NOD januari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend josientje!
    oeh wat zou het een wonder zijn als je toch zwanger zou zijn he!
    ik kan me ook voorstellen dat je nu ook 'toe gaat leven' naar ivf!

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vind het ook superspannend! Hoop zo dat we eens geluk mogen hebben (en dat nog in 2007...). Ja... IVF komt nu wel goed in zicht. Ik hoop maar niet dat we daar nog eens maanden moeten gaan wachten... bah bah.

Hoe is het verder met jou meid?

Liefs,
    Josien

3. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    hoi, dat misselijk had ik ook nu nauwelijks meer. Heb wel elke dag hoofdpijn en met vlagen echt buikpijn. Kan bijna niet laten om te testen maar heeft geen nut nu al :rolleyes: We hopen er op heh! :)
    Heb je een cyclus van 28 dagen?

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ben al een tijdje bezig om een wondertje te ontvangen...Word er zo moe en radeloos van...Ik test echt na mijn NOD want het kan voor je NOD nog finaal fout gaan,door de innesteling of dat de cromosomen niet goed zijn...Ik zeg gewoon als het nu nog niet mag zijn,dan de volgende maand...Ik zet me er nu veel beter over heen als het een maandje niet gelukt is...Ow,ik heb nog niet eens verteld van mijn roze verlies hihi,daarna begonnen de "symtomen"!Spannend!

Ja tussen 26 en 28 dagen Een gemiddelde van 28 dagen ja...De misselijkheid heeft gelukkig niks temaken met eten dat over datum is hihi Of niet gaar gebakken...Ik eet zelfs me niet vol...Dus gelukkig kan ik dat afstrepen ;) Deze maand zou het dan 25 dagen a 26 dagen zijn doordat ik mijn eisprong op 20 dec heb gehad...

En ja ik voel mijn eisprong een paar dagen voor die tijd al aankomen en dan 1 dagen een soort ploep!(nou,ja ergere pijn dan die dagen ervoor) dan GEEN pijn meer...Ze zeggen zelfs dat je de dag van de eisprong eigenlijk moet klussen want dat zou de meest vruchtbare dag zijn!
    PFFTT wat een lange verhaal hihi

5. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hoi allemaal,

@Meentje: mijn NOD is 3 januari, en ik kan nu al bijna niet wachten om te gaan testen. Wat zijn we toch allemaal verschrikkelijk ongeduldig!

In ieder geval wens ik iedereen een heel gelukkig en vooral vruchtbaar nieuwjaar!

Ik hoop dat we in januari veel roze gaan zien.

Groetjes,

Angela

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi dames, wat een spannende tijd he... zijn hier meiden die matcare testen gebruiken? en kun je echt 4 dagen van te voren al testen? ik zit er aan te denken om 31 december al te proberen...

ben ook zo ongeduldig. ik wou dat ik naar binnen kon kijken

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Joh jij hoeft ook maar 5 dagen te wachten!Net als ik...Het is beter niet voor je nod te testen voor als het toch fout gaat voel je je er heel k** onder dat is niet leuk...

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ja je hebt gelijk.
    maar toch ben ik benieuwd naar de ervaringen met matcare testen

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik begin nu toch ook wel ongeduldig te worden. En dat terwijl ik er een week geleden helemaal geen zin meer in had.

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik gebruik matcare testen maar heb er nog niet mee positief getest met kruidvat wel, toen ik zwanger was tenslotte

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik gebruik ook matcare, nog geen positest :(

Terwijl er wel een klein kansje in zit dat ik zwanger ben geweest.

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik heb vanavond getest met matcare en zag een heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, wil er totaal niks van denken maandag test ik weer maar dan met ochtendurine dus het wordt duimen geblazen... Maar als het dus wel zo is dan geeft het het wel vroeg aan want zit nu 9 DPO

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ik heb ook testen van matcare in huis....helaas deze ronde niet nodig gehad. Ik test ook na mn NOD. Juist omdat ik een maand geleden een mk heb gehad. Ik zou niet willen weten dat ik zwanger ben geweest, als het al zo vroeg mis gaat.....weet uit ervaring dat dat heel wat met je doet, ook al is het nog maar zo kort....

Spannend Denise......ze zeggen toch streep is streep? Ga voor je duimen!

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Voor jou ook spannend Josien! Ik hoop echt voor je dat je nu alsnog zwanger bent! Zo niet, dat je dan heel snel met IVF mag beginnen, want nog langer wachten is zo k*t!

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja streep is streep maar het was wel een heeeeeeele lichte dus ik ga nergens vanuit ik wil een duidelijke streep. Ik ben ook huiverig voor vroeg testen na mn mk maar ik zou het toch willen weten helemaal omdat we in de MMM zitten dan is het toch wel fijn om te weten dat het kan dus ik heb toch iets positiefs uit mn miskraam kunnen halen: Ik kan zwanger raken!

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Spannend hoor Denise! Ik duim voor je

17. bimba

bimba Lid

6 sep 2007
    51
    0
    0
    bannercheck

18. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    Hoi allemaal!

ben ff een tijdje afwezig geweest door alle drukte, maar kom me toch weer even melden!

Wou alleen ff kwijt dat ik ineens veel kwaaltjes heb deze ronde. ik gok van het ontpillen. Zijn er meer meiden hier met ontpil kwalen?

En wou ook nog ff zeggen dat het wachten op de NOD dag me zwaar valt af en toe..

17 januari kan ik pas testen.. tenminste.. als mijn cyclus een beetje regelmatig is. de vorige was 34 dagen, maar dat zegt natuurlijk niks over de aankomende cylcus. is wel lastig met klussen, dus we doen het geloof ik om de dag.

Hoe is het met jullie allemaal? al zenuwen?

Liefs,
    Leonie

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Bij mij hetzelfde als bij jou.

Ik vind het altijd spannend dat wachten op de NOD, naast het feit dat ik extra lang moet wachten omdat ik een lange cyclus heb is het ook nog eens onregelmatig dus het is altijd onzeker, ben altijd bang dat ik mijn ei zal missen.

Maar ik wacht rustig af, het heeft allemaal geen haast.

Kan vanaf 13 Januari testen geloof ik, en ja nu al beetje zenuwachtig hoor

20. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    kan iemand mij trouwens bij de testmarathon van 22 januari zetten?

Is beter als ik nog even die paar dagen wacht! bovendien vind ik het wel leuk om het met zn allen te doen!

Dan kunnen we verdriet en vreugde delen!

Wie moeten er eigenlijk nog meer de 17e ongi worden?

Liefs,
    Leonie

Deel Deze Pagina