Oooh oke hahaha! Ik heb mijn datum uitgerekend door mijn eisprong te nemen en er 2 weken 'bij te tellen'. Ik had een 5weekse cyclus, als ik van mijn menstruatiedatum(26nov) uitga dan zou ik al een paar dagen verder zijn. Maar om teleurstelling te voorkomen dus mijn eisprong (13 dec) - 2 weken = 30 nov genomen als uitgangsdatum.
Ok van zo;n telling snap ik niks, maar ja dat ben ik. haha Ik heb de eerste ongi dag van de laaste menstruatie maar gedaan.. Ik weet ook niet hoe het allemaal werk... Maar hij was positief en dan zeggen ze zwanger maar ben nu egt een wrak :S weet egt niet wat ik er mee aan moet
Ik vond het ook ingewikkeld, ik zal het proberen in Jip en Janneke taal ahhaha, dat snap ik altijd het beste. Bij een normale cyclus, van 28 dagen, gaan ze ervanuit dat je eisprong rond de 14e dag plaatsvindt. Als je dan zwanger test op je NOD, gaan ze uit van die eerste dag van je laatste menstruatie (=dus die 2 weken voor je eisprong) en dan ben je gelijk 4 weken zwanger, je krijgt zomaar 2 weken gratis! Best gek, omdat je natuurlijk pas écht zwanger bent vanaf je eisprong en de bevruchting. Als je dus een andere cyclus hebt, zoals ik dus met 5 weken, dan ga je óók uit van je eisprong (als je die gemerkt hebt, zoals ik) en haal je er 2 weken (die 2 gratis weken) vanaf. Hoop dat je het dan een beetje snapt. Ik heb er ook weken over gedaan hoor, veel gelezen hier op forum en iets meer wegwijs geworden! (ik leg het ook ff uit zodat je straks niet heel teleurgesteld bent als je opeens dagen of weken teruggezet wordt...dan ben je vaak zo teleurgesteld, het wachten op je echo duurt al zo lang!)
Ben je al 25 rondes bezig tante Mars? Sjeee das lang joh...dan ben je al vanaf je 18e bezig? Had je nog geen kindjes?
@ Ingeltje, Ik snap de uitleg nu wel haha .. [] Ja klopt indd dat ik 18 was toen we voor een kindje gingen/gaan .We waren toen we er voor gingen net 2 maand bij elkaar maar zijn er van overtuigd dat we gewoon bijelkaar horen. daarom zijn we er al zo snel echt voor gegaan.! We zijn meteen in Januari op zoek gegaan naar een koopwoning en in mei 2006 hebben we het koop contract getekend. En we zijn natuurlijk nog altijd bijelkaar haha .. De dokter wou ons nog nit helpen omdat we beide jong zijn 20 en 23.. Maar ondertussen ben ik er wel een beetje ziek van. Maar we gaan stug door..! Maar ja zoals ik al eerder zei (denk ik ) :: Heb nog nooit een positieve test gehad in 2 jaar tijd, en deze was dus wel degelijk positief . Hij is wel wat onduidelijk doordat mn camera stuk is gegaan en dus met webcam gemaakt.. De test hiernaa was Negatief []
Jee wat spannend allemaal zeg. Wat gaaf dat jullie al zo snel voelden dat het goed zat, hoor je niet vaak! En een echo binnen een week! Jalooooooers Maar wat nu, na je eerst-posi-dan-nega-test? Bloedonderzoek? Echo? Pff onzeker hoor..
Hier ook nog geen ongi te bekennen en nog geen ongi pijntjes, toch vanmorgen wederom een negatieve test in handen, volgende maand maar niet zo snel testen en mijn geduld houden. Ben benieuwd wanneer de ongi zich laat zien....
ja dat heb ik ook 2dekleine. de test was negatief. maar ik denk een mini-mini-mini-dun tweede streepje te zien maar ik kan het me ook verbeelden. Maar geen bloed en mijn temperatuur was nog altijd hoog. Ik zal meer geduld moeten hebben. En de wellicht een ander merk test kopen!
