Ja bij ons hoefde ik de zw test bij de dokter ook niet te betalen, maar zal misschien per huisarts ook wel weer verschillen.. Ik heb ook een hekel aan wachten.. Denk dat ik donderdag ga testen als ik nog neit ongesteld ben. Hopend op goed nieuws!
Vanmiddag negatief getest met een digitale Clearblue.. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is ivm de MK die ik heb gehad... Zou het nog te vroeg zijn...?
Ik heb geen idee! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje..wanneer zou mijn NOD zijn. Vervelend meis.
snap echt niks van mijn lijf! gisterochtend nog steeds alleen wat bruinverlies . op werk flinke krampen, ging naar wc, dacht dat ongi nu echt doorgezet had: helemaal niks! gisteravond weer bruinverlies en vanochtend ook nog. ongi zet niet door, krampen vooral in ochtend. borsten blijven gespannen.... toch voor de zekerheid een test doen? wat zeggen jullie? heeft iemand dit ook?
selina, denk wat vroeg, kan nog hcg in je lijf zitten, ik had een cyclus van 49 dagen nadien , de eerste toch. Ik hoop voor u niet zo'n lange. Veel succes
Ja hoor, vandaag zijn voor de tweede keer in januari de rode duiveltjes doorgekomen, helaas Maar ja, op naar de volgende ronde. Groetjes, Selma2oo7
Nou ik heb vanochtend ook getest met Predictor. En ik zie een heeeeel lucht tweede streepje. Kan hem niet op de foto zetten denk ik. Mijn (.)(.) voelen anders en lijken wat ronder en heb soms last van mijn buik of onderrug. Dus volgens mij mag ik het nu wel gaan geloven. Yes! In één ronde raak. Straks nog even langs de Kruidvat voor een test.
Zo ik ga straks m'n ventje verrassen als ie thuiskomt ! En het is dat het nu zo vroeg is en ik zo weg moet, maar als ik thuis kom gaat MetallicA aan! Ik heb nog kinderchampagne liggen hihi dus vanavond ga ik het vieruh !
meiden ik ben net ongi geworden...maar moet ik dan 30 dagen aanhouden omdat ik op dag 31 ongi ben geworden of wat?
Vandaag is het weer dag 1 van je nieuwe cyclus. Dus je vorige cyclus was 30 dagen. Nou dames om het nog even door te geven voor de NOD lijst: Ik blijf nog steeds groen hoor. Zucht...
hoi meiden, ik zit nog steeds op de wachtbank en ik word er GEK van! Afgelopen zaterdag negatief getest, maar dat was wel erg vroeg. stom stom stom. mijn temp blijft trouwens maar hoog. http://www.fertilityfriend.com/home/1c22ac dus ik blijf maar hoop hebben. wat kun je anders he?
Ik weet alleen niet of ik op deze lijst moet blijven of die van februarie. Aangezien ik een laat ei heb gehad.