld. Soort van plopjes, en heel af en toe steekjes in de buurt van navel, dat heb ik nog nooit eerder gehad. We zullen wel zien.. Ondertussen al weer dag 37.