NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Maf he? Wat is het toch eigenlijk raar dat vrouwen die testen dan toch massaal niet geloven terwijl ze voor 99% betrouwbaar zijn.

Wat ik nu zo gek vind is dat ik me ook moe en trillerig voel. Denk ik ja dat komt van de emotie...maar toch voel ik me niet zo heel lekker. Misschien toch wat symptomen al. Maar dan denk ik weer neee je beeld het je in! Maar kan best wel ff slapen nu om eerlijk te zijn.

En ik zie echt veel meiden met een heel pakket aan testen hoor:p Het is echt gek!

2. melloncollie

oeps wat roodbloedverlies..heel klein beetje de rest bruinverlies...was wel vloeibaar en niet slijmerig...betekent dit iets naars?
    :(

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Moeilijk te zeggen meid. Er zijn wel meer zwangere dames die dit hebben en dan hoeft er niets aan de hand te zijn als je verder geen hevige krampen hebt. Maar jouw NOD is nog niet geweest, dus dat maakt het misschien weer wat lastig. Aan weer een andere kant; sommigen zijn nog ongesteld in de eerste maanden van zwangerschap. Lastig hè? 't Blijft allemaal heel onzeker, tot je de eerste echo hebt of voorbij die 12 weken bent.
    Geen paniek, wacht maar gewoon even rustig af...

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hoeft volgens mij niet perse iets raar te betekenen.

Ik verlies bruinsig vocht ook heel raar.

5. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ooooh wat een gebeurtenissen hier.

Lievelief nogmaals gefeliciteerd.

Melloncollie voorzichtig gefeliciteerd!

En alle andere zwangeren (want het zijn er ook zoveel) gefeliciteerd! geniet!

6. melloncollie

Een voorzichtig dankjewel hypnose.

Nou dan wacht ik maar even af. Hopelijk keert het niet terug. Heb geen krampen verder.

7. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Dan hoeft het helemaal niets te betekenen. Vreselijk he, afwachten.. Kan dat woord bijna niet meer uit mijn strot krijgen.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kan me voorstellen meis...bij jou is het dus officieel een mk? Pfff wat vreselijk zeg....denk aan je

9. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik ben zojuist ongesteld geworden. Baal goed, op naar de volgende ronde.

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Alle nieuwe zwanger gefeliciteerd :D:D ..
    Ik heb dus vanogtend de dokter gebeld, en die zij doodleuk moet ze hier maar een test laten doen.. Ja hallo die doet ook gewoon de huismrk van apotheek, dus waarom zou ik 15 euro daar aan uitgeven terwijl ik zelf zo eentje kan halen voor 7 euries..

Ik hb mt me mannetje besloten dat we nog ff een paar dagen af wachten en dan toch maar de digitalen gaan halen van CB .. Dat lijk me in mijn gevl het beste..

Er staat dan wel een streep maar ben zo ontzettend onzeker :( ...

11. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Helaas, maar vol goede moed naar de volgende ronde hoor!

12. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Hoi hoi,

waarom doe je geen bloedtestje bij de dokter? En misschien stomme vraag: maar je test wordt toch gewoon vergoed als je hem bij de dokter laat doen?

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    jeeetje zeg das ook niet niks, zo vlak na elkaar :(

14. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Hihi het komt misschien verkeerd over door mijn onderschrift, maar ik heb maar 1 miskraam gehad (gelukkig!).

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    oow sorry! :oops:

16. melloncollie

Ik had bij mijn vorige werk 2 collega's (waaronder mijn oud stagebegeleider) die een MK kregen. Waren echt heel verdrietig op het werk, dus ik kan me een beetje voorstellen hoe het is Hypnose. Gelukkig ben je vol goede moed :)

Afwachten is inderdaad heel vervelend...het bruinverlies is minder en het rode ook. Moet zeg maar goed vegen, wil ik een klein veegje krijgen. De 1e keer lagen er echt 2 grote druppels in de wcpot. Maarja, ik las ook dat het je baarmoedermond kan zijn omdat ie extra doorbloed is.

Heb wat lichte krampjes, een beetje stekend. En mijn linkerbil weer haha en m'n onderrug in een bepaalde houding. De symptomen zijn goed, dus ik blijf afwachten tot morgenochtend.

Ga zo ff bij mijn ouders langs voor wat afleiding. Wel moeilijk om dan mijn klep te houden :p

17. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Als je een urine test bij de dokter laat doen, word deze niet vergoed en moet je gelijk afrekenen bij de huisarts, zo werkt dat hier in ieder geval wel.

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sorry had r overe heen gelezen ,,
    Die dokter hier vraag 15 euro voor n simpele apo test waar je normaliter 7 euro voor betaald.. Ik wacht gewoon nog ff af nu .. Ben niet zo van de bloedtesten .

19. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Weer wat geleerd dus! ;)

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Vorig jaar hebben ze bij mij ook het bloed getest om te kijken of ik zwanger was want ik geloofde het toen ook niets en dat koste niets. Maar misschien dat het dit jaar wel anders i.v.m. de nieuwe zorgverzekeringsregel dat je de eerste 150 euro zelf moet betalen.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina