Hoi allemaal, Ik heb net de eerste ovu test voor deze cyclus gedaan. Soms is mijn cyclus korter dus mijn ei kan net zo goed eerder komen dan mijn banner aangeeft. Misschien wel dit weekend. Nu net nog maar 1 streepje op de test. Het wordt nu lekker druk in Januari. Hoop dat we met z'n allen op de roze slee mogen! Fijne kerst allemaal! Esje72
Hey meiden, ik kom mij hier melden, vandaag ongesteld geworden helaas....mijn volgende NOD is 18 januari wil iemand mij op de lijst zetten? Thanx! En iedereen heel veel succes!
He meiden! Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed heb nu eindelijk 2 weken vakantie! Heerlijk uitrusten....haha Liefs Wendy
Ik kom er hier ook bij... want het is deze ronde toch doorgegaan dat ik een inseminatie kreeg en dus heb ik ook een serieuze NOD-dag.. 4 januari is mijn NOD! Oooh als ik er bij mag natuurlijk ?
alvast allemaal een fijne kerst! en natuurlijk een heel vruchtbaar nieuwjaar! hopen dat er niet veel doorgaan voor februari! met kerst ben ik sinds lange tijd eventjes op vakantie, eindelijk... even genieten. succes allemaal! liefs Lotje
Goedemorgen allemaal... Na 10 dagen van vage testen en vrijdag een goede doe ik vandaag voor de allerlaatste keer (deze cyclus) een ovutest...ben benieuwd wat ik nu heb.... Denk dat het deze maand niet gelukt is, dus ga ik met goede moed 2008 in.... Fijne dag allemaal.... LIEFS nony
Voor degene die vakantie hebben, rust lekker uit en geniet! Zelf heb ik wel vakantie maar ben nog druk bezig in ons nieuwe huis en ga na de kerst verhuizen. Hebben deze periode niet heel veel sex gehad dus hoop dat we het op het goede moment wel hebben gedaan/gaan doen... Liefs es
goedemorgen allemaal.. Alles goed hier? Kan iemand misschien een beetje ondertieteling geven van mijn lichaam Ik ben super moe, mijn maag blijft rommelen, heb stemmingswisselingen, borsten zijn gevoeliger, buik (onderin) ook en ben emotioneel......... Wat kan dat aangeven? Dat ik vroeg ongesteld ga worden? Of misschien wat anders? Groetjes Diana.. PS. Iedereen fijne feestdagen, en een vruchbaar, gelukkig en gezond 2008
Volgens FF heb ik woensdag mij eisprong gehad. Maar dit kan eigelijk niet want anders had de fert.arts dit donderdag wel gezien. Het eiblaasje was toen 17 mm. Had die dag wel heel erg last van mijn linkerlies, aan de kant van mijn eierstok met rijp eiblaasje. Die dag erna ook nog. Heel vaag.
hey Diana, ik was in mijn 1ste ronde ook moe, had buikkrampen en erg veel stemmingswisselingen. bij mij lag het eraan dat ik met de pil gestopt ben. na 4 weken werd ik ongesteld en waren alle klachten weer weg. liefs Lotje
@lotje26 : Bedankt voor je reactie. Dat had ik idd ook voordat ik zwanger werd van mijn dochter, maar na de bevalling ben ik niet meer gegonnen met de pil, maar wel gewoon ongesteld geweest.. Daarom vindt ik het zo vreemd Mijn lichaam is gewoon raar denk ik haha Nouja, we wachten wel af tot 3 jan, dan kan ik testen
Kan ik op 23 januari worden toegevoegd? Mijn vorige cyclussen waren 37 en 39, neem nu dus maar het gemiddelde van 38 dagen. Groetjes, Beep
Ik ben ook erg huilerig deze cyclus. Herkenbaar. Ik heb al twee rondes gehad dat ik zeker wist dat ik zwanger was en gewoon ongesteld werd. Ik ben al tweemaal eerder zwanger geweest dus ik moet eigenlijk weten hoe het voelt. Maar eigenlijk ben ik een beetje in de war. Want soms heb je dat soort verschijnselen voor je ongesteldheid en soms zijn het ook verschijnselen die je bij een zwangerschap hebt...
Hallo, helaas mag ik weer mee, mijn NOD is 13 januari, en ik wil graag meedoen met de testmarathon van 15 januari, ik heb me voorgenomen om te wachten met testen. We zijn nu druk met nieuw huis opknappen, verhuizing enz. dat leid deze maand mooi af, soms vraag ik me af, kan het nog wel? Maar goed, we gaan er weer voor! Groetjes en iedereen succes, en een ieder die hccg tjes heeft wel ff delen, he? hahah Groetjes kikker
Ik moet alle pagina's nog even lezen, maar heb ik nog niet de tijd en de puf voor gehad eerlijk gezegd... Wel heb ik geprobeerd de lijst bij te werken, maar dat lukt me niet... Ik weet niet hoe je de lijst in zijn geheel er weer op krijgt... Ik krijg geen plaatje erbij en alles moet weer in kleur en vet gezet worden dan... Dus als iemand mij voor me op de lijst wil toevoegen.... Heeeeeel graag! Mijn NOD is 4 januari en mijn testdag zet ik dan op 8 januari a.s. Ik hoop dat januari 2008 weer heel veel gelukkige zwangeren zal opleveren! Ik wens iedereen hier ook een gezegend gezellig kerstfeest en een fantastisch gezond vruchtbaar 2008 gezegend met een fantastisch kindje!