Ik word gek... Ik durf bijna te zweren dat ik zwanger ben... Maar ik wil nog niet testen want mijn NOD is nog niet geweest... Ik herken dat rekken van mijn baarmoeder... Heb het al de hele dag
Hai Stoetel, Hier hetzelfde. Ook 5 dagen overtijd en nog geen ongi ook niets te bekken of tekenen. Ik wil nu ook echt dat het komt word zo ook crazy der van. Dan kunnen we met opgeheven hoofd door naar de volgende ronde. Knuffels
1 dag voor NOD kan geen kwaad toch ? ik zelf heb nog nooi getest voor NOD want het kwam of te vroeg of precies op datum.. Ik denk dat je wel een testje kan wagen morgen .. 1x heeft het 15 week geduurt voor ik ongsteld werd. Zelfs primoluut heeft toen niet geholpen :S ....
Allereerst gefeliciteerd! Je zult wel in de wolken zijn! Eerlijk gezegd durf ik niet echt... Ik heb deze maand pas mijn miskraam gehad.
ik zie dat ik op de lijst op "onbekend" sta maar ik ga morgen testen mijn officiele nod ben ik al voorbij maar omdat ik een ma heb gehad weet ik dus niet meer waar ik nu aan toe ben... gooi er morgen toch maar ff een test tegen aan. Zwangeren gefeliciteerd!
Hallo Nou ik heb als het goed is woensdag mijn NOD. Ik durf ook niet te testen hahaha ik hoop zo dat het raak is. Ik ben nu 3 maand van de pil af. Ik voel mijn lichaam altijd goed aan ook wanneer er een eisprong is. Vanwege mijn slijm En heb goed geoefend in die tijd haha Dus SPANNEND voor ons allemaal! Ik ga ook woensdag testen. ik ben ook erg benieuwd voor jullie. Groetjes Yala
@ Selina Bij mijn zwangerschaptesten stond in de uitleg ook dat als je pas een miskraam hebt gehad, de test positief kan zijn terwijl je niet zwanger bent, dit omdat er dan nog HCG aanwezig is. Dus ik zou inderdaad ook nog even wachten met testen. @ Lievelief Eindelijk mag ik je dan echt feliciteren met je zwangerschap! Geniet ervan!
nou, ik baal, bruinverlies heeft doorgezet...cyclus begint nu dus op 27 jan, toch? mijn lichaam blijft signalen van zwangerschap aangeven, waarom hou je me zo voor de gek! tim zijn mamma, hoe is het bij jou? ook nog steeds last ervan? voor alle zwangeren, gefeliciteerd! Alle anderen, tot in februari!
Ik heb er ook nog last van. Straks weet ik meer als ik weer thuis ben( zit nu nog op het werk ben om 9.00 uur klaar)
Goedemorgen! Hier een happy meisje, ik besef het nu pas Even een foto van mijn test: Wat een verschil met die vage testen he? Voor mij nooit geen sensitest meer, vaag gedoe! Dit is een apotheektest en de streepjes knalden er af!
Lievelief van harte! Dik in orde die test! Bonny, ik heb er ook nog last van...Vreselijk zo'n lijf. Enne volgens mij begint je cyclus op de dag dat je rood bloedverlies hebt, maar dat weet ik niet zeker. (bij mij begon het meteen rood)