Ten eerste voor alle zwangere gefeliciteerd... Voor alle heel veel succes in de volgende ronde.. Ik ben een tijdje afwezig geweest want mijn comp deed erg vreemd kon nergens meer op komen. Ik heb zelf de 13 Januari gekregen dus ik moet verhuizen naar Feb.
Nou Loopy hoop het voor je, hier nog steeds geen Maar test nog steeds negatief, test gewoon helmaal niet meer maar wacht gewoon af tot ik ongi word, zal wel met het ontpillen te maken hebben
hoi meiden, allemaal gefeliciteed voor diegenen die in blijde prille verwachting zijn! En uiteraard voor de dames die deze maand nog een teleurstelling hebben gehad een dikke knuf! hier nog steeds niet ongi, loop al 5 dagen over.....heb wel zere tepels net als bij de zwangerschap van ons zoontje.....heb ondertussen 3 tests gedaan, 2 van kruidvat en 1 van de Da...bij de laatste 2 zag ik na 5 minuten pas een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje.....ik vind het absoluut niet duidelijk....en weet dus nu nog steeds niks.....lekker irri dus.... ik denk dat ik zo'n clear blue ga bestellen of zo, bij mijn zoontje ook zo een gebruikt en dat was meteen duidelijk....vind het zo irri om steeds bij de drogist te halen, ze zien me weer aankomen, schaam me er een beetje voor...ben niet zo'n durfal.....dus ik denk dat ik maandag of dinsdag pas weer ga testen......als ik niet eerder ongi wordt!
nou, op naar februari dan maar, hele maand januari niet ongi geworden, dus laat ik mijn nod dan maar op 29 feb zetten, heb ik ook iets om naar uit te kijken....wie weet word ik wel ongi voor die tijd en kan ik met veel moed de 2e ronde in! groetjes Ellen
Iedereen gefeliciteerd! Andere veel sterkte op naar de volgende keer... Hier is het rood, wij stoppen er even mee.....