volgens mij heb ik mijn ei al gehad, had zaterdag flinke steken in me zij en vandaag dik slijm verlies zou dit mijn eisprong geweest zijn? kan het kwaad om gewoon filet american enzv te eten tot het moment dat je weet dat je zwanger bent groetjes mirella
hoi meiden, allemaal sterkte met wachten iemand een tip om er NIET aan te denken? ik moet nog 8 dagen wachten :S
Zijn er al dames die begin januari hun nod hebben en al 'klachtjes' hebben? Ik heb me in de 2 jaar dat we bezig zijn (met uiteindelijk een onvruchtbare man) me nog nooit zó gevoeld als nu. (ronde 1 met donorzaad)
ik drink nu nog lekker in het weekend mijn wijntje hoor....heb ik toen bij Britt ook gedaan. Op het moment dat ik zeker wist dat ik zwanger was natuurlijk niet meer. Als ik nu mijn wijntje al laat staan denkt iedereen al dat ik zwanger ben....hihi
PS: heb al een ultra test van matt care klaar liggen, wil maandag ochtend gaan testen, mocht ik niet ongi zijn, denk niet dat ik zwanger ben, maar doe toch de test.... We gaan volgende ronde aan ovutesten, deed ik al maar nu weet man het ook...
Ik dacht vanaf dag 1 dat ik zwanger zou kunnen zijn al dat het zo was. Toen ik kon testen wist ik het zo goed als zeker.... Ik wil je niet onnodig hoop geven, maar sommige dingen 'weet' je gewoon.
Dan hopen we hier maar op, zou toch heel mooi zijn al zeg ik het zelf. We wachten het nog maar eventjes af..
hey meiden alles goed hier gister zijn we weesten uit eten en we konden kiezen uit vis en runder nog wat maar mijn schoonzus is zwanger en kreeg fricandellen en ik moest het rood eten maar weet niet of ik zwanger ben dus heb gewoon gezegd dat ik het niet lust zo rood maar ik vond het ook niet lekker maar dacht zeg niks ze weten wel van mijn mk af maar toch. ik ben nu ook aan het temperaturen en ovulastietesten maar van mijn temp klopt niks heb gister hoger gehad en 4 dagen geleden een keer wat hoger maar ik ga wel eerst vanuit de testen. hopen dat in jan een positieve test in onze handen hebben. dikke x en een goed uiteinde
Hee Joel, als je banner klopt dan kon je nog makkelijk rood vlees eten hoor! Zolang er nog niets is ingenesteld is er zeker nog niets aan het handje.....
oh ok maar ja ben nu toch extra voorzichtig omdat ik dan mk heb gehad heb ik zo iets die stoffen of bacterien zitten erin en dat het misschien af zou stoten of zo . daar vrees ik nu weer het ergste voor dat het weer afstoot of zo mar hopen op een goeie zwangerschap
Ik geloof dat het gelukt is! Ik zie 2 streepjes! Ik kom dus niet meer mee rijden op jullie mooie slee! Maar ik wacht nog even de test van morgen af, mijn lieve onzekere man is nog niet overtuigd (hihi maar ik wel!)
Nou gefeliciteerd Ingeltje! hahaha ken dat. Mijn vriendje wilde het eerst ook niet geloven. Vond het streepje te licht. Maar streep is streep idd!
hoi dames gezien mijn korte cylus deze maand kom ik op 19 januarie uit kan iemand mij daar bij zetten groetjes MarielleB