Oke dit ga je niet geloven. Ik doe net een zwangerschapstest met alweer mijn 4e of 5e beetje urine van de dag. En na 5 minuten ontstaat er doodleuk een 2e licht streepje. De test is nog niet helemaal opgedroogd maar ik verwacht binnen 5 minuten wel. Zal ik nu een digitale test doen ?
Melloncollie: woooow Super zeg! De digitale heeft wel iets meer hcg nodig, ik zou hem morgenochtend doen!
Mars en Lievelief: proficiat! Hier ook goed nieuws. Geen onzekerheid meer over lichte strepen want vanmorgen getest met apotheektest en streep was ineens superduidelijk. Nog niet zo dik als teststreep, maar totaal niet te vergelijken met testen van zaterdag en zondag. Morgen naar HA voor bloedtest. Besef begint nu toch eindelijk te komen.
alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd ik had een dag na mn nod s ochtends al een digitale gedaan en er stond binnen no time zwanger veel succes met het melloncollie
Hoeraaaaaaaaaa echt geweldig! Die van mij duurt altijd 7 dagen, maar ik ken er genoeg die na een dag of 3 alweer klaar zijn :x Ik heb nooit een digitale gedaan, ik heb 2 testen gedaan voor NOD en ikgeloofde het al na test 1, want ik had nog nooit een streepje gehad! Ik heb ook op NOD nog een keer getest en een week later, voor de grap. Maar digitaal vond ik niet nodig, dure dingen! En dan nu: gefeliciflapsteeeeeeeeerd! Ook jij kibi: gefeliciflapsteeeeeeeeerd!
gefeliciteerd dat je zwanger bent, al van de eerste ronde. Ik denk dat wij doorgaan naar ronde 18, had vannacht ongikrampen
He, De foto is onderweg. Dis nog wat onwennig...ben eigenlijk heel erg nuchter nu. Misschien omdat ik zelf heel sterk het gevoel had dat het niet lang ging duren? Ik laat al mijn opties open....
NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980 12. Mnq & Tezzz 13. Wendyy & Dorientje & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Merelrosie & Indogirl 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 & Sannemart 20. Danii & Roshi & Aaltjuh & Harmina 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki & Semantha & Hypnose 24. Truus1980 & Hanna1974 & San1986 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin & Freewilly8 26. Wieffie & Maxje & Hummel & ManonFPipikippie 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & Bonny & Just the2 of us & Lievelief & Wolkje1979 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo & Judith1980 & Kus26 & Ischa31 29. Dimmel & Marina71 & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy & Mimi1981 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 & Melloncollie & Verhip & Yala 31. Muffie & Meis1984 & Mupkuh & Yuca & Kirstin 218 passagiers voor de roze arreslee 124 ongesteld, 46 zwanger, 9 negatief , 2 twijfelgevallen, 11 onbekend, De passagiers voor de testmarathons: Testmarathon 28 januari: 1. Semmi 2. Nieuwbegin 3. Timzijnmama Testmarathon 29 januari: 1. Wieffie 2. Noukie
Zie dat er op de NOD de 28e al drie meiden zwanger zijn... Nu ik nog Ik was van plan om donderdag te testen, zit dan op dag 41. Lijkt jullie dit verstandig of zeggen jullie van wachten tot dag 47, aangezien mijn vorige cyclus zolang duurde? Ik weet het namelijk niet meer!
Ik ga proberen om 15 jan ook roze te maken hoor maar ja het schiet niet echt op. Mijn dokter werkt niet echt mee en ik weet het nu ook niet meer. Ik wil graag een bloedtest om wat meer zekerheid te hebben. Nu hoorde ik net dat mijn dokter gewoon geen bloedtest doet (maakt niet uit hoeveel overtijd of dergelijke) is dat niet raar?
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=38621 Hier een plaatje van de test. Ik moet zeggen dat hij onduidelijk is. In het echt is het streepje duidelijker te zien. Kreeg hem er niet beter op helaas.
hey meiden,, morgen mijn nod dus ben eens benieuwd...voor alle zwangeren gefeliciteerd en de meiden die ongi zijn balen maar succes in de volgende ronde... meiden samen met mij op de wachtbank we duimen voor mekaar! LIefs DImmel