NOD LIJST JANUARI 2008 01. Nony & Josien & Moniek & Bambie & FairyTale & Zoe1976 & Mark en Maria & Tom78 & Selma2007 & Meisje1988 & Xlns & Aura & Floddertje & Justthe2ofus & Hster 02. Sylvia111 & Biebela 03. Arianne22 & Morgaantje & Maria79 & Caruli & Angela21 & Xanado83 & Lindadrok & Pupke & Ischa31 & Zico & Pearl29 04. Marieke74 & Zeehondje & Bapsie & Nikitje & Marjolein79 & Jessica1981 & Didi1988 & Shirbeuk & Wishgirl & Jessica83 & Esther7 & Cherrylein & Bruidje & Meentje & Goofychick 05. Denise85 & Heidje & Gerda1975 & Klavertje44 & Mupkuh & Yolandabenny & Loopy & Merel69 & Elin & Precious & Wannebemommie 06. FreeWilly8 & Bimba & Evitaaa1983 & Golfola & Maxje & Puzzcat24 & Chida & Yuca & Lievelief & Kweenie & Gerda72 07. Jent & Wens3 & Mercedes & Julita & Pien2008 & Queensan 08. Angellady 09. Rach84 & Marrie28 & Esje72 & Yustin & Elin26 & Miss Butterfly & Lindada & MenM & Natasssie & Kikiko & Moesje78& Hanneker 10. Mirella25 & Smallgirl77 & Ploetertje & Starlady & Juulsrulez & Tony & Femmmy 11. Silvana81 & Lana & Snoozie & Chris81 & Kolibri & Lautje & Nikky & Dniise & Joel & Naduah & Kelly1980 & Tante Mars 12. Mnq & Tezzz 13. Wendyy & Dorientje & Dretjuh & Leen74 & Caecilia & Jessejaime 14. Lotje26 & Chidori & Kim & Kikker28 & Pearl of light & Devilschase & LovelyLove & Birthe 15. Maxie & Dani86 & EllenK & Ilona85 & Merelrosie & Indogirl 16. Bahar & Ikke87 & Lilmomo 17. Dimmel & Leonie1986 & Debbyvermeer & Wendy1983 & Miepie80 & Flo1975 & Enise & Klusser 18. Taliaa & Hanne9 & Nynke 1980 & Marbar1981 & Loesjuh & Busster 19. Dib & MarielleB & Parr1983 & Blondsteenbokje & Zon1980 & Sannemart 20. Danii & Roshi & Aaltjuh & Harmina 21. Guusje44 & Eva1983 22. Rian & Dancevalley & Goudvis22 & Mikki77 23. Beep & Susanbenjamins & Stoetel & Chebu & Claudia2510 & Poeki & Semantha & Hypnose & Dani08 24. Truus1980 & Hanna1974 & San1986 25. Semmi & Mouse & Titus & Fairy Tale & nieuwbegin & Freewilly8 26. Wieffie & Maxje & Hummel & ManonF & Pipikippie 27. HappyLuna & Mammieloves & Zazaziezo & Bonny & Just the2 of us & Lievelief & Wolkje1979 28. Linnepinn & Timzijnmama & Jes1 & Kibi & Noukie & Marjan72 & Jacq & Tibo & Judith1980 & Kus26 29. Dimmel & Marina71 & Zoe1976 & Mark en Maria & Jessica1981 & Nash & Loopy & Mimi1981 30. Roos80 & Josien & Aura & 2dekleine & Beertje76 & Selina26 & Melloncollie & Verhip & Yala 31. Muffie & Meis1984 & Mupkuh & Yuca & Kirstin & Ischa31 218 passagiers voor de roze arreslee 131 ongesteld, 49 zwanger, 13 negatief , 3 twijfelgevallen, 11 onbekend Nog 1 en we zitten op 50!
Hoi meiden! Ik heb vanmorgen een test gedaan, en nu zag ik een heel licht streepje.. Dus nu is het wel erg spannend! De streep was er wel binnen de drie minuten, maar nu de test wat langer lichtlijkt het wat donkerder te worden. Weet dat dat niet geld, maar hij is er wel.. Zaterdag nog maar even een testje doen voordat ik blij ga zijn... Dan moet ie toch donkerder zijn?
Bij alle 2 testen had toen een streepje binnen de 3 a 4 min en als ik na 10 min keek dan was ie iets donkerder, volgensmij omdat ie een beetje opdroogt of zo? maar ik feliciteer jou alvast!
Nou, ik hoop dat je me terecht kunt feliciteren.. Ben er zelf nog niet zo zeker van, voel me nameijk goed!